Aiemmin pidin itseäni ujona ja hiljaisena. Ikääntymisen myötä kuitenkin ymmärsin, että olen erittäin sosiaalinen, lämmin, välittävä ja mukava ihminen jos minun tutustuu ja toisin päin.
Ongelma kuitenkin on, että minun on vaikea saada ihmisten luottamusta, enkä ole tyytyväinen sosiaalisuuteeni tuntemattomien ihmisten kanssa. Heidän kanssaan on jollain tapaa vaikeaa käydä keskustelua kun luottamusta ei ole, omanlainen väkinäisyys on havaittavissa.
Tuossa on kaksi vastakohtaa. Nautin kyllä itseilmaisusta henkilöiden kanssa jotka ovat saaneet luottamuksen, mutta toisen puoliskon kanssa on hyvin vaikea päästä riittävään kontaktiin.
Onkohan tälle olemassa termiä ja ratkaisua?
Luottamuksen puute
5
592
Vastaukset
- savosta päin
Ihmiset ovat ihan erilaisia riippuen paljon myös paikkakunnasta. Itse olen savosta ja asun varsinaissuomessa. Ihmiset tuntuvat hyvin varauksellisilta täällä ja kaipaan välittömämpää ilmapiiriä.
Itse puheliaana ja avoimena ihmisenä tunnen usein olevani ufojen seurassa. - Yleensä
tarvitse luottaa. Sä olet sellainen kuin olet ja sillä selvä. Mistä puhut ihmisten kanssa? Itse puhun eilisen tapahtumista, seiskajuoruista ja muusta sellaisesta tyyliin säästä. Ei sillä ole hirveästi väliä kenen kanssa puhuu, onko outo vai tuttu. Tai Itse päätät. JA ENNEN KAIKKEA: ANNA MUIDEN PUHUA.
- Meillä näin päin
samanlaisia ongelmia alkuvuodesta, mutta nyt on jo ikävä luokkakavereita ja iltaisin on mukava mennä nukkuun, kun tietää, et on kiva mennä kouluun aamulla näkeen ihmisiä. Jos sulla on liian vähän ihmisiä ympärillä? Liikutko vain yhdessä porukassa?
- Ovat
Sosiaalisuus tuntemattomien ihmisten kanssa kysyy näyttelijän lahjoja,varsinkin silloin kun asia josta joutuu keskustelemaan ei voisi kiinnostaa vähempää.luottamus syntyy yhteisistä asioista..kolikollla on 2 puolta ja reunat
- so, so
äänensävyt ja ilmeet itseltä arvioimatta. Et tyylinsä kullakin. Ei oo aina niin hirveen mukavaa joka asiassa väittää vastaan ja ilmaista omaa mielipidettään; tyyliin mutta KUN MINÄ OLEN TÄTÄ MIELTÄ... Toki tärkeissä asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676