treffirasti

suunnistaja89

Mitä te muut olette mieltä, mutta minusta Jukolaan tarvittaisiin myös treffirasti. Kun on olutrastikin, jossa juodaan päät välillä liiankin täyteen. Mutta ymmärrän kyllä, että siellä pitää ottaa ilo irti, mutta voisihan sen tehdä selvinkin päin...itse en ole oluttyyppiä.

Mutta siis: mitä muut ajattelee tästä treffirastista. Jos on vapaa ja kaipailee poika-/tyttöystävää, niin täältä voisi semmoisen löytää. Minusta olisi huippu idea!!

15

3461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö89

      Joo, nii minä tässä taas :) piti laittaa toho äskösee, viel sukupuoli, mut unohtu...

      Et hei pojat! Lukekaas ja vastatkaa, kiitoksia!

    • suppa

      osuit asiaan

    • eikö muuten

      onnaa?

      • Idea voi minustakin olla hyvä. Jonkin verran nuoria lähtisi enemmän ulkoilemaan ja liikkumaan.


      • tyttö89
        Cmoney kirjoitti:

        Idea voi minustakin olla hyvä. Jonkin verran nuoria lähtisi enemmän ulkoilemaan ja liikkumaan.

        Onnaa onnaa, mut ne tyypit ei vaa suunnista ja ei ole tällä hetkellä semmosta ketää vakituista...joten, semmone mukava suunnistajapoika olis kiva löytää, nii tämmösen idean aattelin heittää. ;)


    • näillä

      ...rasteilla leimattaisiin ??

      • tyttö89

        ei olisi!
        Jos olette olleet jukolassa, niin tiedätte, millainen "perinne" olutrasti on. Samantyylistä ajattelin treffirastista, mutta tietenkään siellä ei tarvitsisi olutta olla tarjolla. Siellähän tavoite olisi vain tutustua toisiin ihmisiin.


      • ..............................
        tyttö89 kirjoitti:

        ei olisi!
        Jos olette olleet jukolassa, niin tiedätte, millainen "perinne" olutrasti on. Samantyylistä ajattelin treffirastista, mutta tietenkään siellä ei tarvitsisi olutta olla tarjolla. Siellähän tavoite olisi vain tutustua toisiin ihmisiin.

        Ihan hyvä idea, mut ei sen välttämättä tarvis olla Jukolan yhteydessä. Jos joku vaan jaksais järjestää, ni sellaset rastitreffit, jossa suunnistajanuoret ympäri Suomea tapais, ois mahtava juttu. :D


    • pitäisi

      sopia joku paikka, jossa sit vois tavata. Ketkä muka jaksais järjestää jotai erillisiä rasteja? tai tietenkin jos joku innostuu, niin voisihan sitten... mut sinne ei välttämättä kaikki porukat päästä, et jukolassa olis sillai hyvä, et sen kummiskin kaikki suunnistajat tietää ja se on niin suosittu kisa, jonne tulisi ainakin ihmisii paljon!

      • jukolassa juu

        että siinä kelterin kaupan edessä lauantai-iltana klo. 20.30 niin kattoo kuin porukkaa ilmestyy. Siitähän onki hyvä lähtee jatkoilemaan jos siltä tuntuu.. hehe :)


      • napattu
        jukolassa juu kirjoitti:

        että siinä kelterin kaupan edessä lauantai-iltana klo. 20.30 niin kattoo kuin porukkaa ilmestyy. Siitähän onki hyvä lähtee jatkoilemaan jos siltä tuntuu.. hehe :)

        No ilmestyikö paikalle paljon porukkaa? Ja lähdettiinkö myös jatkoille?


    • "poika 63"

      Kuulostaa lupaavalta, se sais olla kaikenikäisille, mä tulisin mieluusti katsomaan löytäisikö joku minut sieltä.

    • vsfc

      AIka hyvä idea. Onko tätä Jukolajärjestäjät jo toteuttaneet vai tuleeko vasta Jämsä-Jukolassa 2013?

    • mies40vuotta

      yes, Jämsä-jukolasssa 20.30 kelterin kaupan edessä.

    • Suunnistaja-

      Saako treffirastilta lähteä eri suuntiin? :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe