moottoripyöräjengin huumejutussa?
Eikö ne pitänyt julkistaa 8.12 kansliapäätöksenä?
Joko huumetuomiot
9
1754
Vastaukset
- joopasejoo
ei ole siirrettiin 28.12 ja millähän lailla tämä asia mahtaa sinua/sinun elämää kiinnostaa. Eiköhän pidetä huoli omista asiosta?
- ¤¤¤?¤
Ja miksi ei saisi kiinnostaa? Kiinnostaahan tyyppejä missien ja jääkiekkoilijoiden suhteetkin, joten miksi ei sais kiinnostaa kun puolitutut pojat menee törttöilemään elämänsä tuohon kuntoon, tämähän on kuitenkin niin pieni kaupunki, että kaikki täällä ne "tuntee". Ja varmaan on yleisessä tiedossa, etteihän tässä mistään järjen jättiläisistä ole kyse ;)
Ja niin, oma elämä on hyvin hoidossa ja huolehdittuna, joten on aikaa seurailla muidenki tekosia :D - ap.
Asia ei minulle kuulu mitenkään. Tunnen vain yhden syytetyn perheen ja tiedän kuinka raskasta heillä on ollut, toivoin että päätös olisi jo tullut, jotta epätietoisuus perheessä edes helpottaisi vaikka tuska ei varmasti silloinkaan helpota.
Hyvää päivän jatkoa vain sinullekin! - BBB
ap. kirjoitti:
Asia ei minulle kuulu mitenkään. Tunnen vain yhden syytetyn perheen ja tiedän kuinka raskasta heillä on ollut, toivoin että päätös olisi jo tullut, jotta epätietoisuus perheessä edes helpottaisi vaikka tuska ei varmasti silloinkaan helpota.
Hyvää päivän jatkoa vain sinullekin!tollaset huumerotat pilaa motoristien maineen ja muuttavat kaupunkikuvaa pysyvästi. Ei pätkääkään empatiaa, ak. osottelee jatkossakin sormella jos tulevat kadulla vastaan. Parasta olisi pistää kuvat Lapin Kansaan.
- Ratt
BBB kirjoitti:
tollaset huumerotat pilaa motoristien maineen ja muuttavat kaupunkikuvaa pysyvästi. Ei pätkääkään empatiaa, ak. osottelee jatkossakin sormella jos tulevat kadulla vastaan. Parasta olisi pistää kuvat Lapin Kansaan.
Siellä taas joku idiootti pitää huolta toisten asioista ja oma elämä on sen verran tylsää että todellakin just tollasella urpolla kiinnostaa missit ja jääkiekkoilijat.
Ja jatkossakin asiaan liittyvät ihmiset vaikuttavat itse omaan elämäänsä, joka nyt kuitenkaan ei vielä ole pilalla. - Jotka ovat siinä huumekiert...
Joten ne ovat melkein kuin omia asioita. Älä viitsi viisastella vakavalla asialla.
- sally.spectra
Jotka ovat siinä huumekiert... kirjoitti:
Joten ne ovat melkein kuin omia asioita. Älä viitsi viisastella vakavalla asialla.
rangaistukset ja kovempi kotikuri, saattaispa joku säästyä nistihommilta.
- niin...
Ratt kirjoitti:
Siellä taas joku idiootti pitää huolta toisten asioista ja oma elämä on sen verran tylsää että todellakin just tollasella urpolla kiinnostaa missit ja jääkiekkoilijat.
Ja jatkossakin asiaan liittyvät ihmiset vaikuttavat itse omaan elämäänsä, joka nyt kuitenkaan ei vielä ole pilalla.Mistä tiedät että ei ole pilalla...
- niin......
Jotka ovat siinä huumekiert... kirjoitti:
no niitä omia asioitahan ne justiin on!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760