Mistä löytäisin kitkakertoin/-kerroin taulukoita?
Kitkakerroin
3
389
Vastaukset
- qwqw
Laita Googlen hakusanoiksi: friction coefficient ja paina "Kokeilen onneani". Ei liene vaikeaa. Kummallista avuttomuutta vaikka tiedonhakeminen nykyään näin naurettavan helppoa. Oikean tiedon erottaminen virheellisestä sitten asia erikseen.
Yksi lähde, mutta aika niukka sellainen on tietysti lukiosta tuttu MAOL jonka puoleen yllättävän usei tulee käännyttyä pikkuasioissa vaikka lukioajoista olisikin jo aikapäivät.- ccccccccccccccc
Kiitos vastauksesta, vaikkakin se oli syyttävä, kun en itse osannut hakea pyytämääni tietoa. Kuulin ensimmäisen kerran koko taulukoista vasta tiistaina ja en tiennyt mitä ne ovat englanniksi. Suomen kielellä etsin, mutta eipä kummallista tulosta tullut.
- tek kaav
ccccccccccccccc kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, vaikkakin se oli syyttävä, kun en itse osannut hakea pyytämääni tietoa. Kuulin ensimmäisen kerran koko taulukoista vasta tiistaina ja en tiennyt mitä ne ovat englanniksi. Suomen kielellä etsin, mutta eipä kummallista tulosta tullut.
jos on kyllästynyt katselemaan MAOLia niin Tekniikan kaavasto kirja ajaa paremmin asiansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691