Paras aasialainen ruokakauppa Helsingissä

mistähän löytyisi

Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

40

23450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edelleen

      Minusta "lähes vanhin" eli vietnamilaisvetoinen Vi Voan Hämeentien alkupäässä on edelleen paras. Sitten Asia Trading Center (tai sen tapainen nimi) Kolmannella linjalla myös OK. Mutta jos taas haluaa intialaista, arabialaista ja afrikkalaista kamaa, on sitten eri kaupat. Onneksi ne kaikki ovat Hämeentien alkupään tietämillä. Kannattaa siis tehdä "yhteisekskursio" niihin kaikkiin perätysten samalla reissulla.

      • sorkkis

        Japanilaiseen kokkailuun ehdoton paikka on Tokyokan Annankadulla; hyviä "yleisaasialaisia" kauppoja ovat Vii Voan Hämeentiellä ja Asian Trading 3. Linjalla jotka joku jo mainitsikin.


      • oikeanimi
        sorkkis kirjoitti:

        Japanilaiseen kokkailuun ehdoton paikka on Tokyokan Annankadulla; hyviä "yleisaasialaisia" kauppoja ovat Vii Voan Hämeentiellä ja Asian Trading 3. Linjalla jotka joku jo mainitsikin.

        Kahdessa viestissä mainittu, ja kahdessa väärin... :D kaupan oikea nimi (3. Linja) on ASEANIC TRADING.


      • 3 linja 3
        oikeanimi kirjoitti:

        Kahdessa viestissä mainittu, ja kahdessa väärin... :D kaupan oikea nimi (3. Linja) on ASEANIC TRADING.

        http://www.lintulaakso.net/kallionbasaari/puoti.php?puoti=aseanic
        http://www.puoliruokaa.net/vinkitjalinkit/aseanictrading.html
        Hämeentien varressa, Hakaniemestä Sörnäisten suuntaan on useita etnisiä ruokapuoteja, joista löytyy soijaisia asioita ja siemeniä ja pähkinöitä ja mausteita... Kolmannen linjan Aasialainen ruokakauppa myy puolen kilon tofupaloja eurolla. Vaalea rouva suomalainen.
        Vii Voaniin kannattaa mennä aina alkuviikosta, maanantaina mieluiten kun tulee kuorma.
        http://216.239.59.104/search?q=cache:gTXE__hqLoAJ:www.evira.fi/attachments/ensisaapumispaikkaluettelo.pdf ASEANIC TRADING&hl=fi&ct=clnk&cd=7&gl=fi
        Ja luomuina siemenet ja pähkinät myy "Punnitse ja Säästä " Sörnäisissä


      • verkkokauppa
        3 linja 3 kirjoitti:

        http://www.lintulaakso.net/kallionbasaari/puoti.php?puoti=aseanic
        http://www.puoliruokaa.net/vinkitjalinkit/aseanictrading.html
        Hämeentien varressa, Hakaniemestä Sörnäisten suuntaan on useita etnisiä ruokapuoteja, joista löytyy soijaisia asioita ja siemeniä ja pähkinöitä ja mausteita... Kolmannen linjan Aasialainen ruokakauppa myy puolen kilon tofupaloja eurolla. Vaalea rouva suomalainen.
        Vii Voaniin kannattaa mennä aina alkuviikosta, maanantaina mieluiten kun tulee kuorma.
        http://216.239.59.104/search?q=cache:gTXE__hqLoAJ:www.evira.fi/attachments/ensisaapumispaikkaluettelo.pdf ASEANIC TRADING&hl=fi&ct=clnk&cd=7&gl=fi
        Ja luomuina siemenet ja pähkinät myy "Punnitse ja Säästä " Sörnäisissä

        http://www.siam-house.fi/yhteystiedot.php
        Punnitse ja säästä myös Itäkeskus


      • säästä

      • ruokaarahtaamaan

      • Ruohonjuuri on

      • Indo Friends

      • Puhoksessa

      • kashif

        Kävin eilen Vi Voanissa, ja ostin jauhot. Kun menin kotiin niin huomasin, että jauhojen päiväyys oli mennyt. Seuravana päivänä kun menin Vi voanin niin sielä vanha nainen huusi kun mikäkin. Hän ei edes halunut kuulaa mitään. Sanoisin maailman huonoin kauppa. Vittumaista toiminta. En suositele


      • goldfish89
        kashif kirjoitti:

        Kävin eilen Vi Voanissa, ja ostin jauhot. Kun menin kotiin niin huomasin, että jauhojen päiväyys oli mennyt. Seuravana päivänä kun menin Vi voanin niin sielä vanha nainen huusi kun mikäkin. Hän ei edes halunut kuulaa mitään. Sanoisin maailman huonoin kauppa. Vittumaista toiminta. En suositele

        Samaa mieltä. En ole ikinään nähnyt niin törkeätä asiakaspalvelua. Olin menossa lastenvaunujen kaa sisään. Tää rouva huusi kovalla/vihaisella äänellä, että mun pitäisi jättää lastenvaunut tuulikaappiin. Lapseni tietenkin säikähti. No, jätin kuitenkin ne vaunut tuulikaappiin ja menin sisälle tekemään ostokset. Tää vanha rouva siinä kyttäili koko ajan minua kuin jotain varasta. En paljonkaan siitä välittänyt. Ajattelin sitten mennä tiedustelemaan siltä, että paljonko yhdet tuotteet maksavat. Arvaa mitä tää rouva sanoi ? Osta, jos on varaa. Jos ei ole niin jätä ne takaisin ! Sai olla viimeinen käynti. Itse oon sitten käynyt sen jälkeen Aseanic Tradingissä tekemään ruokaostokseni. Nyt käyn Jakomäen uudessa Aasialaisessa elintarvikakaupassa Shangdessa tekemässä ostokseni. Asiakaspalvelu on luksusta. Siellä ainakin myyjät osaavat arvostaa asiakkaitaan !


      • Vanhoja ihmisiä
        goldfish89 kirjoitti:

        Samaa mieltä. En ole ikinään nähnyt niin törkeätä asiakaspalvelua. Olin menossa lastenvaunujen kaa sisään. Tää rouva huusi kovalla/vihaisella äänellä, että mun pitäisi jättää lastenvaunut tuulikaappiin. Lapseni tietenkin säikähti. No, jätin kuitenkin ne vaunut tuulikaappiin ja menin sisälle tekemään ostokset. Tää vanha rouva siinä kyttäili koko ajan minua kuin jotain varasta. En paljonkaan siitä välittänyt. Ajattelin sitten mennä tiedustelemaan siltä, että paljonko yhdet tuotteet maksavat. Arvaa mitä tää rouva sanoi ? Osta, jos on varaa. Jos ei ole niin jätä ne takaisin ! Sai olla viimeinen käynti. Itse oon sitten käynyt sen jälkeen Aseanic Tradingissä tekemään ruokaostokseni. Nyt käyn Jakomäen uudessa Aasialaisessa elintarvikakaupassa Shangdessa tekemässä ostokseni. Asiakaspalvelu on luksusta. Siellä ainakin myyjät osaavat arvostaa asiakkaitaan !

        Joo,mekin vaihdettiin pois vii voanista,mutta kun se juttu taitaa olla siinä,että ne on niin vanhoja sekä ylpeitä ihmisiä,eikä sekään kyllä selitä tai puolusta heidän anteeksiantamattoman tylyä asiakkaan kohtelua ja käytöstä.Vinkkinä antaisin,ettei kysele mitään,sillä heillä on näköjään niin erilainen huumorintaju ja vanhoja ihmisiä,ettei kannata leikkiä alkaa laskemaan,ikävä juttu,mutta totta.No,sitten kävin toisessa asian trading tai jotain kaupassa,monta kertaa,eikä mitään ongelmia,kunnes itse humalassa laskin leikkiä ja jouduin itse pilan kohteeksi.Se oli mun oma vika,koska heillä on niin erilainen huumorintaju kuin meillä suomalaisilla ja odottavat meiltäkin asiallista käytöstä.Ne on kyllä siellä vii voanissa jotenkin hermoraunioita vanhoja ihmisiä,ei kannata välittää niistä.Suosittelen sitä asian tradingia,kun itse vaan käyttäytyy asiallisesti niin siellä saa hyvän palvelun.


    • ruusu2010

      www.indonesianmarket.fi

    • etnoa hakemassa
    • sushiva savossa

      Vasta (a)asiaan opettelevana, erittäin hyvää palvelua sain Annankadun Tokyoanissa, joka tosiaan on enemmänkin japanilaiseen painottunut.

      • 1216

        " on enemmänkin japanilaiseen painottunut".
        On siis japanilainen kauppa, pelkästään japanilaisia tuotteita.
        http://www.tokyokan.fi/


    • Vierailin_kerran

      joo vii voanissa oli outo kyttäämisen tunnelma

      kassassa joku vanha mies kun kävin viime kesän jälkeen

      taustalla pitäisi soida "seinilläkin korvat on" kappale niin sopisi tunnelmaan.

      • paranoiaako?

        "vii voanissa oli outo kyttäämisen tunnelma

        kassassa joku vanha mies kun kävin viime kesän jälkeen"

        Höpö, höpö! Ei siellä ole mitään kyttäämistä. Vanhahko mies kassalla on kauppias.

        Olen käynyt siellä ties kuinka monen vuoden ajan, joten jotain kokemustakin on.


    • ammattilainen.

      Eiköhän se kuitenkin ole Farang. Ainakin asiantuntijoiden mielestä

      • Farang ystäväni

        kyse siis ruokakaupoista ei ravintoloista


    • vinkkejä tänne
      • metrolla Hakikseen

    • tukkutorille
    • maria18

      Kyllä se Ararat Bazaar on kaikista paras ja edullisin noista etno kaupoista.

      www.ararat-bazaar.com

    • Liisa.nu

      Ararat Bazaar on tosi hyvä.

      www.ararat-bazaar.com

      • Anonyymi

        Ehkä joo, mutta kyllä sinne ainakin suomalaisen naisen on kelju mennä oman orientin miehensä kanssa. Vaikka mies (kristitty) yrittäisi esitellä vaimonsa näille kaupan miehille (muslimeja), niin nämä vain tuijottavat lattiaan ja hymyilevät ihan vaikeina. Sitten kun käännyt ympäri, niin eikös joka ikinen tuijota sinua takaapäin. Todella ärsyttävää,
        sanoo suomalainen nainen.


    • Etni

      Vii voanissa on surkein ja törkeä asiakaspalvelu mitä olen saanut. Se vanha nainen vaan huuta siellä ja näyttää aina niin vittuuntuneelta. !

    • Owen

      Olemme käyneet Vii Voanissa viimeiset 10 vuotta joka toinen kuukausi ja viettäneet siellä joka kerta 1-2h enkä ole koskaan kuullut omistaja vaimon huutaneen. Ja mitä lasten vaunuihin tulee niin käytävät ovat siellä todella kapeat joten ei kannata todellakaan vaunujen kanssa sinne mennä. Ja lähes joka kerta saamme ilmaiseksi ''voima juomaa'' paluu matkalle joka kestää lähes 3h. Ehkä olemme hyviä asiakkaita kun joka kerta ostamme 500-1000€:n € edestä ruoka tarvikkeita. Köyhät kyykkyyn! Ja valittajat!

    • Arararat Basaar

      Vanha Talvitie 13-15, 00580 Helsinki
      Kalasatama, Tukkutori Metro Kalasatama

      Puh: (09) - 730 603
      ​Fax: (09) - 72 685 565
      Email: [email protected]

      Liki siis Orientaal express
      Vii Voanissa paras "viherosasto"
      Perässä tuli Hauler Orientaal market joka muutti Hakiksen metrotunnelsita Kaisaniemen Metrotunneliin. . http://www.haulerorientalmarket.fi/

    • löytö_nurkka
    • betel-papu
    • Anonyymi

      Tässä ketjussa on monta, jotka ovat saaneet ala-arvoista, jopa vihamielistä palvelua Vii Voanissa. Vanhan naisen käytös sai minutkin boikotoimaan kyseistä kauppaa.

    • Anonyymi

      Sama kokemus! Huonoa bisnestä, jos asiakas on vihollinen. 20v kävin, en käy enää, kyse ei ollut samasta myyjästä.

    • Anonyymi

      Huomasin, että Asian Trade Lotus on uusin tulokas. Ilmeisesti vasta avanneet.
      Vii Vonissa tuli itsekkin käytyä, mutta erityisesti vanha rouvan käytös aiheutti sen, että vaihdoimme liikettä . Eri asia oli kun olivat ainoat aasialaiseen keskittyneet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe