Syönkö tarpeeksi? Osa 2

Pimu_20

Aamiainen: kolme kananmunaa, appelsiini, hieman maitorahkaa pakastemansikoilla, kourallinen pähkinöitä, kahvi täysmaidolla

Lounas: kanaa/kalaa, kastikkeessa kuohukermaa ja lisukkeena salaattia

Iltapäivästä: hedelmiä, partajugua

Illalla: pinaattikeittoa, jossa reilu loraus oliiviöljyä, kananmuna

4

1088

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pimu_20

Syön lisäksi Omega 3-tabletteja ja juoksen neljä kertaa viikossa tunnin lenkin. Näinä päivinä syön enemmän hiilareita. Pidän välillä näitä VHH-päiviä päästäkseni turvotuksesta eroon.

• Timba...

Vaikea sanoa kun ei tiedä tarkkoja määriä mutta uskoisin että syöt tarpeeksi.

Tuota ihmettelin miksi oliviöljyä, maunko takia ?

• Pimu_20
        Timba... kirjoitti:

Vaikea sanoa kun ei tiedä tarkkoja määriä mutta uskoisin että syöt tarpeeksi.

Tuota ihmettelin miksi oliviöljyä, maunko takia ?

kun käytän sitä paljon kokkaillessa. En osaa määritellä tarkasti näitä määriä, syön sen mukaisesti miten nälkäiseksi itseni tunnen. Olen 165 cm/55kg ja 75-78-99 jos tässä tarkkoja ollaan. Netin kalorilaskureihin en luota, aina saan eri tuloksen.

• paljon,
        Pimu_20 kirjoitti:

kun käytän sitä paljon kokkaillessa. En osaa määritellä tarkasti näitä määriä, syön sen mukaisesti miten nälkäiseksi itseni tunnen. Olen 165 cm/55kg ja 75-78-99 jos tässä tarkkoja ollaan. Netin kalorilaskureihin en luota, aina saan eri tuloksen.

kanamunaa joka päivä. EI TERVEELLSITÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      65
      815
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      726
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe