Eli tossa keväällä ois tarkoitus lähtä Londooseen, Ryanairilla lennot, mutta hyvää ja edullista hotellia kyselisin, olen katellut netistä noita mutta ei niistä taho tietää, hotelleissa käyneen mielipide se parempi pide on.
En ole itse koskaan käynyt Lontoossa joten olisi mukavaa jos hotelli olisi suht lähellä kuuluisimpia nähtävyyksiä ja kauppakeskuksia yms...
Kertokaa mielipiteitä!
Hyvä hotelli 5 päivän reissulle!
6
2521
Vastaukset
- flash_flash
Hotel Blakemore. Oltu siellä muistaakseni 5-6kertaa. Aina hyvä palvelu ja nyt alkavat näköjään huomioimaan useat käyntikerrat antamalla executive huoneen standardin hinnalla.
- sivuilta
bongasin hotellin nimeltään Lords. Sikahalpa ja ihan ok. Huone pieni mutta siisti. Sijaitsee BAyswaterissa, lähin metroasema n. 5 min kävelymatkan päässä. Jos tarkoituksesi on käydä hotellilla vain nukkumassa niin ihan passeli mesta.
- sinihelmikki
osoitteesta http://www.octopustravel.com. Olin kesällä Budapestissa ja sain hyvän, edullisen hotellin. Joulun olin Lontoossa ja olin Royal Cambridge- hotellissa 4 yötä. Se sijaitsee Sussex Gardens- kadulla lähellä Paddingtonin asemaa. Seudulla on paljon hotelleja. Meidän valintamme oli sopivan rauhallisella paikalla, kulman takana oli elämää. Olimme tyytyväisiä. Alue kuuluu ykkösvyöhykkeeseen ja metrolla pääsee hyvin.
- Ryanfani
Hei Yellowbutt, halvalla ei hyvää yleensä saa ainakaan Lontoosta, mutta siedettäviä on monta.
Stanstedistä pääset bussilla Victoria Coach Stationille ja siinä lähellä on edullisia hotelleja. Et kerro montako teitä on, mutta iso huone viidellä sängyllä kuin sairaalassa omalla isolla kylppärillä maksaa 50 puntaa per yö ihmisten lukumäärästä riippumatta. Tämä sviitiksi kutsuttu huone on pohjakerroksessa aamiaishuoneen vieressä ikkuna kadulle, näet ihmisten jalat jos avaat verhot löytyy
Easton hotellista ja sen vieressä on paljon muitakin pikku hotelleja eli kartan kanssa kun katselet niin eiköhän jotain mukavahkoa löydy. - sonya..
easton hotel ja colliers hotel, yleensäki kaikki victorias sijaitsevas hostellit, halpoja, siistejä, lähellä esim. big ben jne jne, myös ihan vieres victoria station josta pääsee kulkeen. oon siis ite ollut nois kahdes edellä mainituis ja ne ainaski sistei ja kivoi.
- Berttan
Olimme tammikuun alussa Lontoossa ja yövyimme vajaan viikon Collies Hotel:issa. Sijainti oli tosi hyvä (Victoria Stationin liepeillä, josta hyvä matkustaa esim. metrolla joka paikkaan). Colliers on pieni ja edullinen hotelli/hostelli Warvick Way:llä ja ainakin itse olin ihan tyytyväinen siihen. Hinnat suunnilleen 33£ / yö ja sisältää aamiaisen verot.
Henkilökunta oli suht´ ystävällistä ja avuliasta sakkia. Huone oli ok, lukuunottamatta sänkyä joka oli tosi huono nukkua... "Bathroom"it oli ihan siistejä ja lämmintä vettä riitti. Continental Breakfast täytti sen verran mahaa, että sillä jaksoi päivään saakka :)
Suosittelen ainakin niille, joilla pieni budjetti ja huone lähinnä nukkumista/peseytymistä varten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252538Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581903Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup211604Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua161188Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011149- 2591012
- 63985
- 146913
- 51892
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113847