Muista että monet pienetkin jääkiekon ystävät lukevat näitä palstoja,heille me halutaan olla kannattajina esimerkkeinä kuten meidän pelaajat kentällä joten lopeta tuo lapsellinen ja usein törkeä vastustajan mollaaminen!Keskity olennaiseen koska sieltä tulee välillä ihan hyviäkin kommentteja ja huumoria pitääkin olla se on ihan tervettä kunhan pysytään asiassa.Taistelu jatkuu Joulun jälkeen entistä kiivaampana ja toivon Sapkollekin vihdoin sitä vieras voittoa kaikesta huolimatta.
Isällinen neuvo SavoRules
5
511
Vastaukset
Jahka päästään Mikkeliin.
Muuten tuosta neuvostasi niin kannattaisi ehkä keskittyä näihin Olav1 ja muihin pellehäirikköihin.
Minulla sentään on tapana keskustella lätkästä, nämä toiset keskustelevat Mensan testeistä ja peppuseksistä(varmaan Sporttilaiset).
Tiedän että täälläkin on junnuja mutta minun ainoa virheeni on kirosanojen käyttö korostaessani asian voimaa. Tiedän kuitenkin että kyseisten "junnujen" kotona kirosanoja pukkaa jo joka toisessa lauseessa joten asialla ei ole sinänsä paskankaan väliä.
Jatkan siis valitsemallani linjalla ja se on se että SaPKo on ainoa joka on sydämessä muut ovat sitten persesakkeja. Noh, ehkä lähtee muille itä-suomen sakeille lievää sympatiaa siinä vaiheessa kun SaPKo ei pelaa. Enkä tarkoita sitä etten kunnioittaisi vastustajia, päinvastoin. Kunnioitan jokaista Mestisjoukkuetta SaPKon vastustajana mutta pieni piikittely kuuluu asiaan.
Silti hyvää joulua vaan Mikkeliin ja muillekin Mestis-paikkakunnille! No hard feelings!- Sm-liigaa........
koska armeijasi on jäänyt käymättä, joka näkyy käytöksessäsi, voisin opetelle olemaan vähän hiljempaa. Ei tarvitse aina aloittaa sitä hattuilua.
Olet todellinen luuseri, etkö sä pelle ymmärrä? - Heinolassa jyrää.....
"Minulla sentään on tapana keskustella lätkästä, nämä toiset keskustelevat Mensan testeistä ja peppuseksistä"
Hah hah! Sinulle ne homojutut ovat mieleisiä kun niistä aina kirjoitat. Älä tuputa tapojasi muille!
Oletko todella noin tyhmä? Ei voi kuin sääliä tuollaista onnetonta epäonnistunutta ihmistä! PHYI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - idiootille!
Heinolassa jyrää..... kirjoitti:
"Minulla sentään on tapana keskustella lätkästä, nämä toiset keskustelevat Mensan testeistä ja peppuseksistä"
Hah hah! Sinulle ne homojutut ovat mieleisiä kun niistä aina kirjoitat. Älä tuputa tapojasi muille!
Oletko todella noin tyhmä? Ei voi kuin sääliä tuollaista onnetonta epäonnistunutta ihmistä! PHYI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Haetko sillä uskottavuutta, että vastaat samaan viestiin monella eri nimimerkillä? Oletko ikinä vastannut mihinkään ilman, että keskityt arvostelemaan edellisistä kirjoittajaa? Vituttaako sinua olla idiootti? Ei sinun säälittävät peittely-yritykset toimi, olet jo nolannut itsesi lopullisesti näillä palstoilla.
- Miljoona nikkiä hoh hoh!
idiootille! kirjoitti:
Haetko sillä uskottavuutta, että vastaat samaan viestiin monella eri nimimerkillä? Oletko ikinä vastannut mihinkään ilman, että keskityt arvostelemaan edellisistä kirjoittajaa? Vituttaako sinua olla idiootti? Ei sinun säälittävät peittely-yritykset toimi, olet jo nolannut itsesi lopullisesti näillä palstoilla.
Kysy itseltäsi vain poika. Älähän nyt itke lapsonen.
Sinuun verrattuna olen nero! Olen moneenkin vastailut niinkuin kuuluukin, mutta Rullelle vastaillaan siten kun hän sen ansaitsee. Itse olet nolannut itsesi täydellisesti kun näit päivänvalon. Taidat muuten olla Rulle itse...ei olisi sekään yllätys pelle!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454