Pistäkää paremmaksi!

Ei löydy parempaa!

13

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RumaKuMikä

      No hyi hitto mikä variksenpelätin! Ihme fantasiat sulla, jos tollasista haaveilet. Keep It Simple Stupid...

      http://www.apple.com/macbook/macbook.html

    • on ufo

      Mikset julkaise sitä uutislehdissä?
      Voisi mennä täydestä.

    • ei ulkonäkö

      ja nopeus ole mitään jos sisällä on wintoys. Pistä siihen f-secure, jos nopeus hirvittää.

    • ammattilainen

      Ensinnäkin tuohon leluun saa muistia vain 4 gigaa kun ammattivehkeissä luku on 8-16 Gt. Ja missä on WireFire800? jne...

      Ruma kuin mikä eikä sovellu kuin pelikoneeksi kaappiin piilotettuna.

      Ammattivehkeet löytyy täältä:
      http://www.apple.com/fi/macpro/

      • jason-blue

        4Gt max.? Ja kone maksaa omaisuuden.

        Tolla rahalla saa aika paljon roinaa Applen torniin. 2Tb levyjä, 8Gb muistia ja ATI X1900 XT näytönohjain.

        $6,672 USD vs $6,399 USD Alienwaresta, jossa tosin on varmaankin markkinoiden paras näytönohjain, mutta max. 4Gt muistia ja vakiona 250 gigan kovalevy. FW800 no where in sight.

        Ton alienwaren jälkeen Pleikkari kolmonen ei oo kallis...


    • nuo kotelot

      liittyy käyttikseen? Het ekana lentäs wintoyt saastumasta konetta.

    • hullu se...

      ...joka pyytää vaan se joka maksaa yli 6000 tuollaisesta ruputtimesta. :)

    • puusilima_

      tuossa lattialla yks "thuunattu" kotelo. sellanen harmaa ja pölyinen. mutta varmasti HIENO oikea AITO puusee. on liitintä ja kytkintä ja saapi varustettuna "designed for windows" tarralla jos haluaa ja myös muita "intel inside/idiot outside" tarroja on tarjolla(ei sisälly kauppahintaan)
      elikkä eiku kauppaa vaan tekemään niin 6000 toimitan sen vrk:n kuluessa windows/linux asennettuna. tarrat maksaa sitte 100€uroo kappale mutta antaahan se ilmettä jos on "suunniteltu"..heh..windoussia varten :P
      myös pingviinitarra on mahdollinen.
      ainiin.. ekan lootan ostajalle tuplaloota -1€ ihan vaan hyvänmiehenlisää.. elikkä siis 2Xsuperhieno peesee ja 5999€ ni on millä mällätä ku on ihan niigu KAKSI konetta ja toinen ihan ilimatteeks ja toisestakin €uro alennusta!!!
      OSTA OSTA!

      P.S. ottamalla yhteyttä 10 minuutin kuluessa. saat mukaan tarran "windows inside/idiot outside".

      • No kattos

        näitä, eikö oo hienoja ;)

        Mielikuvitusta kehiin ja mikroaaltouunikin muuttuu PC:ksi

        http://www.pqtuning.de/index.htm?http://www.pqtuning.de/pcgallerie/gallerie11.htm


      • No kattos kirjoitti:

        näitä, eikö oo hienoja ;)

        Mielikuvitusta kehiin ja mikroaaltouunikin muuttuu PC:ksi

        http://www.pqtuning.de/index.htm?http://www.pqtuning.de/pcgallerie/gallerie11.htm

        ..itse olen tunkenut koneen armeijan ammuslaatikkoon, kaksi konetta samaan koteloon, kaksi konetta seinälle rinnakkain pleksikaappiin ja nykyinen on upotettu kirjoituspöytään.

        Modaaminen on hauskaa, harmi että valokuvat ovat kadonneet jonnekin tietämättömiin..

        Muuten, kuvassa oleva mikroaaltouuni on täsmälleen sama kuin meillä, hehhehheh, mutta en kehtaa varastaa ideaa.


    • ; )

      modifioidulta leivänpaahtimelta

      LOL

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe