Olen ostamassa huuto.netistä celticsin korispaitaa.
Kannattaako ostaa vai saako kaupasta halvemmalla?
Nyt jos laittaisi huudon. Niin hinta nousisi n.60 euroon.
Paljonko tällainen paita maksaa suomen kaupoissa?
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=43512970
NBA koris paitoja halvalla.
5
1962
Vastaukset
- älä ihmees
Älä ihmeessä huuda sitä kuudellakympillä sen saa nettikaupasta 30pintaan.
- ...
mistä netti kaupasta saa muka 30:llä celticsin pelipaidan?
- nba fani
... kirjoitti:
mistä netti kaupasta saa muka 30:llä celticsin pelipaidan?
www.nbastore.com kato ihmees
- -.-
nba fani kirjoitti:
www.nbastore.com kato ihmees
tullimaksu jtn 70e varmaaki
- Lätäköntallaaja
Aika naurettava ajatuskin että nbastore.comista saisi halpaa nba kamaa, itekki meinasin ostaa lakers-bryantin pelipaidan ja hintana oli 36,56€ mut kappas keppanaa, total maksu oli kuitenkin 134 euroa tullimaksun takia.
Osta ihmeessä huudosta ku noin halvalla saa. Suomalaisesta nettikaupastakin nba-pelipaidat on noin 95 euron arvoisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta673474Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1473325Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463302- 532739
- 312003
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271900- 481666
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401605Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä891598- 391370