lahjaideoita tyttöystävälle?

sampp@

Oon miettinyt pääni puhki, enkä ole keksinyt mitään lahjaa tyttöystävälleni... hän täyttää pian 23.

Mielessä on ollut montakin ideaa, mutta ne ovat olleet "vain" kukkia, syömään & leffaan viemistä... haluaisin, että lahjastani jäisi jotain konkreettista muistoksi, onhan tämä sentään eka synttärilahjani hänelle.

Jokin koru kävi mielessä, mut toisaalta en kuitenkaan nykyisessä rahatilanteessa voi sijoittaa lahjaan kovin paljon, ja toisaalta en haluisi lahjan olevan liian yltiöromanttinenkaan. Mutta olisin kuitenkin kiitollinen kaikista mahdollisista ideoista!

9

1363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MM.

Tykkääkö se pehmoleluista? Osat sille vaikka ison nallen tai jonkun muun pehmon. Kyllä kohtuuhintaisia kivannäköisiä korujakin löytyy. Mutta nämä on ihan sun rahatilanteesta kiinni. Lahjatavarakaupoista ja tarjoustavarataloistakin voi tehdä löytöjä.

• oooooooooooooooooooooooo

jos se tyttö pitää koruista / pitää koruja, niin osta joku nätti hopeinen koru, riipus ja ketju tai korvikset, hopea ei maksa paljon mitään mutta koru on aina 'arvokas' lahja

• kiribati

Koruja, hajuvesiä saati vaatteita *ei* pidä ostaa ellei ole satavarma siitä, että lahjan saaja pitää juuri sellaisesta. Sama juttu kaikkien sisustustavaroiden kanssa, tiedän kun olen itse joskus saanut lahjaksi pari kehystettyä julistetta... Nolo tilanne, kun toinen tarkoitti lahjallaan hyvää mutta itse en todellakaan olisi halunnut niitä seinälleni.

Seksikkäät alusvaatteet ovat nou-nou, koska nainen ajattelee, että mies hankki ne pikemmin itseään kuin häntä ajatellen. Toisaalta 23-vuotias tuskin ilahtuu flanellipyjamastakaan.

Lahjakortti kosmetologille viestittäisi naiselle, että "en siis ole mielestäsi tarpeeksi kaunis nykyisellään".

Siispä kukat, ravintola-ateria, kylpylä- tai hotelliyö ja leffa ovat oikeastaan ihan hyviä vaihtoehtoja :-)

• se taitais hurmata hänet ;)

vaik yks punanen pitkä vahva ruusu ja sit samppanjaa iltakynttilöineen loisteessa... hitaan romanttisen musan kera soiden...
      Pieni lahja vois olla merkillinen tyttöystävällesi vaik runo tai kortti jossa on koskettava rakkaus runo joka kertois et hän ois sulle ainoo elämän suuri rakkaus...
      Sun tekemäsi ruoka mikä hänen lempiruoka on...
      Ja vuokraamas kiva tai romanttinen leffa loppuillaks et sie sais viettää kahestaan hänen kaa kainalossa...
      Tää on nääs mun mieleen... ;)

-mimmi-

• Ajatteleva mies

Eka synttärilahja eli on tunnettu alle vuosi, ei tosiaan siis mitään sössötystä suuresta rakkaudesta.

• mistä yleensä pitää

, niin kaulaliinakin voi olla hyvä. Se kertoo siitä, että haluat pitää hänet lämpimässä ja mikäli hänellä ei sellaista ole uutukaista.
      Melkein kyllä kannattaisi kysyä tytön kavereilta, jos ovat käyneet katsomassa jotain koruja tms., niin siitä saisit varmaa vinkkiä. Niin ainakin itse tekisin, jos ideat uupuisivat.
      Syömään vieminen on hyvä idea, mutta kyllähän siihenkin saa rahaa kulumaan ja kuten sanoit, halusit antaa jonkin konkreettisen muiston.
      Joku kaunis avaimenperäkin voisi olla ok.

Vaikea sanoa, kun ei tiedä ihmisestä mitään.

• mato-

Useimmat naiset tykkää kynttilöistä. Siis ei mitään peruskamaa, tuikkujuttuja, vaan jotain hienompaa. Eikä maksa paljon. Tai kynttilänjalka. Astioita...ite ainaki tykkään kans monenlaisista astioista, ne on tarpeellisia, aina.

Mun mielestä synttärilahjan ei todellakaan tartte olla mitään isoa, se voi aivan hyvin olla se muutaman euron kynttilä. Tärkeintä siinä on vain se muistaminen!

Tai jos osaat itse nikkaroida jotain, ni tee ihmeessä! Ite ainakin arvostaisin hirveästi itse tehtyä tavaraa, oli se sitten mikä tahansa. :) No, kortin ainaki voi väsätä itse. :)

Sitte vaikka kukkia kaveriksi ni on aivan hyvinkin jo riittävä. :) Iso halaus ja suudelma, helliä hetkiä. Anna vaikka hartiahierontaa, tai jalkahieronta on kans kyllä aivan luksusta. :)

Ellei sitte tyttöystäväsi ole sellane nirppanokka jolle ei kelpaa ku vähintään 50€ arvoiset lahjat...

• mato-

-hopeinen kakkulapio tai pizzapyörä (sillä todellakin voi tehä muutaki ku leikata pizzaa)
        -viinilasit (vaikka iittalaa, laatua)
        -ihanan pehmeä aamutakki

Mite naisille on paljo helpompi keksiä ku miehille...? ;)

• ihmeessä

kattila,sitä lahjaa tyttös ei helpolla unohda;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe