tavallisen ruoan pilalle, kaikenmoisilla mauteilla jotta kalakin maistuu jollekin muulle, kuin kalalle ?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1292614
Teettekö tavallista kotiruokaa?
2
422
Vastaukset
- Ner34
Jaakko sanoopi "Sanoisin, että jos kaikkia ruokia ei maustettaisi pilalle, meidän lastemme paino-ongelmat olisivat mennyttä, Kolmonen täräyttää."
Niin ne mausteethan lihottaa paljon. Tai no jos ruokia ei maustettaisi hyväksi niin nuoret eivät niitä söisi kuin pakon edestä vähäsen joten ei lihottaisi. - taas omiaan
Lopetin Jaakko Kolmosen ruokaohjeisiin uskomisen ja yleensäkin koko äijän kuuntelemisen jo 70-luvulla. Mies valisti silloin televisiossa Suomen kansaa uuteen ruokavalioon grillaamalla mm. piisamia ja käärmettä. Hyvälle kuulemma maistui, jokaisen pitäisi kokeilla.
Joten syököön Kolmonen edelleenkin niitä piisameitaan, mausteilla tai ilman. Ei vois vähemmän tuollainen seniili höpöttäjä kiinnostaa...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345