lunta

tiedossa

8

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkki_>
      • tietäjä100

Accu weather on p-stä

• vara-akku wetör
        tietäjä100 kirjoitti:

Accu weather on p-stä

Millä perustelet vahvan väitteesi?

Itse olen huomannut Accu weatherin ennusteiden osuvan varsin hyvin. Pitää kuitenkin muistaa, että 15 vrk:n ennusteita on minkään säälaitoksen mahdotonta saada kovinkaan tarkaksi.

• tietäjä100
        vara-akku wetör kirjoitti:

Millä perustelet vahvan väitteesi?

Itse olen huomannut Accu weatherin ennusteiden osuvan varsin hyvin. Pitää kuitenkin muistaa, että 15 vrk:n ennusteita on minkään säälaitoksen mahdotonta saada kovinkaan tarkaksi.

Ammattimiehenä tulee seurailtua tarkasti.Veikkaavat pieleen monta astetta virallisistakin lukemista havainnoituilta ajoilta.Tänäänkin näyttivät minulle 4 ja todellisuudessa oli 0.että se siitä accusta,ei tiedä edes sen hetkistä säätä,niin mitenpä heidän ennustuksiinsa voi "uskoa"

• local weather
        tietäjä100 kirjoitti:

Ammattimiehenä tulee seurailtua tarkasti.Veikkaavat pieleen monta astetta virallisistakin lukemista havainnoituilta ajoilta.Tänäänkin näyttivät minulle 4 ja todellisuudessa oli 0.että se siitä accusta,ei tiedä edes sen hetkistä säätä,niin mitenpä heidän ennustuksiinsa voi "uskoa"

Näyttäää accu ennustelevan meidän paikkakunnalle jotakuinkin samaa säätä lähipäiville kuin ilmatieteenlaitoskin.

Enkä ole aiemminkaan huomannut heidän ennusteidensa poikkeavan sen enempää kuin kotimaisetkaan toisistaan.

• akku_sää
        local weather kirjoitti:

Näyttäää accu ennustelevan meidän paikkakunnalle jotakuinkin samaa säätä lähipäiville kuin ilmatieteenlaitoskin.

Enkä ole aiemminkaan huomannut heidän ennusteidensa poikkeavan sen enempää kuin kotimaisetkaan toisistaan.

Eiköhän ne ihan mallikamasta ennusteensa tuota kuten muutkin. Veikkaisin että GFS on kyseessä. Pikkuisen ongelmallista vain on se että vaikka mallilaskelmia saadaankiin noin 2 viikon päähän, niin todellinen ennustetarkkuus ei ole kummoinen varsinkin paikkakuntakohtaisissa ennusteissa. Suuret linjat, eli kylmenemiset ja lauhtumiset toimivatten sen sijaan eri malleissa yllättävänkin hyvin.
        Ensi viikon alkupuolella näyttää siis kylmenevä ja sen jälkeen jouluksi taas suojasäätä...
        http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavnmgeur.html

• ammattimies
        local weather kirjoitti:

Niin isot ja pitkäaikaiset ennusteet laaditaan Englannista sijaistevasta keskuksesta.Sietä voi itse kukin ottaa joko valmiin ennusteen tai muokkailla itse.IL muokkaa,mutta akku ilmoittelee esim pohjois-Suomessa Ruotsin lämpötiloja muka paikallisina.höpö touhua.Siis eivät ole paikallisia.Laitoin heidän logonsakin muka kuvaamaan lämötiloja omaan pc:n palkkiin,mutta olivat jatkuvasti pielessä,joten se siitä.....
        Esim Muonion lämpötilaksi ilmoitetaan jokin Kiirunan tms:n lukema.

• buaaahhaahhaaa
        ammattimies kirjoitti:

Niin isot ja pitkäaikaiset ennusteet laaditaan Englannista sijaistevasta keskuksesta.Sietä voi itse kukin ottaa joko valmiin ennusteen tai muokkailla itse.IL muokkaa,mutta akku ilmoittelee esim pohjois-Suomessa Ruotsin lämpötiloja muka paikallisina.höpö touhua.Siis eivät ole paikallisia.Laitoin heidän logonsakin muka kuvaamaan lämötiloja omaan pc:n palkkiin,mutta olivat jatkuvasti pielessä,joten se siitä.....
        Esim Muonion lämpötilaksi ilmoitetaan jokin Kiirunan tms:n lukema.

...naurata!

Ja muka ammattimies!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe