Heippa.
Aloitin torstaina laihiksen ja nyt on neljäs päivä. Laskin juuri kuinka paljon olen syönyt kaloreita näinä päivinä ja huomasin kauhukseni sen olevan noin 650-900 kcal/päivä. Sehän on aika vähän eikö olekin? :O
En liiku paljoa, päivän aikana, kävelen portaita jonkin verran (työn takia), mutta onko se silti liian vähän? Eikö "laihduttajan" kalorimäärä olisi hyvä olla noin 1300kcal/päivä? Olenko ihan hakoteillä? :D
Laitan vielä mittani tähän;
Pituus 166cm
Paino 60kg
Tiedän, etten ole ylipainoinen.
Kiitos jo etukäteen järkevistä ja opastavista vastauksista!
Mielipiteitä ja osaavien apua
4
319
Vastaukset
- jjuip!
650-900 on todellakin liian vähän. aineenvaihduntasi vain hidastuu kitukuurilla.. koita pitää se siinä 1300 tai hieman enemmänkin...
- laihdutat
jos tiedät ettet ole ylipainoinen? Onko järkee?
- Ujo tyttö
Moikka!haluisitko alkaa laihduttamaan kanssani? =) ollaan ihan saman mittasia mutta mä oon sua 1cm lyhdempi.. mä alotin laihiksen kanssa 6päivää sitten ja menee ihan ok=) mut olis kiva saada kaveri kenen kanssa laihdutella ja vaihdella kuulumisia joka päivä, tai edes muutamasti viikon aikana..oisko susta siihen?=)
- Ocean.N.
Tottakai se sopii, mutta täytyy myöntää että olen repsahtanut pahasti kun äitini leipoi pullaa eräs ilta ja pyysi kahville :D Mutta koitan pysytellä tiukilla linjoilla. Mitkäs on sun tavoitteet? Millä tavalla olet aloittanut laihiksen? :) Täällä vedellään vähillä hiilareilla ja proteiinia lisännyt olen. Herkut jätetty (suurimmaksi osaksi :D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636