Luottamuksen puute

kaikki muut genret

Aiemmin pidin itseäni ujona ja hiljaisena. Ikääntymisen myötä kuitenkin ymmärsin, että olen erittäin sosiaalinen, lämmin, välittävä ja mukava ihminen jos minun tutustuu ja toisin päin.

Ongelma kuitenkin on, että minun on vaikea saada ihmisten luottamusta, enkä ole tyytyväinen sosiaalisuuteeni tuntemattomien ihmisten kanssa. Heidän kanssaan on jollain tapaa vaikeaa käydä keskustelua kun luottamusta ei ole, omanlainen väkinäisyys on havaittavissa.

Tuossa on kaksi vastakohtaa. Nautin kyllä itseilmaisusta henkilöiden kanssa jotka ovat saaneet luottamuksen, mutta toisen puoliskon kanssa on hyvin vaikea päästä riittävään kontaktiin.

Onkohan tälle olemassa termiä ja ratkaisua?

5

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savosta päin

Ihmiset ovat ihan erilaisia riippuen paljon myös paikkakunnasta. Itse olen savosta ja asun varsinaissuomessa. Ihmiset tuntuvat hyvin varauksellisilta täällä ja kaipaan välittömämpää ilmapiiriä.

Itse puheliaana ja avoimena ihmisenä tunnen usein olevani ufojen seurassa.

• Yleensä

tarvitse luottaa. Sä olet sellainen kuin olet ja sillä selvä. Mistä puhut ihmisten kanssa? Itse puhun eilisen tapahtumista, seiskajuoruista ja muusta sellaisesta tyyliin säästä. Ei sillä ole hirveästi väliä kenen kanssa puhuu, onko outo vai tuttu. Tai Itse päätät. JA ENNEN KAIKKEA: ANNA MUIDEN PUHUA.

• Meillä näin päin

samanlaisia ongelmia alkuvuodesta, mutta nyt on jo ikävä luokkakavereita ja iltaisin on mukava mennä nukkuun, kun tietää, et on kiva mennä kouluun aamulla näkeen ihmisiä. Jos sulla on liian vähän ihmisiä ympärillä? Liikutko vain yhdessä porukassa?

• Ovat

Sosiaalisuus tuntemattomien ihmisten kanssa kysyy näyttelijän lahjoja,varsinkin silloin kun asia josta joutuu keskustelemaan ei voisi kiinnostaa vähempää.luottamus syntyy yhteisistä asioista..kolikollla on 2 puolta ja reunat

• so, so

äänensävyt ja ilmeet itseltä arvioimatta. Et tyylinsä kullakin. Ei oo aina niin hirveen mukavaa joka asiassa väittää vastaan ja ilmaista omaa mielipidettään; tyyliin mutta KUN MINÄ OLEN TÄTÄ MIELTÄ... Toki tärkeissä asioissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1765
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1242
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      930
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      826
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      104
      731
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      688
    9. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      676
    Aihe