korvikkeen

lämmitys

Miksi on suositeltavaa lämmittää vesihauteessa kuin mikrossa? Milloin lämmitätte mikrossa?

8

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan..

no kyllä minä vaan sen korvikkeen aina mikrossa lämmitän. äidinmaidon lämmitin vesihauteessa, mutta ei ole tuo tapa käynyt mielessäkään korvikkeiden kanssa.

• -s-

Meidän poika syö korviketta aivan ilolla lämmittämättä huoneenlämpöisenä, sellaistahan se rintamaitokin olisi. Ei tarvi lämmitellä välttämättä. Reissaaminenkin on paljon helpompaa!

• minä vaan
        -s- kirjoitti:

Meidän poika syö korviketta aivan ilolla lämmittämättä huoneenlämpöisenä, sellaistahan se rintamaitokin olisi. Ei tarvi lämmitellä välttämättä. Reissaaminenkin on paljon helpompaa!

mut eikös se rintamaidon lämpöaste oo kuitenkin lähempänä ruumiinlämpöä kuin huoneenlämpöä?

• hunajaa

Itse lämmitän aina mikrossa. :)

• äippä

vesihaudettahan suositellaan yleensä sen terveellisyyden takia.... mikrohan ei välttämättä tee mitää hyvää ruoalle.
        enpä haluaisi käyttää sitä ainakaa joka kerta VAUVAN ruoan lämmittämiseen. säteilyjä ja sillee..

• Anneli 33
        äippä kirjoitti:

vesihaudettahan suositellaan yleensä sen terveellisyyden takia.... mikrohan ei välttämättä tee mitää hyvää ruoalle.
        enpä haluaisi käyttää sitä ainakaa joka kerta VAUVAN ruoan lämmittämiseen. säteilyjä ja sillee..

Hei!

Annoin pojalleni Tuttelin aina huoneenlämpöisenä. Ihan pienenä ensimmäisiä hieman lämmitin vesihauteessa mutta äkkiä siirryin huoneenlämpöiseen. Jos lopun tuttelin laitoin jääkaappiin niin sen lämmitin myös vedessä..

Tarpeeksi katselin veljenlasten pelausta mikrotuksen jälkeen liian kuumaa-liian kylmää-liian kuumaa jne..

Anneli

• itse kuullut

Itse olen kuullut suositeltavaksi vesihaudetta, koska se lämmittäisi tasaisemmin. Mutta ihan sama tulos tulee mikrossa jos sitä sekoittaa lämmityksen jälkeen... Meillä lämmitettiin heti kotiin tulon jälkeen mikrossa ja ei mitään ongelmia. Nopeampaa ja helpompaa!

• LilliLemmikki

ainakin lämmitän mikrossa koska on paljon nopeempaa. Tytöllä kun ei oo kovin kauan kärsivällisyyttä odotella... =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe