Aiemmin pidin itseäni ujona ja hiljaisena. Ikääntymisen myötä kuitenkin ymmärsin, että olen erittäin sosiaalinen, lämmin, välittävä ja mukava ihminen jos minun tutustuu ja toisin päin.
Ongelma kuitenkin on, että minun on vaikea saada ihmisten luottamusta, enkä ole tyytyväinen sosiaalisuuteeni tuntemattomien ihmisten kanssa. Heidän kanssaan on jollain tapaa vaikeaa käydä keskustelua kun luottamusta ei ole, omanlainen väkinäisyys on havaittavissa.
Tuossa on kaksi vastakohtaa. Nautin kyllä itseilmaisusta henkilöiden kanssa jotka ovat saaneet luottamuksen, mutta toisen puoliskon kanssa on hyvin vaikea päästä riittävään kontaktiin.
Onkohan tälle olemassa termiä ja ratkaisua?
Luottamuksen puute
5
588
Vastaukset
- savosta päin
Ihmiset ovat ihan erilaisia riippuen paljon myös paikkakunnasta. Itse olen savosta ja asun varsinaissuomessa. Ihmiset tuntuvat hyvin varauksellisilta täällä ja kaipaan välittömämpää ilmapiiriä.
Itse puheliaana ja avoimena ihmisenä tunnen usein olevani ufojen seurassa. - Yleensä
tarvitse luottaa. Sä olet sellainen kuin olet ja sillä selvä. Mistä puhut ihmisten kanssa? Itse puhun eilisen tapahtumista, seiskajuoruista ja muusta sellaisesta tyyliin säästä. Ei sillä ole hirveästi väliä kenen kanssa puhuu, onko outo vai tuttu. Tai Itse päätät. JA ENNEN KAIKKEA: ANNA MUIDEN PUHUA.
- Meillä näin päin
samanlaisia ongelmia alkuvuodesta, mutta nyt on jo ikävä luokkakavereita ja iltaisin on mukava mennä nukkuun, kun tietää, et on kiva mennä kouluun aamulla näkeen ihmisiä. Jos sulla on liian vähän ihmisiä ympärillä? Liikutko vain yhdessä porukassa?
- Ovat
Sosiaalisuus tuntemattomien ihmisten kanssa kysyy näyttelijän lahjoja,varsinkin silloin kun asia josta joutuu keskustelemaan ei voisi kiinnostaa vähempää.luottamus syntyy yhteisistä asioista..kolikollla on 2 puolta ja reunat
- so, so
äänensävyt ja ilmeet itseltä arvioimatta. Et tyylinsä kullakin. Ei oo aina niin hirveen mukavaa joka asiassa väittää vastaan ja ilmaista omaa mielipidettään; tyyliin mutta KUN MINÄ OLEN TÄTÄ MIELTÄ... Toki tärkeissä asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525