Tiedättekö mitä hyvää Suomi24:ssä?

Pentti Nelonen

Ainakin se että kuka tahansa meistä voi olla vaikka päivän ajan Pentti Nelonen, tänään on minun vuoroni. Sinäkin voit olla Pentti Nelonen, kokeile vaikka jo heti huomenna. Pentti Nelosena saa esiintyä koska se ei ole oikean ihmisen nimi. Pentti Nelonenhan tarkoittaa Pentium 4:sta. Minä en tiedä missä nimimerkin alkuperäinen käyttäjä on, luultavasti bannattu mutta me kaikki voimme olla Pentti Nelosia, olisi hauskaa jos olisi yhtenä päivänä kaikkien kirjoittajien nimimerkkinä Pentti Nelonen. :D

15

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaa joskus

      Parasta olisi jos:

      - rekisteröityminen tehtäisiin pakolliseksi
      - rekisteröityminen pitäisi tehdä kännykällä
      - kirjoittajan IP-osoitte olisi näkyvillä

      • Olen samaa mieltä

        Rekisteröityminen kännykällä ei ole hyvä idea. Itse en ainakaan viitsisi maksaa, sen sijaan pakkorekisteröityminen olisi tärkeää.


      • pentik nelonenä

        nuo kirjoittelijat jos ip olis näkyvillä. Taisi ollakin paras ehdotus piiitkään aikaan tällä laatufoorumilla.
        Ja kännykällä vielä rekisteröityminen, joo. Puhelinnumero pitää sitten kans näkyä. Halloooo


      • IP:n paljastaminen on jo paha
        pentik nelonenä kirjoitti:

        nuo kirjoittelijat jos ip olis näkyvillä. Taisi ollakin paras ehdotus piiitkään aikaan tällä laatufoorumilla.
        Ja kännykällä vielä rekisteröityminen, joo. Puhelinnumero pitää sitten kans näkyä. Halloooo

        IP:sta saa lähes aina selville nimen ja osoitteen, josta se tulee.


      • pentti 2 duo
        pentik nelonenä kirjoitti:

        nuo kirjoittelijat jos ip olis näkyvillä. Taisi ollakin paras ehdotus piiitkään aikaan tällä laatufoorumilla.
        Ja kännykällä vielä rekisteröityminen, joo. Puhelinnumero pitää sitten kans näkyä. Halloooo

        Tuskin suomi24 keskustelujen taso tämän huonommaksi voi mennä.

        Onneksi minä olen täällä keskustelemassa. Ei laatu ole ihan nollassa.


      • IP:n paljastaminen on jo paha kirjoitti:

        IP:sta saa lähes aina selville nimen ja osoitteen, josta se tulee.

        kerroppa tämän IP:n fyysinen sijainti: 62.121.33.28
        JOS se kerran niin helppo on...
        ;-)


      • haastetta.
        IP:n paljastaminen on jo paha kirjoitti:

        IP:sta saa lähes aina selville nimen ja osoitteen, josta se tulee.

        >...aina selville nimen ja osoitteen...


        http://www.whatismyip.com sanoo että IP:ni on 195.197.41.71

        Kerrohan nyt kuka olen ja mistä.


      • Guruja
        djmosse kirjoitti:

        kerroppa tämän IP:n fyysinen sijainti: 62.121.33.28
        JOS se kerran niin helppo on...
        ;-)

        En nyt laita nimiä ja katu osoitteita, mut kun luulet että noita tietoja ei saisi netistä, niin sanon vaan sen verran, että Hesasta länteen vähän yli 100km. Ja ässällä-alkava paikkakunta on kyseessä.


      • Guruja kirjoitti:

        En nyt laita nimiä ja katu osoitteita, mut kun luulet että noita tietoja ei saisi netistä, niin sanon vaan sen verran, että Hesasta länteen vähän yli 100km. Ja ässällä-alkava paikkakunta on kyseessä.

        riitä, anna TARKKA osoite... Huom. EN TARKOITA sitä osoitetta jonka esim. RIPE antaa!
        ;-)


      • Guruja
        djmosse kirjoitti:

        riitä, anna TARKKA osoite... Huom. EN TARKOITA sitä osoitetta jonka esim. RIPE antaa!
        ;-)

        ..meinaat että toimit kuten toisetkin. Eli käytät naapurin IP numeroa. ;)


      • Guruja kirjoitti:

        ..meinaat että toimit kuten toisetkin. Eli käytät naapurin IP numeroa. ;)

        sulla EI OLE hajuakaan mikä tuon IP:n takana on!?
        Winkki, se on julkinen IP...!
        Mut, sen IP:n osoitteen selvityshän piti olla niin helppo...
        ;-)


      • Pekka Johtaja
        djmosse kirjoitti:

        sulla EI OLE hajuakaan mikä tuon IP:n takana on!?
        Winkki, se on julkinen IP...!
        Mut, sen IP:n osoitteen selvityshän piti olla niin helppo...
        ;-)

        Ketä se kämäinen koneesi kiinnostaa vaikka IP:si tänne postaisitkin? Täynnä jotain Linux-sontaa ja waretettuja lasten elokuvia! HA HA!


      • Pekka Johtaja kirjoitti:

        Ketä se kämäinen koneesi kiinnostaa vaikka IP:si tänne postaisitkin? Täynnä jotain Linux-sontaa ja waretettuja lasten elokuvia! HA HA!

        jossain vaiheessa sanonut että on MINUN omistama/hallinnoima IP?
        ;-)


      • viipyy ?
        haastetta. kirjoitti:

        >...aina selville nimen ja osoitteen...


        http://www.whatismyip.com sanoo että IP:ni on 195.197.41.71

        Kerrohan nyt kuka olen ja mistä.

        Petyin pahasti kun et sitten kertonutkaan vaikka sait sen selvillen niin helposti, AINA.

        Vai etkö saanutkaan ?


    • Pentti Nelonen

      HÄHÄHÄÄ!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe