Hei, Linux, MacOSX pistäkää paremmaksi
Nopein ja parhaimman näköinen, ylivoimaisesti paras
http://www.alienware.com/product_detail_pages/Area-51_ALX/area-51_specs.aspx?SysCode=PC-AREA51-ALX-R6&SubCode=SKU-DEFAULT#pdp-nav
http://www.alienware.com/product_detail_pages/Area-51_ALX/area-51_gallery.aspx?SysCode=PC-AREA51-ALX-R6&SubCode=SKU-DEFAULT#pdp-nav
Pistäkää paremmaksi!
13
746
Vastaukset
- RumaKuMikä
No hyi hitto mikä variksenpelätin! Ihme fantasiat sulla, jos tollasista haaveilet. Keep It Simple Stupid...
http://www.apple.com/macbook/macbook.html - on ufo
Mikset julkaise sitä uutislehdissä?
Voisi mennä täydestä. - ei ulkonäkö
ja nopeus ole mitään jos sisällä on wintoys. Pistä siihen f-secure, jos nopeus hirvittää.
- ammattilainen
Ensinnäkin tuohon leluun saa muistia vain 4 gigaa kun ammattivehkeissä luku on 8-16 Gt. Ja missä on WireFire800? jne...
Ruma kuin mikä eikä sovellu kuin pelikoneeksi kaappiin piilotettuna.
Ammattivehkeet löytyy täältä:
http://www.apple.com/fi/macpro/- jason-blue
4Gt max.? Ja kone maksaa omaisuuden.
Tolla rahalla saa aika paljon roinaa Applen torniin. 2Tb levyjä, 8Gb muistia ja ATI X1900 XT näytönohjain.
$6,672 USD vs $6,399 USD Alienwaresta, jossa tosin on varmaankin markkinoiden paras näytönohjain, mutta max. 4Gt muistia ja vakiona 250 gigan kovalevy. FW800 no where in sight.
Ton alienwaren jälkeen Pleikkari kolmonen ei oo kallis...
- nuo kotelot
liittyy käyttikseen? Het ekana lentäs wintoyt saastumasta konetta.
- hullu se...
...joka pyytää vaan se joka maksaa yli 6000 tuollaisesta ruputtimesta. :)
- puusilima_
tuossa lattialla yks "thuunattu" kotelo. sellanen harmaa ja pölyinen. mutta varmasti HIENO oikea AITO puusee. on liitintä ja kytkintä ja saapi varustettuna "designed for windows" tarralla jos haluaa ja myös muita "intel inside/idiot outside" tarroja on tarjolla(ei sisälly kauppahintaan)
elikkä eiku kauppaa vaan tekemään niin 6000 toimitan sen vrk:n kuluessa windows/linux asennettuna. tarrat maksaa sitte 100€uroo kappale mutta antaahan se ilmettä jos on "suunniteltu"..heh..windoussia varten :P
myös pingviinitarra on mahdollinen.
ainiin.. ekan lootan ostajalle tuplaloota -1€ ihan vaan hyvänmiehenlisää.. elikkä siis 2Xsuperhieno peesee ja 5999€ ni on millä mällätä ku on ihan niigu KAKSI konetta ja toinen ihan ilimatteeks ja toisestakin €uro alennusta!!!
OSTA OSTA!
P.S. ottamalla yhteyttä 10 minuutin kuluessa. saat mukaan tarran "windows inside/idiot outside".- No kattos
näitä, eikö oo hienoja ;)
Mielikuvitusta kehiin ja mikroaaltouunikin muuttuu PC:ksi
http://www.pqtuning.de/index.htm?http://www.pqtuning.de/pcgallerie/gallerie11.htm No kattos kirjoitti:
näitä, eikö oo hienoja ;)
Mielikuvitusta kehiin ja mikroaaltouunikin muuttuu PC:ksi
http://www.pqtuning.de/index.htm?http://www.pqtuning.de/pcgallerie/gallerie11.htm..itse olen tunkenut koneen armeijan ammuslaatikkoon, kaksi konetta samaan koteloon, kaksi konetta seinälle rinnakkain pleksikaappiin ja nykyinen on upotettu kirjoituspöytään.
Modaaminen on hauskaa, harmi että valokuvat ovat kadonneet jonnekin tietämättömiin..
Muuten, kuvassa oleva mikroaaltouuni on täsmälleen sama kuin meillä, hehhehheh, mutta en kehtaa varastaa ideaa.
on hitaat koneet sulla tarjolla!
Jos nyt aletaan oikein laskemaan, niin sun ehdottamat alienwaren koneet jää seisomaan ==> http://www.top500.org/system/7747
;-)- ; )
modifioidulta leivänpaahtimelta
LOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437