Treen seutu 15päivää eteenpäin:
http://wwwa.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|FI|FI005|TAMPERE&metric=1
Jo ensi keskiviikkona tulee lunta! jeejee.
tosin lämpötilat ovat vielä plussan puolella.
sunnuntaina viikon päästä lisää lunta! jeejee.
20-23.12 tulee lunta, jeejee.
Jollei jouluna ole lunta, niin sitten ilmasto on lämpeämässä... trallanlallanlei.
lunta
8
528
Vastaukset
- linkki_>
- tietäjä100
Accu weather on p-stä
- vara-akku wetör
tietäjä100 kirjoitti:
Accu weather on p-stä
Millä perustelet vahvan väitteesi?
Itse olen huomannut Accu weatherin ennusteiden osuvan varsin hyvin. Pitää kuitenkin muistaa, että 15 vrk:n ennusteita on minkään säälaitoksen mahdotonta saada kovinkaan tarkaksi. - tietäjä100
vara-akku wetör kirjoitti:
Millä perustelet vahvan väitteesi?
Itse olen huomannut Accu weatherin ennusteiden osuvan varsin hyvin. Pitää kuitenkin muistaa, että 15 vrk:n ennusteita on minkään säälaitoksen mahdotonta saada kovinkaan tarkaksi.Ammattimiehenä tulee seurailtua tarkasti.Veikkaavat pieleen monta astetta virallisistakin lukemista havainnoituilta ajoilta.Tänäänkin näyttivät minulle 4 ja todellisuudessa oli 0.että se siitä accusta,ei tiedä edes sen hetkistä säätä,niin mitenpä heidän ennustuksiinsa voi "uskoa"
- local weather
tietäjä100 kirjoitti:
Ammattimiehenä tulee seurailtua tarkasti.Veikkaavat pieleen monta astetta virallisistakin lukemista havainnoituilta ajoilta.Tänäänkin näyttivät minulle 4 ja todellisuudessa oli 0.että se siitä accusta,ei tiedä edes sen hetkistä säätä,niin mitenpä heidän ennustuksiinsa voi "uskoa"
Näyttäää accu ennustelevan meidän paikkakunnalle jotakuinkin samaa säätä lähipäiville kuin ilmatieteenlaitoskin.
Enkä ole aiemminkaan huomannut heidän ennusteidensa poikkeavan sen enempää kuin kotimaisetkaan toisistaan. - akku_sää
local weather kirjoitti:
Näyttäää accu ennustelevan meidän paikkakunnalle jotakuinkin samaa säätä lähipäiville kuin ilmatieteenlaitoskin.
Enkä ole aiemminkaan huomannut heidän ennusteidensa poikkeavan sen enempää kuin kotimaisetkaan toisistaan.Eiköhän ne ihan mallikamasta ennusteensa tuota kuten muutkin. Veikkaisin että GFS on kyseessä. Pikkuisen ongelmallista vain on se että vaikka mallilaskelmia saadaankiin noin 2 viikon päähän, niin todellinen ennustetarkkuus ei ole kummoinen varsinkin paikkakuntakohtaisissa ennusteissa. Suuret linjat, eli kylmenemiset ja lauhtumiset toimivatten sen sijaan eri malleissa yllättävänkin hyvin.
Ensi viikon alkupuolella näyttää siis kylmenevä ja sen jälkeen jouluksi taas suojasäätä...
http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavnmgeur.html - ammattimies
local weather kirjoitti:
Enkä ole aiemminkaan huomannut heidän ennusteidensa poikkeavan sen enempää kuin kotimaisetkaan toisistaan.Niin isot ja pitkäaikaiset ennusteet laaditaan Englannista sijaistevasta keskuksesta.Sietä voi itse kukin ottaa joko valmiin ennusteen tai muokkailla itse.IL muokkaa,mutta akku ilmoittelee esim pohjois-Suomessa Ruotsin lämpötiloja muka paikallisina.höpö touhua.Siis eivät ole paikallisia.Laitoin heidän logonsakin muka kuvaamaan lämötiloja omaan pc:n palkkiin,mutta olivat jatkuvasti pielessä,joten se siitä.....
Esim Muonion lämpötilaksi ilmoitetaan jokin Kiirunan tms:n lukema. - buaaahhaahhaaa
ammattimies kirjoitti:
Niin isot ja pitkäaikaiset ennusteet laaditaan Englannista sijaistevasta keskuksesta.Sietä voi itse kukin ottaa joko valmiin ennusteen tai muokkailla itse.IL muokkaa,mutta akku ilmoittelee esim pohjois-Suomessa Ruotsin lämpötiloja muka paikallisina.höpö touhua.Siis eivät ole paikallisia.Laitoin heidän logonsakin muka kuvaamaan lämötiloja omaan pc:n palkkiin,mutta olivat jatkuvasti pielessä,joten se siitä.....
Esim Muonion lämpötilaksi ilmoitetaan jokin Kiirunan tms:n lukema....naurata!
Ja muka ammattimies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296247Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483706Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1502893"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 721292
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11914