Rovaniemi on kiistatta suosittu opiskelijakaupunki. Tosin vain sen vuoksi, että Lapin Yliopistoon on helppo päästä ja se otetaan siksi varalle että jos ei muualle pääse. En tiedä vielä ketään Kemin alapuolelta joka olisi valinnut Lapin Yliopiston ensisijaiseksi paikakseen.
Toisin sanoen, Rovaniemellä opiskelevat äitin jaloissa pyörivät mamman pojat ja tytöt tai sitten muu jämäsakki jota ei ole muualle kelpuutettu. Se siitä suosiosta!
Rovaniemi suosittu opiskelijakaupunki?
8
1108
Vastaukset
- lllauhoituhh!!
Vaikka ne eivät sinua Illja-kulta nyt tänä syksynä huolllineetkaan opiskellijaksi niin muista että avoimen ylio-piston kautta kenestä tahansa voi tulla akateeminen, sivistynyt ja kaikin puolin pallempi ihhhminen!
- myöhäistä kohdallani
Mulla on jo tutkinto :) Ajattelin vain ääneen sanoa sen mitä moni muu ei ole sanonut.
- :)))))
No misäs sua on pidetty, kun et ole ollut täälä päiväkausiin vatkaamasa piikikästä soppaas?
- muita kiireitä
Hesalaisten ja Oululaisten palsta pitänyt kiireisenä :)
- tuo juttusi...
Esim. taidepuolelle tulee Lapin Yliopistoon porukkaa ympäri Suomen. Monet yrittävät parikin kertaa päästä sisään ja ihan ensisijaisesti. Samaten oikkis on suosittu paikka myös Etelän ihmisten keskuudessa.
Opiskeletko itse kenties yliopistolla?
Meinaan, että jos oikeasti siellä opiskelisit (kuten itse teen) niin varmasti tietäisit, ettei asian laita ole näin...- pilutieteen maisteri
Otokseni ei ole kaikinpuolin kattava mutta ehkä viitteitä antava, joskin sen vaihteluväli on pieni. Tyyppiarvo otoksessa ei suinkaan ole "Laphin jätkhä" vaan nuori naispuoleinen immeinen.
Ei sillä, kyllä sinne tulijoita riittää varmasti. Siellä on kyllä ihan hyvä ruokala ja mukavasti nettipäätteitäkin aulassa. Parkkipaikkoja niukalti.
- Koltta-Kaija
emäs näkönen jukurttiperse sika joku sisäelin.
Sie et saakeli oo yhtään koulua käyny...no..ehkä apukoulun pikkujouluisa. ja sieläkään.. - Vapaaehtoinen
Minä olen tullut ihan vapaaehtoisesti Rovaniemelle Lapin yliopistoon opiskelemaan ja olen reilusti Oulun eteläpuolelta kotoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767