Onko kelpo seutua, vai mitäs mieltä olette?
Missä maineessa Vennivaara
15
7067
Vastaukset
- Venniin.
Vennivaarassahan asuu vain lapsiperheitä. Ainaskin siinä uudella asutus alueella. Itsekkin rakennamme sinne taloa. Tuttavia asuu myös siellä ja heilläkään ei ole ollut mitään valittamista alueesta.
Lämpimästi voin suositella asuin alueena.- hoitokoti
lähistöllä? Jokin vammaiskot tms.? Muistelen joskus kuulleenni keskustelua asukkaiden negatiivisuudesta hoitokotia kohden?
- tiit:)
vennivaara on hyvää lapsiperhe seutua. uutta asuin aluetta. hyvä maine.
- tonttu
Kyllä ainakin,mitä olen kuullut ja nähnyt niin rauhallista lapsiperhe aluetta on..ja uudella asuinalueella rakennetaan koko ajan uusia taloja..
- palvelut puuttuvat
Joutuvat ylikylän kouluun, missä tilat käyvät ahtaiksi.
Vennivaarahan suunniteltiin 90-luvulla juppiaikaan. Sinne piti tulla hienot tiet ja palvelut yms. Mutta laman takia alueen kehittäminen jäi kesken. Soista ja ryteikköistä, hiekkateitä, ei kauppoja, ei paikallisliikennettä.
Ei kiitos. - päähän
palvelut puuttuvat kirjoitti:
Vennivaarahan suunniteltiin 90-luvulla juppiaikaan. Sinne piti tulla hienot tiet ja palvelut yms. Mutta laman takia alueen kehittäminen jäi kesken. Soista ja ryteikköistä, hiekkateitä, ei kauppoja, ei paikallisliikennettä.
Ei kiitos.Missä siellä suota on? Ei ainakaan rakennusalueella. Suota yhtä paljon tai vähän kuin missä vain Rovaniemellä. Eikä ole kyllä mitenkään erityisen rumaa aluetta.
- 15 vuotta asunut
palvelut puuttuvat kirjoitti:
Ei kiitos.Minusta se on kyllä rauhallista ja kaunista sautua. ihanteellinen lapsi perheille. Oletkohan sekoittanut johonkin muuhun alueeseen? Siwa löytyy ainakin lapinrinteeltä, 1. alueelta noin 1 kilometri. Linja-autoja tosin alueelle kulkee erittäin huonosti. Iltasin ei lainkaan.
Ja eikö se ole vain hyvä että lapset PÄÄSIVÄT ylikylään kouluun? Meillä koulumatka n. 200 metriä. Seuraava koulu on useamman kilometrin päässä.
Ja pitsapaikkakin löytyy melkein naapurista, siellä on myös karaoke mahdollisuudet :)
- JOskuskäynyt
Normaali tuore asuinalue, pientalotyömaita silmänkantamattomiin, naapurit tsekkaa rakentajan että minkälainen porukka tulossa, jos yksi naapuri vaihtaa auton, niin siinä on kohta koko katu perässä - perisuomalainen alue hyvine ja huonoine puolineen.
Kaupan sinne joku saisi perustaa, mutta kestänee kauan - menihän nivavaarallakin 25 vuotta ennenkuin siwa tuli tuohon myllymäentien varteen. - mielipiteeni
Hyvä paikka on asua, mutta palvelut turhan kaukana. Jonkunlainen ostari tänne olis saatava. Mitäpä mieltä muut?
- epäsosiaalinen
kaipa se on hyvä paikka asua, jos tykkää asua pienellä tontilla lähellä kymmeniä naapureita...
itse kun olen tälläinen epäsosiaalinen yksilö, eli haluan pihallani olla vaikka alasti ihan rauhassa, niin eipä kiinnosta vennivaaraan, tai mihinkään muuhunkaan tälläiseen asuma-alueeseen muuttaa, vaan ostan mieluummin tontin jostain kauempaa, niin saa olla rauhassa. Sitäpaitsi, sieltä kauempaa taitaa kulkea miltei yhtä nopeasti kaupunkiin kuin vennivaarastakin.- aaapeee
Hirveä kommuuni ja vain laajenee.
Ounasrinteen uusi alue on vielä hirveämpi alue.
Miten kukaan voi haluta asua noin ahtaasti? Naapureita joka suunnalla ja ihan vieressä vielä.
Minusta Vennivaara on vielä hankalien yhteyksien takana.
- santtunen
Itse asun vennivaarassa ja ainut mikä täällä on huonoa niin bussiliikenne on iltaisin/lomaaikana olematon (=ei ole), mutta muuten tosi kivaa aluetta asua. Ja mitä tuohon, että haluaa maata alasti pihalla, niin siitä vain. niin meiän äitikin tekee kesäisin :) ja talo on vielä pyörätien vieressä. mutta kun on pensasaidat ;)
- KeimoHansio
Jos on koiran omistaja tai muuten vaan epäsosiaalinen tyyppi, joka voi rikkoa sääntöjä omalla valtuutuksella niin sitten paikka on sinun. Täällä koira-mafia haukuttaa tessujaan 24/7. Myös koirien muut tarpeet jaetaan myös naapureiden iloksi, takapiha on paskottu käyttökelvottomaksi. Eläinrääkkääjät ovat häätäneet myös lapset pois jalkakäytäviltä liikenteen sekaan polkupyörineen jotta tessut saavat rauhassa paskoa.
- Anonyymi
Ehdottomasti hyvä alue.
- Anonyymi
hoone maine,ihmiset oikke paaljo pihu,ei syoda piza.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425