Vanhan rauman kellari

ent. raumalainen

Paras ruokapaikka missä ikinä olen käynyt, ja niitä paikkoja on paljon.
Käyn kerran tai kaks kuukaudessa raumalla herkuttelemassa, ja aina on ollut taivaallista, siis aivan uskomattoman hyvää.
Palvelu on mukavaa, kuten ympäristökin.
Jos asuisin raumalla, kävisin vielä useammin.

2

701

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nyt on palkattu nenärenkaanllisia eli sonnien kallisia tarjoilijoita joiden ammattitaito on varsin kehno ensinnäkään ei ole riittäviä käytöstapoja sen lisäksi ei ole lasku taitoa kun pitäisi maksaa lasku siinä vaiheessa kun maksetaan laskua ei ole mitään tietoa sonni renkaanllisellä tarjoililla siitä mitä asiakas on tilannut kyseinen henkilö on näkösällä istuu jakkaralla ja selaa älypuhelinta nyky tapaan ja siinä samalla nyppii rengastanenssään onpa ihanaa ja varsin hygieenistä viimeinen kerta kun ajoin ja ruokailen vanhan Rauman kellarissa

• Anonyymi

ihmettelin että tarjoilijana oli henkilö joka ei osannut laskea vähennyslaskua annettu 15 euroo siitä vähennetään 13.30 eli lounaan hinta paljonko pitäisi antaa takaisin siinä tarjoilija räpläsi nenässä olevaa lävistystätään todellista bakteeri pesää ja tarvitsi asiakkaan apua jotta kykenee antaa rahasta takaisin onko nyt niin että parempaa väkeä ei ole palkattavaksi kyseiseen yritykseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2311
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1004
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      570
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      66
      635
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    Aihe