Joulu lähenee ja pitäisi pikkuhiljaa ruveta ostelemaan joulusuklaita. Tänä vuonna en haluaisi antaa suklaalahjana Juhlapöydän konvehteja vaan jotakin muuta.
Lapseni ovat jo toivoneet saavansa Disney-patukkaboksit, missä on niitä banaani- ja mansikkavaahtoja täytteenä. Äidinkin mieleen ovat nuo kyllä. Sitten olisikin sukulaistytöt ja -pojat ja aikuisetkin vielä lahjomatta, suklaata he kuitenkin odottavat, joten sitä heille pitänee ostaa. Mieluusti ostaisin rasioita, joissa on enemmänkin kuin vain yhtä laatua.
Listataanpa tänne siis hyväksi havaitutsuklaarasiat, -boksit ja -konvehdit! Itse olen ainakin ihan sekaisin, kun rasioita on niin mahdottomasti, joten en varmasti loppupeleistä kiireessä tule huomioimaan, kuin ne perinteisimmät! Joten vinkit tulee tarpeeseen :)
Konvehdit ja suklaarasiat?
4
780
Vastaukset
- Löytyy
esimerkiksi täältä: http://www.suklaayhdistys.com/joulu06.php
- suklaahirviö
Keskustelun aloittajalle varovainen kysymys: oletko IHAN VARMA, että sukulaisesi haluavat juuri suklaata joululahjaksi? Tietysti jos niin on toivottu, niin hyvä juttu, ei kun ostamaan vaan. Mutta hyvä on muistaa sekin, että jouluna useimmat ihmiset saavat suklaata vähän joka tuutista. Itseäni ainakin tympäisee sellainen, kun joku iskee kolme huonolaatuista, tai makuuni sopimatonta suklaarasiaa käteen.. Meillä suklaa ei ole lahja, vaan jouluun kuuluva "peruselintarvike", jonka ostamme itse.
Minä ainakin jättäisin nuo Pandat ja Fazerit pois ostoslistalta. Melko todennäköisesti perhe kuin perhe saa niitä joka tapauksessa. Pandaa myydään oikein 3 rasian pakkauksessa - apua, varmasti sellaisia tulee!
Omasta mielestäni Nestléllä ja Lindtillä on laadukkaita suklaarasioita. Nestlén rasiassakaan ei ole yhtään pahanmakuista konvehtia ja se on jo paljon sanottu minulta. Jos aikuisille ostat suklaata, niin määrän sijasta kannattaa ainakin silloin panostaa laatuun. Mieluummin pieni, laadukas rasia kuin kolme teollisenmakuista tusinatuotosta.
- Laadukkain
Tämän valmistajan konvehteja kun ostat, niin ei ole mitään nokankoputtamista sukulaisilla:
http://www.neuhauschocolate.com/ - Lidlistä
Lidlissä on myytävänä J.D. Grossin suklaarasioita, pakkaus ja sen pohjassa oleva kuva konvehdeista tuo mieleen sveitsiläisen Lindt-rasian. Rasian hinta oli 4-5 e. Sisältö ei välttämättä ole sitä perinteistä ja pahan makuista saksalaista suklaata. Voisiko olla jopa sveitsiläistä, belgialaista tai hollantilaista suklaata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057