Sekarin joukkue hopeaa ! je jee hurraa!
Miehet teki tosi työn suomen ennätysajalla, voittaja teki MM:n.
Panitteko merkille että joka lajissa vetoparit oli maks 8-9 altaan 25m mitalla !?
Selkäuinnissa 2m pitkä venäläinen voitti tehden 4 vetoparia pinnalla ja käännöksen ja sitten 5 delffiinipotkua käännöksen jälkeen !
Onko se uintia vai sukellusta?
Em -uinnit Hesassa yhtä juhlaa
13
6748
Vastaukset
- lifeguard72
Ottaen huomiion, että piikin allas kyseessä.
Soulissa 1988 pari seljeristiä tekivät delffareita vajaa 35m ja käännös ja sama takasin 100 pyrähdyksellä.
Vähän sen jälkeen tulikin sääntömuutos.- Mitä Äksyin Ämmä
minäkin ihmettelin. Eikö altaan yllä oleva lippusiima kerro sallitun sukelluksen mittaa vai onko se vain vilppilähtöilmoitin?
Mutta millaisen hyökyaallon altaaseen nostattikaan yhtä aikaa eteenpäin vyöryvä vapaa- tai perhosuimaririntama!
- Nawi lu4iwie!
Voisitko olla haukumatta venäläisiä urhellioita?
Jos he pärjävät paremmin kuin te niin mitä siitä?
Jokainen maa pärjää jossain lajissa paremmin kuin muut..Se ei ole rikos..Olisit vaan iloinen heidänkin puolesta..- [swim]
Ei tässä mun ymmärtääkseni kukaan ole ketää haukkunut ? Ihmeteltiin vai millaiset mahtaa olla säännöt.
Selkäuinnissa (aivan kuten muissakin lajeissa) saa liukua 15metriä. Siinä on aina semmoinen köysi mistä näkee missä 15m on. Se lippuköysi tarkoittaa että seinään vielä 5 metriä matkaa. - lifeguard72
[swim] kirjoitti:
Ei tässä mun ymmärtääkseni kukaan ole ketää haukkunut ? Ihmeteltiin vai millaiset mahtaa olla säännöt.
Selkäuinnissa (aivan kuten muissakin lajeissa) saa liukua 15metriä. Siinä on aina semmoinen köysi mistä näkee missä 15m on. Se lippuköysi tarkoittaa että seinään vielä 5 metriä matkaa.on myös 15m kohta mistä tietää.
Ja kyllä ammattilaiset tasan tarkkaan tietävät missä se 15m kohta on. - blaa blaa
[swim] kirjoitti:
Selkäuinnissa (aivan kuten muissakin lajeissa) saa liukua 15metriä. Siinä on aina semmoinen köysi mistä näkee missä 15m on. Se lippuköysi tarkoittaa että seinään vielä 5 metriä matkaa.rinnassa ei ole mitään rajaa kuinka pitkälle saa liukua tiedoksi vaan...
- asasasaa
Piäppä se turpas kiinni ku et erota haukkumista kommentista jossa vain huomioitiin venäläisen uintityyli...
- Uimarit
Hyvä Jani Sievinen! Hyvä Antti Kasvio! Hyvä muut uintiin osallistuneet.
Hyvä suomalainen uinti.- ei tietoa
monelta sievinen ui tänään ja onko paikkana sama kuin eilen?
- Tähtikokki
Haarvinainen tapaus. Hän esiintyy ihailtavan luonnollisena menestyttyäänkin. Tavallisesesti urheilija on niin niin sekaisin, ettei voi tajuta mitään moneen päivään.
- Menimirkki
On kyllä aika seksikäs.
- niinpä...
En mä sitä tiedä, mutta kyllä on nätti tyttö niin uidessaan kuin muutenkin...
- ruikkari
se on vissi niin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760