Ainakaan minä en voi hyväksyä ajatusta, että joku kerää rahaa sivusta minun tekemälläni työllä. Jos minä teen työn, niin se palkkakin kuuluu minulle, se on periaatteeni. Olkaa vaikka mieluummin työttömänä kuin elätätte näitä pummifirmoja, jotka käyttävät hyväkseen ihmisen hädänalaista asemaa.
Boikotoikaa vuokratyövoiman välittäjiä
11
2176
Vastaukset
- boikotoida
Jos työtön yrittää boikotoida, niin siitä seuraa vain karenssai ja karenssin päätyttyä hän elle tarjotaan taas vuokrafirman työtä. Ei onnistu.
SAK:n olisi pitänyt valvoa tämän ilmiön syntymistä, vaan ei. Siksi ainoa oikea tapa boikotoida on erota liitosta, niin minäkin tein. Ehkä liiton herrat heräävät joskus, kun se näkyy myös heidän tilipussissaan.- se on
karenssia.
- ikuinen...
se on kirjoitti:
karenssia.
nälkä.
- MILLA60
JOS ei muuta vaihtoehtoa ole ja silläkin voi jonkin jakson jälkeen työllistyä vakkariksi, niin miksi ihmeessä???
- näin se menee
Niin aina joku vetää välistä työsi hedelmää. Ei ole olemassa sellaista työtä, jossa ei olisi muita hyötyjiä kuin itse.
- Työttömyydenkaataja
Joustavuutta työllistämiseen niin kyllä sitä työntekijä ja työnantaja toisensa löytävät ilman vuokrafirmojakin.
Työllistämisestä on vaan tehty niin raskasta ja sitovaa ylisuurine velvollisuuksine ja vastuineen.
Mutta tämä on tätä "ahneiden sukupolvien" perintöä joka lankeaa nuorempien kärsittäväksi.. - monessa firmassa
tehny lyhyitä ja paskasia ja raskaita hommia ja jättäny monta hommaa kesken kun on vihellety ja haukuttu ja pilkattu ja sinputettu duunissa, et karenssi on pysyvä nyt. joo voi työllistyä vakkariksi ,mutta jollain ne vuokrafirmatkin elää, eli 500.000 lammasta kiltisti töissä käy ja palkaa saa, niin sit on jääkaapissa muutakin kun makkaraa.
- kapitalismi
työministeri sano et siivooja nuorille joilla on koulutus esim. yliopistosta/amksta pitää antaa kamera että he voiva kuva itteesä työn ohella niin on siivoominen sit mielekkäämpää kun voi luovuutta ja taidetta sit harrastaa samalla. joo niin no joo, päättäjät tuskin , vanha sukupolvi joilla jo asunnot ja autot ja vakkari duunit, sosiaalidemokraatinen pressa ja velat maksettu ja optiot takataskussa, lähtis henk.vuokrauksesta duunia hakemaan. antaaa nuorten tehä pätkätyöt sanoo ministeri jonka mummu oli sodassa, tuomiojako se oli, heh, sota oli sillon mut ei tuomiojan nuoruudessa ollut pätkätöitä. vanhat tällä hallitsee ja niillä on kaikki rahat.
- muutosta
ei sitä vuokrafirmaa tarvita oikeasti, se on väärin että se bisnes lisääntyy ja normaali paikat vähenee. pelkkiä pelinappuloita duunarit vaan ja huonompaan ollaan menossa.
- piikki lihassa
Olen samaa mieltä! Minun kohdallani se on ainakin onnistunut , olen ollut 7 vuotta työttömänä. Mikä ihme tuota työvoimatoimistoa oikein vaivaa, kun se antaa rekrytointifirmojen kahmaista sieltä välitettävät työt itselleen. Työvoimaministeriö elättää pummeja. Luulisi, että valtio tulisi tuossa asiassa vastaan ja helpottaisi kansalaisiaan työllistymään, eikä laittaisi kapuloita rattaisiin. Tämä on ihmisen hädällä rahastamista.Rekrytointi firmojen taakse kahmittuja työpaikkoja et saa jos et suostu vuokratyontekijäksi ja sitten vielä sata eri rekryä pyörittää muutamaa kymmentä työpaikkaa. Menisivät nekin jupit oikeisiin töihin. Tosin kyllä jos vakinaistetaan, niin sopimus vuokrafirman kanssa lakkaa. Mutta kun , joillakin Firmoilla on oma rekrytointi.
- Jymis K
Mut siitä saa rahaa, voin kyllä nostaa 2000€ sosiaalietuuksia kuussa veronmaksajien rahoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891