Mikä on parasta/kauneinta goottimimmeissä? keskustelua...
Goottimimmit
3
728
Vastaukset
- ja kauneinta
goottipojuissa?
Ah, annahan kun mietin..
He ovat kalpeita. Siinä on se, mikä minuun vetoaa.
Vaikka tottahan se on, ettei mikään voita vanhaa kunnon Draculaa!
Olen ihastunut jokaikiseen näyttelijään, joka kuunaan on Draculaa näytellyt, Draculahan on aina komea!
Olen tavallaan fani.
Vähän noloa oli, kun katsottiin kavereiden kanssa tässä pari vuotta sitten Van Helsingiä, (jossa oli aivan syötävän ihana Dracula! Semmoinen poninhännäkäs pottunokka)
Kaverit tiesivät tämän "salaisen" intohimoni ja virnuilivat minkä kerkesivät.
Sanoivat, ettei Dracula muka ollut yhtään komea!
Eikö muka! Ja pah!- BubbleGirl
Olen muuten ihan samaa mieltä siitä Van Helsingin draculasta. Se oli aivan syötävä! Yummy yummy! Pitkä tukka miehillä on ihastuttava ja sitten, kun sen vielä yhdistää seksikkääseen, vaaralliseen ja kalvakkaan petoon. Uh oh! Jalat pettäisivät alta, jos oikea kävelisi vastaan.
- tyttögootti
BubbleGirl kirjoitti:
Olen muuten ihan samaa mieltä siitä Van Helsingin draculasta. Se oli aivan syötävä! Yummy yummy! Pitkä tukka miehillä on ihastuttava ja sitten, kun sen vielä yhdistää seksikkääseen, vaaralliseen ja kalvakkaan petoon. Uh oh! Jalat pettäisivät alta, jos oikea kävelisi vastaan.
niih, oon kans samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745408- 332951
- 402644
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262013Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401992Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291829- 951802
- 1691701
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241438Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230