Minkälainen typy tämä Maajussin Miia oikein on? Vaikuttaa varsin kokeneelta ja roisilta puheittensa puolesta. Ei ole ainakaan mikään seurakuntanuori, luulen mä. Kuka tietää ja tuntee?
Maajussin Miia
9
5493
Vastaukset
- Kjä
pyörivän Kemijärvellä nykyään, ettei ainakaan yhteiselosta Anssin kanssa tullut mitään.
- nuolasta
ennenkuin tipahtaa
- kjä
nuolasta kirjoitti:
ennenkuin tipahtaa
asuu Kemijärvellä yhden nimeltä mainitsettoman pojan kans yhdessä, joka ei ole todellakaan ole Anssi.
- voi mahoton
kjä kirjoitti:
asuu Kemijärvellä yhden nimeltä mainitsettoman pojan kans yhdessä, joka ei ole todellakaan ole Anssi.
paikka... aivan pojan kans ja yhessä. On se kyllä melekonen ettei kylän JUORUAKOILTA kysyny lupaa että saako muuttaa yhteen. Sieläpähän on kemijärveläisillä reppanoilla tekemistä ku kyttäävät mitä se millonki tekee... noo eivätpähän reppanat ns.syrjäydy kun on mielekästä tekemistä...HANKKIKAA KÄPYKYLÄLÄISET ITTELLENNE ELÄMÄ
- Bigge
voi mahoton kirjoitti:
paikka... aivan pojan kans ja yhessä. On se kyllä melekonen ettei kylän JUORUAKOILTA kysyny lupaa että saako muuttaa yhteen. Sieläpähän on kemijärveläisillä reppanoilla tekemistä ku kyttäävät mitä se millonki tekee... noo eivätpähän reppanat ns.syrjäydy kun on mielekästä tekemistä...HANKKIKAA KÄPYKYLÄLÄISET ITTELLENNE ELÄMÄ
pösilö ?
- ? 1 ?
Bigge kirjoitti:
pösilö ?
O L E T
- voi mahoton
? 1 ? kirjoitti:
O L E T
en kyllä ymmärrä !?
Kuka on ja mitä ?
- kaljasieppo
Yhdenlaisen hevelin ja entisen kapakoitsijan tyttö.
- kaljasieppo
voi olla... kuulin jostain ettei se juo kaljaa ollenkaan, joten sinä taidat itse olla Wiskisieppo. Mulla ei todellakaan kiinnosta kuka on kenenkin tyttö... keskustelun aihehan oli alkujaan ihan toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412