Aamiainen: kolme kananmunaa, appelsiini, hieman maitorahkaa pakastemansikoilla, kourallinen pähkinöitä, kahvi täysmaidolla
Lounas: kanaa/kalaa, kastikkeessa kuohukermaa ja lisukkeena salaattia
Iltapäivästä: hedelmiä, partajugua
Illalla: pinaattikeittoa, jossa reilu loraus oliiviöljyä, kananmuna
Syönkö tarpeeksi? Osa 2
4
1041
Vastaukset
- Pimu_20
Syön lisäksi Omega 3-tabletteja ja juoksen neljä kertaa viikossa tunnin lenkin. Näinä päivinä syön enemmän hiilareita. Pidän välillä näitä VHH-päiviä päästäkseni turvotuksesta eroon.
- Timba...
Vaikea sanoa kun ei tiedä tarkkoja määriä mutta uskoisin että syöt tarpeeksi.
Tuota ihmettelin miksi oliviöljyä, maunko takia ? - Pimu_20
Timba... kirjoitti:
Vaikea sanoa kun ei tiedä tarkkoja määriä mutta uskoisin että syöt tarpeeksi.
Tuota ihmettelin miksi oliviöljyä, maunko takia ?kun käytän sitä paljon kokkaillessa. En osaa määritellä tarkasti näitä määriä, syön sen mukaisesti miten nälkäiseksi itseni tunnen. Olen 165 cm/55kg ja 75-78-99 jos tässä tarkkoja ollaan. Netin kalorilaskureihin en luota, aina saan eri tuloksen.
- paljon,
Pimu_20 kirjoitti:
kun käytän sitä paljon kokkaillessa. En osaa määritellä tarkasti näitä määriä, syön sen mukaisesti miten nälkäiseksi itseni tunnen. Olen 165 cm/55kg ja 75-78-99 jos tässä tarkkoja ollaan. Netin kalorilaskureihin en luota, aina saan eri tuloksen.
kanamunaa joka päivä. EI TERVEELLSITÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249