21.8 paino 67,5kg
28.8 paino 66,5kg
04.9 paino 64,6kg
11.9 paino 65,7kg
18.9 paino 64,3kg
25.9 Paino 63,7kg
2.10 Paino 62,4kg
8.10 Paino 62,4kg
16.10 "Reissussa(ei vaakaa mukana) :-)"
23.10 Paino 62,4kg
30.10 Paino 62,4kg
06.11 Paino 62,4kg
13.11 Paino 61,4kg
20.11 Paino 61,4kg
27.11 Paino 61,0kg
04.11 Paino 59,9kg JEE!!!!
Heh, tää on naurettavaa. Yksi 100 grammaa ja mä oon ihan INTONA. Mutta siis se on alle 60kg.
No huomenna mennään miehen pikku jouluihin. Onneksi saan turvotuksen pois ennen seuraavan maanantain punnitusta :-)
Kuinkas muilla kulkee????
äidit (ja muut) joulukuntoon vk 17
12
636
Vastaukset
Hienoa että paino on pudonnut pitkällä aikavälillä hyvin, mutta onko edellisen viikon pudotus 1,1 kg vai 100 g? Taulukon mukaan se on huimat 1,1 kg, mutta pudotustahan se 100 g:kin olisi.
ai, mutta sinähän taidat korostaa tuota että paino on nyt vihdoinkin alle 60 kg ja siitä saat tuon 100 g. Minä olisin enemmän iloinen tuosta huimasta 1,1 kg:n viikkopudotuksesta, mutta onhan tuo kymppienkin alitus ilon aihe.
- vatsakas äitee
***** kirjoitti:
ai, mutta sinähän taidat korostaa tuota että paino on nyt vihdoinkin alle 60 kg ja siitä saat tuon 100 g. Minä olisin enemmän iloinen tuosta huimasta 1,1 kg:n viikkopudotuksesta, mutta onhan tuo kymppienkin alitus ilon aihe.
minä olen nyt sairaana. Olen juhlinut pikkujouluja jne... en kuitenkaan lopeta ennen kuin näen saman mitä sinä nyt eli 59.9
Nyt vaan on paha nuha ja yskä sekä kurkkukipu.
- CaMiJo
Mutta minä vain intoilen tuota alle kuuttakymppiä. Ei muuta kuin muuttaamaan. Tämä laihduttaa. Sain mummoni juuri muuutettua. Oma muutto vielä edessä;-)
Tänään aion JUHLIA, katotaan kuinka käy.
Olen todella tyytyväinen tuosta koko listasta se on tsempannut minua hyvin. Kannattaa muidenkin kokeilla niin ei aina tarvitse muistella paljonko oli viime viikolla. Eli ruvetkaapa listaamaan. Kirjoittelen taas kun kankkusesta selviän. - saruliino
200 g pois (johtuu kylläkin edellisen illan sählyssä syntyneestä nestevajauksesta, nyt särkee päätä) eli 83,4. Kopioitko sinä CaMiJo listan aina edellisviikon viestistä? Lista olisi kyllä kätevä mutta minusta se on tuntunut jotenkin hankalalta luoda... Ennakkoluuloa vain?
Ei oikein hyvin pyyhi, väsyttää ja kaikkea. Tulisi jo talvi ja joulu ja saisi nukkua ja ulkoilla. Pikkujoulujakin olisi, mutta ei huvita. Eihän ole pakko mennä?- saruliino
No niin, kävin haalimassa painolistan kun Camijo yllytti. Olen näköjään pinnannut täsmällisen painon kertomisesta usein, sanonut vain, onko noussut vai laskenut vai jumittanut.
Tavoitteena minulla on siis BMI 25, mikä on kiloissa 75 (oikeasti muistaakseni 74,6, mutta painoni on aina ollut n. 75, jota en tunne tarvetta alittaa).
14.8. 83,8
28.9. 82,4
25.9. 82,8
2.10. 83,4
6.11. 84,7
13.11. 85
20.11. 84,4
27.11. 83,6
5.12. 83,4
Eli olen siis miinuksella kuitenkin lähtöpainosta 200 g, vaikka välillä näytti hyvinkin epätoivoiselta. Ihailkaa nyt tuota viimeisten viikkojen laskevaa suoraa. Lokakuu ja marraskuun alku oli painon kannalta huonoa aikaa. Silloin en ehtinyt käydä lenkillä, kun oli paljon muuta. - vatsakas äitee
saruliino kirjoitti:
No niin, kävin haalimassa painolistan kun Camijo yllytti. Olen näköjään pinnannut täsmällisen painon kertomisesta usein, sanonut vain, onko noussut vai laskenut vai jumittanut.
Tavoitteena minulla on siis BMI 25, mikä on kiloissa 75 (oikeasti muistaakseni 74,6, mutta painoni on aina ollut n. 75, jota en tunne tarvetta alittaa).
14.8. 83,8
28.9. 82,4
25.9. 82,8
2.10. 83,4
6.11. 84,7
13.11. 85
20.11. 84,4
27.11. 83,6
5.12. 83,4
Eli olen siis miinuksella kuitenkin lähtöpainosta 200 g, vaikka välillä näytti hyvinkin epätoivoiselta. Ihailkaa nyt tuota viimeisten viikkojen laskevaa suoraa. Lokakuu ja marraskuun alku oli painon kannalta huonoa aikaa. Silloin en ehtinyt käydä lenkillä, kun oli paljon muuta.olen nyt sairaana. teen kanssa listan kunhan hiukan paranen ja laihdun (vitsi). Nyt on kylmä hiki pinnassa ja flunssa päällä.
Itsenäisyyspäivää kaikille!!
- Äippä-77
Paino siinä 69-70kg paikkeilla.
Suuri huoli rakkaasta ihmisestä pistää kyllä ruokahalut uuteen uskoon. On täytynyt itsensä pakottaa syömään sen verran ettei mene ihan heikkoon kuntoon koska töissäkin olisi jaksettava käydä.
Onnea camijolle kympin alituksesta. Mullakin nyt kyllä alittui kymppi, mutta se ei tässä tilanteessa paljon lohduta.
Tsemppiä kaikille torttujen vastustamiseen.- saruliino
ajatuksissa. Toivon sinulle voimia, ja jos mahdollista, asioiden ratkeamista parhain päin.
Ja onnittelut kuitenkin siitä kympin alituksesta sinullekin!! - vatsakas äitee
saruliino kirjoitti:
ajatuksissa. Toivon sinulle voimia, ja jos mahdollista, asioiden ratkeamista parhain päin.
Ja onnittelut kuitenkin siitä kympin alituksesta sinullekin!!Eilen ja tänään huomasin syöväni murheeseeni. Toisilla taas ei ruoka maistu. Olen joskus ennenkin huomannut henkisen tuskan vuoksi työntäväni ruokaa suuhuni. Edellisenä kesänä koin tämän tietoisesti eli söin jäätelöä murheeseeni. Sanoin itselleni ettei suru hellitä vaikkä miten paljon syön jäätelöä. Tilanne pahenee mikäli itse vielä saan lisäkiloja ja sitä kautta oma kunto huononee jne.
Nyt flunssa helpottaa ja ruokahalu yltyi eilen ja tänä aamuna. Osaksi voin selittää ruokahalua flunssan pranemisena, osan murhesyömisenä ja osan kuntoilun vuoksi voi tarvita tätä mässäilyä. Olen lukenut tältä palstalta että jotkut pitävät mässäilypäiviä välillä tietoisesti.
Minun ei kannata pitää mässäilypäivää määrättynä päivänä vaan se näyttää tulevän ihan elämän mukana.
Yritän kunnostautua ja mikäli flunssan takia pystyn menen ainakin kävelylenkille. - vatsakas äitee
vatsakas äitee kirjoitti:
Eilen ja tänään huomasin syöväni murheeseeni. Toisilla taas ei ruoka maistu. Olen joskus ennenkin huomannut henkisen tuskan vuoksi työntäväni ruokaa suuhuni. Edellisenä kesänä koin tämän tietoisesti eli söin jäätelöä murheeseeni. Sanoin itselleni ettei suru hellitä vaikkä miten paljon syön jäätelöä. Tilanne pahenee mikäli itse vielä saan lisäkiloja ja sitä kautta oma kunto huononee jne.
Nyt flunssa helpottaa ja ruokahalu yltyi eilen ja tänä aamuna. Osaksi voin selittää ruokahalua flunssan pranemisena, osan murhesyömisenä ja osan kuntoilun vuoksi voi tarvita tätä mässäilyä. Olen lukenut tältä palstalta että jotkut pitävät mässäilypäiviä välillä tietoisesti.
Minun ei kannata pitää mässäilypäivää määrättynä päivänä vaan se näyttää tulevän ihan elämän mukana.
Yritän kunnostautua ja mikäli flunssan takia pystyn menen ainakin kävelylenkille.Kävin pienen kävelylenkin ja kunhan aamu sarastaa yritän uudestaan ulos. Raitis ilma tuntuu hyvältä nuhaiseen nenään. Juosta ei vielä voi, sen verran olen tukkoinen, mutta kävely tuntuu hyvältä.
Nyt toivon ettei painoa tule lisää ja yritän jatkaa ruokavaliota parantumisen mukana. - vatsakas äitee
vatsakas äitee kirjoitti:
Kävin pienen kävelylenkin ja kunhan aamu sarastaa yritän uudestaan ulos. Raitis ilma tuntuu hyvältä nuhaiseen nenään. Juosta ei vielä voi, sen verran olen tukkoinen, mutta kävely tuntuu hyvältä.
Nyt toivon ettei painoa tule lisää ja yritän jatkaa ruokavaliota parantumisen mukana.paino on nyt 65.8kg. Juhlia ja syömisiä on ollut taas viikonloppuna. Nyt olen tyytyväinen kun paino hiukan putoaa koko ajan ja ei ainakaan tule lisää. Mikäli en olisi ryhtynyt tänne kirjoittelemaan olisin jo melkoinen jouluporsas.
Mielessäni laitoin painon jouluksi 64kg, lopullinen tavoite on 60-62kg, en taida päästä tuohon joulutavoitteeseen.
Nyt onneksi flunssa helpottaa ja voi yrittää lenkille. Ulkona on nyt tosin myrskytuuli. Taidan vain kävellä reippaasti, tuulessa juokseminen voi olla liian raskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924