Olen ostamassa huuto.netistä celticsin korispaitaa.
Kannattaako ostaa vai saako kaupasta halvemmalla?
Nyt jos laittaisi huudon. Niin hinta nousisi n.60 euroon.
Paljonko tällainen paita maksaa suomen kaupoissa?
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=43512970
NBA koris paitoja halvalla.
5
1956
Vastaukset
- älä ihmees
Älä ihmeessä huuda sitä kuudellakympillä sen saa nettikaupasta 30pintaan.
- ...
mistä netti kaupasta saa muka 30:llä celticsin pelipaidan?
- nba fani
... kirjoitti:
mistä netti kaupasta saa muka 30:llä celticsin pelipaidan?
www.nbastore.com kato ihmees
- -.-
nba fani kirjoitti:
www.nbastore.com kato ihmees
tullimaksu jtn 70e varmaaki
- Lätäköntallaaja
Aika naurettava ajatuskin että nbastore.comista saisi halpaa nba kamaa, itekki meinasin ostaa lakers-bryantin pelipaidan ja hintana oli 36,56€ mut kappas keppanaa, total maksu oli kuitenkin 134 euroa tullimaksun takia.
Osta ihmeessä huudosta ku noin halvalla saa. Suomalaisesta nettikaupastakin nba-pelipaidat on noin 95 euron arvoisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817