Katselin tänään aamulla viiden aikaan taivaalle noin 20 astetta pohjoisen vasemmalle puolelle ja noin 15 asteen korkeudelle, kun välähti. Ajattelin että taisipa olla kohtisuoraan tuleva meteoriitti. Välähdys toistui puolen minuutin kuluttua 5 astetta korkeammalla. Puolen minuutin kuluttua taas 10 astetta alempana! Kolmen minuutin kuluttua välähdykset hävisivät kun tulivat puut eteen. Välähdykset tapahtuivat vertikaalisella linjalla, horisontaalisia poikkeamia ei ollut. Olen tarkkaillut taivasta monin eri tavoin 35 vuotta. Mikäpä siis liene kyseessä, olisko heittää tietoa/arvauksia.
Onko vastaavia
5
679
Vastaukset
- annatyhma
nähnyt tän aamun soho kuvan?
http://www.oko-planet.spb.ru/awakening.nsf/alluin/6AAEB9CBFC31AD7DC325723D00548A43/$FILE/071206.jpg
mielenkiintoista mitä se oli? Ei mitenkään harvinainen havainto. Satelliitti, todennäköisesti sammunut avaruusromu, jossa on sileä tasopinta, pyörii itsensä ympäri pari kertaa minuutissa ja heijastaa auringonvaloa peilin tapaan. Jos välähdykset olivat erittäin kirkkaita, jopa Venusta kirkkaampia, se saattoi olla Iridium-satelliitti. Mahtaako niillä vielä jossain Ursan linkissä olla oma sivunsa?
- satelliitti on
liikkunut vertikaalisella radalla vuoroin ylös, vuoroin alas..kuten kysyjä antaa selvästi ymmärtää, viikatemies?
- välkyttelee
eipä kai muuta.
- tarkkailija40
Samanlaisia välähdyksiä olen minäkin nähnyt pohjoisella taivaalla itäkainuussa, jossa ei ole lentokenttiä ja lentokoneita häiritsemässä taivasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!561671Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1251272Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10816- 59745
- 64636
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37492- 36447
- 52442
- 43440