siis ne kaikki jotka on samaa mieltä kanssani, niin ilmoittakoot nyt!
eli, minun mielestäni jokaisen kuuluu määritellä ITSE, että onko gootti vai ei, ja se on siis jokaisen yksityis asia!
ja se sana ""tr00gootti"" on keksitty vain provoja varten, ja mielestäni on turhaa käyttää koko sanaa.
eli te gootit, pitäkää aina puolenne, jos joku törppö tulee väittämään teille, että ette ole goottia nähnytkään. nimittäin sellasset kyseiset ihmiset varmasti on vain kateellisia teille!
nyt kuulolle!
5
468
Vastaukset
- homopää
Et todellakaan.
- Tuntematon sontiainen
Pääasia, että virheistä oppii.
- BubbleGirl
Eipä tuota kukaan muu voikaan sanoa, sillä kukaan ei näe sisimpääsi, josta se kaikki lähtee.
...silti... lasken itseni edelleen ennemmin hevariksi. Saa nähdä, enkä 'the inner goth of mine' puhkeaa vielä kukkaan, sillä menen koko ajan enemmän ja enenmmän siihen suuntaan.
Who knows. - Shillis
BubbleGirl,yritätkö muka väittää, että goottius olisi sisäistä ?
Olen tämän ennenkin sanonut ja sanon vielä kerran, että goottius on vaate (ja musiikki.)ei aate.
Jos olet vielä erimieltä kanssani niin perustele väitteesi.
Olen x6x6 kanssa samaa mieltä, että "troogootti"-sanaa on turha käyttää tai edes määrittää. Eihän "normaalia ihmistä" voi myöskään määritellä. Sama perusperiaate tässäkin.
Ja ne törpöt jotka tulevat mussuttamaan (kuten minä esimerkiksi.)haluavat kertoa oman näkemyksensä asiasta. Eivät he mitään kateellisia ole useinkaan.Tosin onhan niitäkin jotka tulevat urputtamaan pelkästä kateudesta.- on juuri niin
että hahahahahahahaha! lol! teinixit....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692576
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542523- 851451
- 2271437
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441161Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 1021002
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"195960- 79846
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136739