UskoToivo poistitko itse kirjoituksen vai sheriffikö poisti? Miksi?
Kuka poisti UskoToivo:n kirjoituksen?
20
1763
Vastaukset
- ehdin juuri lukea
Pari minuuttia sitten oli vielä tässä, ehdin lukea sen ja kun palasin huomasin, että oli poissa.
- UskoToivo
Itse poistin, kun ajattelin, että ehkä tuo ei kiinnosta ketään. Tuo aihehan on sen kaltainen, että esim. nimimerkki Lähimmäinen olisi taas hengästynyt ihan turhaan. :) Olisi tullut huutelemaan, että ...
>>Itse poistin, kun ajattelin, että ehkä tuo ei kiinnosta ketään.
Ainahan se nyt jotain olisi kiinnostanut. Jos ei jopa moniakin.
>>Tuo aihehan on sen kaltainen, että esim. nimimerkki Lähimmäinen olisi taas hengästynyt ihan turhaan. :) Olisi tullut huutelemaan, että ...
Siihen on parasta tottua. Eikä tuo luopioksi tituleeraaminen mikään paha asia ole. Ainakaan silloin kun puhutaan luopumista uppiniskaisuuden tyyssijasta nimeltä vartiotorniseura.- Pane äkkiä historiikki
tänne uudelleen.
Se on hyvä yhteenveto. Älä anna lähimmäisen häiritä ajatuksiasi. Sitäpaitsi hän on kaukana eikä voi purra :) - UskoToivo
Pane äkkiä historiikki kirjoitti:
tänne uudelleen.
Se on hyvä yhteenveto. Älä anna lähimmäisen häiritä ajatuksiasi. Sitäpaitsi hän on kaukana eikä voi purra :)Ehkä sitten myöhemmin illalla laitan sen takaisin, jos joku lupaa sen myös lukea. :)
Osa aineistoa on minulla tallessa, koska se oli vanhan kertausta, mutta uudet asiat joudun kaivamaan muistilokeroistani. - luetaan.
UskoToivo kirjoitti:
Ehkä sitten myöhemmin illalla laitan sen takaisin, jos joku lupaa sen myös lukea. :)
Osa aineistoa on minulla tallessa, koska se oli vanhan kertausta, mutta uudet asiat joudun kaivamaan muistilokeroistani.joku lupaa sen myös lukea. :)
Kyllä luvataan lukea ja luetaan mielellään kaikki mitä kirjoitat. Epäasiallisia viestejä on paljon ja jotkut vastaavat lauseen parin letkautuksilla, sinä olet myönteinen poikkeus, joten kirjoita kaikki mitä haluat. - fger.
UskoToivo kirjoitti:
Ehkä sitten myöhemmin illalla laitan sen takaisin, jos joku lupaa sen myös lukea. :)
Osa aineistoa on minulla tallessa, koska se oli vanhan kertausta, mutta uudet asiat joudun kaivamaan muistilokeroistani.Hyvä kun on nuo ääni tiedostot, en ole vain sinun infon varassa. Nauhalla nimenomaan kiistit levittäneesi negatiivista infoa. Tartuit kärkkäästi sanamuotoon ja sitä pyydettiin sinulta anteeksi. Annoit ymmärtää, että olet keskustellut näistä asioista netissä vahimpien kanssa.
Se minkä kiersit, oli lokakuulla -04 käymäsi 24 keskustelut, jossa kritisoit sitä sun tätä käytäntöä.
Muutakin mielenkiintoista löysin, jatkan myöhemmin. - UskoToivo
fger. kirjoitti:
Hyvä kun on nuo ääni tiedostot, en ole vain sinun infon varassa. Nauhalla nimenomaan kiistit levittäneesi negatiivista infoa. Tartuit kärkkäästi sanamuotoon ja sitä pyydettiin sinulta anteeksi. Annoit ymmärtää, että olet keskustellut näistä asioista netissä vahimpien kanssa.
Se minkä kiersit, oli lokakuulla -04 käymäsi 24 keskustelut, jossa kritisoit sitä sun tätä käytäntöä.
Muutakin mielenkiintoista löysin, jatkan myöhemmin.>>Annoit ymmärtää, että olet keskustellut näistä asioista netissä vahimpien kanssa.
Niin olenkin, minulla on muutamien vanhinten kanssa ollut mielenkiintoisia keskusteluja esim. MSN-messengerissä ja Skypessä. Ja on edelleen. Ja entäs sitten? Onhan minulla oikeus keskustella myös vanhinten kanssa, vai oletko eri mieltä? (Ja muutamat vanhimmat ovat lähettäneet minulle sähköpostia).
Ehkä sinulla on sellainen käsitys, etteivät vanhimmat kävisi netissä keskusteluja, mutta tosiasia on se, että varsinkin vähän nuoremman polven vanhimmat ovat ahkeria netin käyttäjiä. Ja hyvä niin. - Lähimmäinen.
Jokainen joka on mukana totuudessa, ja omaa asioista oikean näkemyksen ei voi olla hengästymättä tätä palstaa lukiessa!
Luopioiden ilkeydellä ja itsekkyydellä ei ole mitään rajaa!! - fger.
UskoToivo kirjoitti:
>>Annoit ymmärtää, että olet keskustellut näistä asioista netissä vahimpien kanssa.
Niin olenkin, minulla on muutamien vanhinten kanssa ollut mielenkiintoisia keskusteluja esim. MSN-messengerissä ja Skypessä. Ja on edelleen. Ja entäs sitten? Onhan minulla oikeus keskustella myös vanhinten kanssa, vai oletko eri mieltä? (Ja muutamat vanhimmat ovat lähettäneet minulle sähköpostia).
Ehkä sinulla on sellainen käsitys, etteivät vanhimmat kävisi netissä keskusteluja, mutta tosiasia on se, että varsinkin vähän nuoremman polven vanhimmat ovat ahkeria netin käyttäjiä. Ja hyvä niin.Älä väistele. Kun sinulta kysyttiin levitätkö netissä kielteistä ajatusta, väänsit sen netti keskusteluiksi vanhinten kanssa.
Kun kerran mainostit suoraselkäisyyttä, olisit sanonut, että olet 24:sella kritisoinut asioita ja vaikka printannut ne nähtäväksi, ettei tarvitse arvailla kirjoituksiesi.
Kielsit levittäneesi mitään kielteistä netissä. Kai sinä omat leikkeesi tunnet? - fger.
UskoToivo kirjoitti:
>>Annoit ymmärtää, että olet keskustellut näistä asioista netissä vahimpien kanssa.
Ehkä sinulla on sellainen käsitys, etteivät vanhimmat kävisi netissä keskusteluja, mutta tosiasia on se, että varsinkin vähän nuoremman polven vanhimmat ovat ahkeria netin käyttäjiä. Ja hyvä niin.Voi pojat kun on tikusta pitänyt asiaa tehdä. Ei tullut sitä raamatun paikkaa mietittyä, että rakkaus peittää paljon syntejä, kun piti tälläinen teatteri pistää pystyyn. Löydätkö kirjasta vain toisiin soveltuvia kohtia?
Se, että harrastit sivuillasi kiristämistä riittäisi mielestäni yksin eroon. - Lähimmäinen.
Lähimmäinen. kirjoitti:
Jokainen joka on mukana totuudessa, ja omaa asioista oikean näkemyksen ei voi olla hengästymättä tätä palstaa lukiessa!
Luopioiden ilkeydellä ja itsekkyydellä ei ole mitään rajaa!!Totta puhut vaikka käytätkin minun nimimerkkiäni!!!
- JOKU.
fger. kirjoitti:
Älä väistele. Kun sinulta kysyttiin levitätkö netissä kielteistä ajatusta, väänsit sen netti keskusteluiksi vanhinten kanssa.
Kun kerran mainostit suoraselkäisyyttä, olisit sanonut, että olet 24:sella kritisoinut asioita ja vaikka printannut ne nähtäväksi, ettei tarvitse arvailla kirjoituksiesi.
Kielsit levittäneesi mitään kielteistä netissä. Kai sinä omat leikkeesi tunnet?SAI USKOTOIVON VALHEESTA KIINNI ! HÄNELLÄ ON OLLUT TÄHÄN ASTI "VALMIIT VASTAUKSET" JOKA KYSYMYKSEEN!
- pelko on
fger. kirjoitti:
Voi pojat kun on tikusta pitänyt asiaa tehdä. Ei tullut sitä raamatun paikkaa mietittyä, että rakkaus peittää paljon syntejä, kun piti tälläinen teatteri pistää pystyyn. Löydätkö kirjasta vain toisiin soveltuvia kohtia?
Se, että harrastit sivuillasi kiristämistä riittäisi mielestäni yksin eroon.savolaisessa seurakunnassa hakataan vanhimmisto veljen toimesta aviopuolisoa.Onko se oikein vai väärin???
- fger.
UskoToivo kirjoitti:
Ehkä sinulla on sellainen käsitys, etteivät vanhimmat kävisi netissä keskusteluja, mutta tosiasia on se, että varsinkin vähän nuoremman polven vanhimmat ovat ahkeria netin käyttäjiä. Ja hyvä niin.Tästä Paavon jutusta, josta olit karheana, että oli Raamatun osoittama ketju ohitettu. Eli ei ollut ensin puhunut sinulle vaan H:lle.
Veikkaan, että sinäkin olet monesti puhunut ensin vaikkapa vaimosi kanssa jostain asiasta, eli näinkin sitä sitten tulee tuo periaate rikottua. - UskoToivo
fger. kirjoitti:
Tästä Paavon jutusta, josta olit karheana, että oli Raamatun osoittama ketju ohitettu. Eli ei ollut ensin puhunut sinulle vaan H:lle.
Veikkaan, että sinäkin olet monesti puhunut ensin vaikkapa vaimosi kanssa jostain asiasta, eli näinkin sitä sitten tulee tuo periaate rikottua.>>Veikkaan, että sinäkin olet monesti puhunut ensin vaikkapa vaimosi kanssa jostain asiasta, eli näinkin sitä sitten tulee tuo periaate rikottua.
Kyse onkin siitä, että en ole kenenkään kimppuun usuttanut vanhimpia niin kuin Paavo ohittaessaan Matteuksen 18. luvun periaatteen, kun ei suostunut ensin puhumaan minun kanssani vaan soitti kierrosvalvojalle ja seurakunnan sihteerille. - UskoToivo
fger. kirjoitti:
Älä väistele. Kun sinulta kysyttiin levitätkö netissä kielteistä ajatusta, väänsit sen netti keskusteluiksi vanhinten kanssa.
Kielsit levittäneesi mitään kielteistä netissä. Kai sinä omat leikkeesi tunnet?>>Kielsit levittäneesi mitään kielteistä netissä.
Mitä kielteistä olen LEVITTÄNYT netissä? Toki olen keskustellut asioista paljonkin. Mutta eihän se ole LEVITTÄMISTÄ. Heittelet sanoja ilmaan kuin lumipalloja ilman kohdetta. - fger.
UskoToivo kirjoitti:
>>Veikkaan, että sinäkin olet monesti puhunut ensin vaikkapa vaimosi kanssa jostain asiasta, eli näinkin sitä sitten tulee tuo periaate rikottua.
Kyse onkin siitä, että en ole kenenkään kimppuun usuttanut vanhimpia niin kuin Paavo ohittaessaan Matteuksen 18. luvun periaatteen, kun ei suostunut ensin puhumaan minun kanssani vaan soitti kierrosvalvojalle ja seurakunnan sihteerille.Äläpä sössötä asian sivusta. Jos kerran tiukasti vaadit jotain, osoita itse esimerkkiä. Jos tuo oli kimppuun hyökkäämistä, josta nauhoitteet ovat, olet elänyt liian pehmoisissa ympyröissä.
Miksi olit muuten pannut nauhan nätisti poikki, kun R alkoi selittää miksi hän ei tapaa veljeään ja miten hän koki sen olevan parhaaksi hänelle? Muuten tuntui olevan melko katkotonta nauhaa. Ihmettelin vain. - fger.
UskoToivo kirjoitti:
>>Kielsit levittäneesi mitään kielteistä netissä.
Mitä kielteistä olen LEVITTÄNYT netissä? Toki olen keskustellut asioista paljonkin. Mutta eihän se ole LEVITTÄMISTÄ. Heittelet sanoja ilmaan kuin lumipalloja ilman kohdetta.Ota ja selaa viestisi syksyltä -04
- fger.
UskoToivo kirjoitti:
>>Kielsit levittäneesi mitään kielteistä netissä.
Mitä kielteistä olen LEVITTÄNYT netissä? Toki olen keskustellut asioista paljonkin. Mutta eihän se ole LEVITTÄMISTÄ. Heittelet sanoja ilmaan kuin lumipalloja ilman kohdetta.Jaa eikö se ole levittämistä jos mainostat kirjoituksiasi H2o:lla ja jipiissä yms.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7053799Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002818Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771672Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 821613
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3801594Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101530- 281399
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901323