Nälkä!!!!

Koulun jälkeen

Menin tänään koulun ruokalaan ja huomasin että ruokana oli smetalohen näköistä kalaa, josta yleensä pidän!! No, otin aluks sopivan määrän perunamuusia, ja sitten vähä salaattia, ja just ku oli kalan vuoro, niin huomasin sitten vasta että se ei ollutkaan smetalohta, vaan sen kalan sisällä oli jotain vitun pahaa vihreää parsakaalia!!! Taas ne oli menny pilaamaan hyvän ruuan. No piti viedä ne kaikki pois sioille. Sika astiakin oli aivan täynnä ruokaa edellisiltä oppilailta...

7

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Oma mokas, jos vaikka oli hyvääki.

    • näköjään riittää

      Se siitä seuraa kun vanhemmat ei tajua että penskojen "emmähaluuseonpahaa" vikinään oikea ratkaisu ei ole syöttää sitä ranskiksilla ja lihapullilla.

      Mihin unohtui "kaikkea pitää maistaa"?

    • Miksi sitten valitat että on nälkä (teet niin otsikossasi) kun et kerran syö vaikka ruokaa on tarjolla? Jotenkin luulisi että jos ei ruoka kelpaa, niin ei silloin ole nälkäkään.

    • jacketti

      jos ei dikkaa parsakaalista sen voi ottaa pois. helvetin hyvä et vedät ees kalaa. älä anna oman pääs pilata safkailujas...

      • kaksituinen

        no kuka pakotti ottamaan sitä kalaa sitten ollenkaan. ei kaikesta voi tykätä mut mitä järkeä ottaa sitä ruokaa sitten lautaselle ja heittää roskiin jos näät kerran ettet tykkää siitä. IDIOOTTI. oisit sit syöny vaikka pelkkää perunamuusia, salaattia ja leipää.


    • Itseasiassa perunamuussi, iso kasa salaattia ja pari leipää on ihan hyvä lounas. Kuka käski ottamaan sitä kalaa?

    • Helgi

      Monilla ihmisillä ei todellakaan ole ruokaa paljon ja elävät köyhissä oloissa. Ja mitä SINÄ teet..? Heität ruokaa menemään, vaikka olisit voinut vain jättää ottamatta!

      Toisekseen en todellakaan ymmärrä narinoita tyyliin "kaalilaatikko on pahaa" ja niin edelleen. Siis kaikesta ei voi tykätä, mut kyl silti pitää syödä ja maistella kaikkee!!! Jos tietää ettei tykkää jostain, niin sit ei ota. Ei saa noin valittaa kouluruuasta. Ole ylpeä, ku saat ilmaseks. Minä sentään joudun maksamaan siitä.

      Ite oon syöny ja maistanu kaikkee mitä matkan varrelle on tullut, ku oon reissannu maailmalla esim. mustekaloja, simpukoita, etanoita jne. Itse en ikinä yleensä heitä kouluruokaa pois tai mitään muutakaan, koska arvostan ruokaa! Ja toki olen myös siitä maksanu, mut silti oon ollu kyl aina tällainen.

      Kyllä tää nykynuoriso on menny omituiseks, vaikken kyl ite teitä montaa vuotta vanhempi ookkaan. Mihinkään ei olla tyytyväisiä... Huhhuh...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe