Miksi rikolliset vetävät puoleensa naisia?

kuin...

paskakasa kärpäsiä?

Tapaus Valjakkala ei ole ainoa tapaus.

Teoria A:

Kyse on vallasta. Henkilö, joka on tappanut jonkun antaa alitajuisen kuvan, että hän hallitsee - hän pystyy tappamaan kenet tahansa, jopa sen Bill Gatesin tasoisen monimijöönärin. Naisille välittyy tällainen alitajuntainen käsitys vahvasta hallistevasta persoonasta. Tämä tunne kumpuaa niihin aikoihin, kun ihmiset hankkivat elantonsa lähinnä saalistamalla riistaa.

Teoria B.

Nainen näkee itsensä siuluntoverin. Rikolliset ovat henkiseltä tasoltaan aivat yhtä roskaaa, kuin nämä naiset itse ovat.

Yhteenveto:

Naiset eivät osaa ajatella. He luulevat olevansa fiksuja. Todellisuudessa he ovat alkukantaisten viettien ja itse asiassa vähän kaikkien asioiden johdattelemia. He puskevat päätänsä seinään yhä uudestaan ja uudestaan, kunnes ovat niin tyhmiä, että tuskin siwan kassalle kelpaavat.

23

2271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläimen..

tasolla, siksi naiset voivat tarkoittaa ihan muuta kuin sanovat eivätkä näe itse tässä mitään ristiriitaa

• toitottaa

aina ja kaikkialla, mutta akkamafia haluais leikata multa munat, prkl.

• Kolli_Kellinen

Psykopaatit vetävät naisia yleensäkin puoleensa kuin kärpäsiä ja osa rikollisista -yleensä juuri ne kuuluisimmat- on psykopaatteja (mm. Valjakkala, Christensen, Volvo-Markkanen). Ei suurin osa rikollisista saa naisilta mitään sympatiaa.

• Nainen..

Niin rikolliset ei kiinosta pätkääkään. Mä juoksen ainakin karkuun!

• karttuminen... :)

kestää tuonne neljänkympin tienoille...

• kypsä saa olla mut ei kokenut
        karttuminen... :) kirjoitti:

kestää tuonne neljänkympin tienoille...

Harmi vaan että rentuista paljon kokemuksia hankkineet eivät ole kauhean kovassa kurssissa...

• IngallsinLaura

Jos jokaisen riihimäkeläisen mikko järvisen saamat rakkauskirjeet, iskuyritykset ja suhteet laskettaisiin, niin eiköhän sitä päästäisi jopa yli Valjakkalan saldon...

Teoria C: Valjakkalan ja muiden (puoli)julkkisten suhteista uutisoidaan, ja eräät miehet yksinkertaisuudessaan luulevat, että vain uutisoitu suhde (tai kirje, avioliitto, suhde) on oikea. Viidellä miljoonalla suomalaisella ei siis ole mitään sutinaa ikinä...

• Kolli_Kellinen

Alibista luin Christensenin saaneen SATOJA rakkauskirjeitä suomalaisilta naisilta. Nostakoon käden ylös ja huutakoot "hep!" jokainen mies jota on yritetty iskeä yhtä monta kertaa edes koko elämänsä aikana tai joka on saanut edes kymmeniä vastauksia deitti-ilmoitukseensa.

• IngallsinLaura
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Alibista luin Christensenin saaneen SATOJA rakkauskirjeitä suomalaisilta naisilta. Nostakoon käden ylös ja huutakoot "hep!" jokainen mies jota on yritetty iskeä yhtä monta kertaa edes koko elämänsä aikana tai joka on saanut edes kymmeniä vastauksia deitti-ilmoitukseensa.

jotka ovat saaneet satoja vastauksia deitti-ilmoon. Eivätkä he ole edes yhtä hyvännäköisiä kuin Steen :)

• toinen nainen

Ehkä kannattaisikin verrata joihinkin "normaaleihin" julkkiksiin, jotka kyllä saavat vaikka minkä näköistä kosiskelijaa peräänsä lukuisin joukoin.

Olen kyllä sitä mieltä, että ne näille rikollisille rakkauskirjeitä lähettelevät eivät ole mielenterveydeltään ihan sieltä tasapainoisimmasta päästä. Meitä naisiakin kun löytyy joka junaan....

• -k32v-

just tollasilla jutuilla.

• Kolli_Kellinen
        toinen nainen kirjoitti:

Ehkä kannattaisikin verrata joihinkin "normaaleihin" julkkiksiin, jotka kyllä saavat vaikka minkä näköistä kosiskelijaa peräänsä lukuisin joukoin.

Olen kyllä sitä mieltä, että ne näille rikollisille rakkauskirjeitä lähettelevät eivät ole mielenterveydeltään ihan sieltä tasapainoisimmasta päästä. Meitä naisiakin kun löytyy joka junaan....

Olisiko julkisuus sitten se avaintekijä? Ehkä julkisuus rinnastuu joidenkin naisten mielessä suosituimmuuteen ja suosituimmuus taas siihen että mies olisi kaiken kaikkiaan hyvä tyyppi. Joskus onkin, mutta ei välttämättä aina. Kyllä psykopaatti-krimiksilläkin varmaan selkään taputtelijoita riittää, mutta en usko että kukaan mies heistä varsinaisesti tykkää kaverina. Eikä normaalit julkkiksetkaan ole ihmisenä sen kummempia kuin taviksetkaan ja samanlaisia ihmissuhdeongelmia hekin käyvät läpi.

• Kolli_Kellinen
        -k32v- kirjoitti:

just tollasilla jutuilla.

Alibi on alamaailman Seiska. Fougantiinikin on nyt varmaan tyytyväinen kun paikka Alibin kannessa on taattu taas seuraavaksi puoleksi vuodeksi.

• lilylioneye

Olisiko julkisuus sitten se avaintekijä? Ehkä julkisuus rinnastuu joidenkin naisten mielessä suosituimmuuteen ja suosituimmuus taas siihen että mies olisi kaiken kaikkiaan hyvä tyyppi. Joskus onkin, mutta ei välttämättä aina. Kyllä psykopaatti-krimiksilläkin varmaan selkään taputtelijoita riittää, mutta en usko että kukaan mies heistä varsinaisesti tykkää kaverina. Eikä normaalit julkkiksetkaan ole ihmisenä sen kummempia kuin taviksetkaan ja samanlaisia ihmissuhdeongelmia hekin käyvät läpi.

jotain Hjallis Harkimoa. Helvetin ruma äijä, mut nuoret naiset kiehnää ympärillä, kun sattuu olemaan rahaa ja hänen avullaan voi saada lärvinsä seiskan kanteen. Kyllä se julkisuus on kovaa valuuttaa nykyään.

Toisaalta psykopaatit osaa peittää sen hulluutensa ja esiintyä hyvinkin miellyttävinä ihmisinä.

Olen kyllä pistänyt merkille, että näissä pikkurikollisissa on jotain meikäläisen silmää miellyttävää miehekkyyttä ja asennetta.

Et siinä kai ne syyt, miks jotkin naiset pitää rikollisista.

• N vm .73

Itse nuorempana oli kova sana saada kirjekavereita jotka olivat linnassa - en mä pysty analysoimaan miksi.

Muutenkin löysin itseni aina ties minkälaisten tyyppien seurasta.

Lapsellisuuttani halusin kai pitää hauskaa - samalla kyllä hoidin omat koulunkäyntini sun muut kunnolla!

Naimisiin menin aikanani sitten ihan tavallisen miekkosen kanssa - tosin hänessäkin on tiettyjä renttumaisia piirteitä, mitkään dippainssit ei ole mun "kohtaloni" :) Kaikki kunnia insseille siis.

• no eipä oo hankalaa

En jaksa lukea mitä paskaa muut on selittäny, mutta olen nainen ja paljastan nyt, mikä rikollisissa vetoaa.

Jokainen on varmaan kuullu, et vankilassa esim raiskarit ja pedofiilit on alinta kastia, niille tulee rassia kylkeen ja tönitään alas portaista ja kaikkea. Vankilassa vallitsee siis oma lakinsa.

Kyllähän sitä väkisinkin kunnioittaa tällasia miehiä. Siis ei niitä raiskaajia, vaan tämän pohjasakan kouluttajia. Nykyään niin moni mies on sellanen munaton nössö, et kun on tollanen Tosimies, joka toimii eikä nyherrä nurkassa, niin kyllä se väkisinkin saa rispektiä vaikka tietty asiat PITÄIS hoitaa toisella tavalla.

Näillä roistoilla vaan jotenkin tuntuu olevan sitä maalaisjärkee ja arvomaailmaa kuitenkin sinänsä kunnossa, et pedofiileja halveksitaan ym. Kun moni muu mies selittelee et kun ne 12-vuotiaat on jo niin aikusia niin eihän niistä tiiä, niin vankilakundilla se on yks paskan väli, se on väärin.

Joojoo, turha tulla avautuu muijansahakkaajista yms, vankilakundit vaan on MIEHIÄ eikä HIIRIÄ.

• con air

Vetelen sellasia venkuloita turpaan kun ne vapautuu. Ja ei, en ole pedofiili.

• Rispekt

On se miehekästä olla linnakundi. jokaisen miehen malli kuluttaa verovaroja, luuhamalla jossain vitun valtion täyshoitoloissa. Kunhan ensin on käyneet tekemässä paskatyönsä siviilissä. kuka mitenkin tappamalla, murhaamalla, rikoksilla.

Minun sisko oli lähellä kuolla yhden tällaisen paskasäkin seottua ammuskelemaan ympäriinsä joskus 80-luvun lopulla.

Tunge sinä vaan se rikollisten ihannointisi syvälle perseeseesi.

Tuo otsikkosi "yksinkertainen vastaus" on hyvin osuva.

• miehen puhetta
        Rispekt kirjoitti:

On se miehekästä olla linnakundi. jokaisen miehen malli kuluttaa verovaroja, luuhamalla jossain vitun valtion täyshoitoloissa. Kunhan ensin on käyneet tekemässä paskatyönsä siviilissä. kuka mitenkin tappamalla, murhaamalla, rikoksilla.

Minun sisko oli lähellä kuolla yhden tällaisen paskasäkin seottua ammuskelemaan ympäriinsä joskus 80-luvun lopulla.

Annan kunnioitusta sinulle :) *RISPEKT*

• .................
        Rispekt kirjoitti:

Aloittaja kysyi, et miks naiset tykkää linnakundeista. Sit ku kerron yleisen mielipiteen (en siis omaani! itse en todellakaan ihannoi vankilakundeja!!), niin heti sataa paskaa niskaan. Voi vittu, varmaan pitäs sitten jättää vaan vastaamatta.

MÄ en ihannoi vankilakundeja. Mut moneen naiseen tollanen äijyys ja machous vetoaa. Ei siis se, että on tehty rikoksia välttämättä, vaan se, että monesti ne rikoksentekijät on keskimäärästä miehekkäämpiä. Ei mitään akkamaisia narisijoita.
        Ei vankilakundeissa viehätä välttämättä se joillain niillä, jotka on ollu vankilassa, on tiettyjä naisiin vetoavia piirteitä!!

• .............
        ................. kirjoitti:

Aloittaja kysyi, et miks naiset tykkää linnakundeista. Sit ku kerron yleisen mielipiteen (en siis omaani! itse en todellakaan ihannoi vankilakundeja!!), niin heti sataa paskaa niskaan. Voi vittu, varmaan pitäs sitten jättää vaan vastaamatta.

MÄ en ihannoi vankilakundeja. Mut moneen naiseen tollanen äijyys ja machous vetoaa. Ei siis se, että on tehty rikoksia välttämättä, vaan se, että monesti ne rikoksentekijät on keskimäärästä miehekkäämpiä. Ei mitään akkamaisia narisijoita.
        Ei vankilakundeissa viehätä välttämättä se joillain niillä, jotka on ollu vankilassa, on tiettyjä naisiin vetoavia piirteitä!!

Onnistuin tuolta välistä deletoimaan yhden pätkän, vastaus siis kuuluu
        "Ei vankilakundeissa viehätä välttämättä se, että on ollut vankilassa, vaan se, että joillain niillä, jotka on ollu vankilassa, on tiettyjä naisiin vetoavia piirteitä!"

• johan oli provosoiva

juttu.. Minä en itse naisena tunne mitään viehätystä rikollisia kohtaan. Täytyy kuitenkin myöntää että itsekin ihmettelen naisia jotka heidän seuraansa hakeutuvat. Mutta sehän kertookin ihmisestä paljon,ei ole kaikki kotona. Tuntus hullulta ajatuski että pitäis olla suhteessa jonkun murhaajan kanssa,koko ajanhan siinä sais pelätä. No thanks!!!

• Mieti nyt vähän!

Valjakkalalla on ollut 5 vaimoa. Ensimmäinen vaimo oli joku ruotsalainen. Toinen oli suomalainen moninkertainen puukottaja Janette. Kolmas oli taas ruotsalainen. Neljäs istui samaan aikaan Valjakkalan kanssa linnassa omaisuus- ja väkivaltarikoksista. Viides vaimo Minna osallistui kidutusmurhaan ja istui siitä. Hänkin muuten tapasi Valjakkalan linnassa...

Vain hyvin harvoin nainen, joka ei jo alunperinkin pyöri epäilyttävissä piireissä ja tee itsekin rikollisia rakastuu tappajaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5587
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2046
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      121
      1667
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1603
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe