Hyvä hotelli 5 päivän reissulle!

Eli tossa keväällä ois tarkoitus lähtä Londooseen, Ryanairilla lennot, mutta hyvää ja edullista hotellia kyselisin, olen katellut netistä noita mutta ei niistä taho tietää, hotelleissa käyneen mielipide se parempi pide on.

En ole itse koskaan käynyt Lontoossa joten olisi mukavaa jos hotelli olisi suht lähellä kuuluisimpia nähtävyyksiä ja kauppakeskuksia yms...

Kertokaa mielipiteitä!

6

2436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flash_flash

      Hotel Blakemore. Oltu siellä muistaakseni 5-6kertaa. Aina hyvä palvelu ja nyt alkavat näköjään huomioimaan useat käyntikerrat antamalla executive huoneen standardin hinnalla.

    • sivuilta

      bongasin hotellin nimeltään Lords. Sikahalpa ja ihan ok. Huone pieni mutta siisti. Sijaitsee BAyswaterissa, lähin metroasema n. 5 min kävelymatkan päässä. Jos tarkoituksesi on käydä hotellilla vain nukkumassa niin ihan passeli mesta.

    • sinihelmikki

      osoitteesta http://www.octopustravel.com. Olin kesällä Budapestissa ja sain hyvän, edullisen hotellin. Joulun olin Lontoossa ja olin Royal Cambridge- hotellissa 4 yötä. Se sijaitsee Sussex Gardens- kadulla lähellä Paddingtonin asemaa. Seudulla on paljon hotelleja. Meidän valintamme oli sopivan rauhallisella paikalla, kulman takana oli elämää. Olimme tyytyväisiä. Alue kuuluu ykkösvyöhykkeeseen ja metrolla pääsee hyvin.

    • Ryanfani

      Hei Yellowbutt, halvalla ei hyvää yleensä saa ainakaan Lontoosta, mutta siedettäviä on monta.
      Stanstedistä pääset bussilla Victoria Coach Stationille ja siinä lähellä on edullisia hotelleja. Et kerro montako teitä on, mutta iso huone viidellä sängyllä kuin sairaalassa omalla isolla kylppärillä maksaa 50 puntaa per yö ihmisten lukumäärästä riippumatta. Tämä sviitiksi kutsuttu huone on pohjakerroksessa aamiaishuoneen vieressä ikkuna kadulle, näet ihmisten jalat jos avaat verhot löytyy
      Easton hotellista ja sen vieressä on paljon muitakin pikku hotelleja eli kartan kanssa kun katselet niin eiköhän jotain mukavahkoa löydy.

    • sonya..

      easton hotel ja colliers hotel, yleensäki kaikki victorias sijaitsevas hostellit, halpoja, siistejä, lähellä esim. big ben jne jne, myös ihan vieres victoria station josta pääsee kulkeen. oon siis ite ollut nois kahdes edellä mainituis ja ne ainaski sistei ja kivoi.

      • Berttan

        Olimme tammikuun alussa Lontoossa ja yövyimme vajaan viikon Collies Hotel:issa. Sijainti oli tosi hyvä (Victoria Stationin liepeillä, josta hyvä matkustaa esim. metrolla joka paikkaan). Colliers on pieni ja edullinen hotelli/hostelli Warvick Way:llä ja ainakin itse olin ihan tyytyväinen siihen. Hinnat suunnilleen 33£ / yö ja sisältää aamiaisen verot.

        Henkilökunta oli suht´ ystävällistä ja avuliasta sakkia. Huone oli ok, lukuunottamatta sänkyä joka oli tosi huono nukkua... "Bathroom"it oli ihan siistejä ja lämmintä vettä riitti. Continental Breakfast täytti sen verran mahaa, että sillä jaksoi päivään saakka :)

        Suosittelen ainakin niille, joilla pieni budjetti ja huone lähinnä nukkumista/peseytymistä varten...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe