Moi!
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
1.
Minkä mallisella keihäällä treenaatte/Mikä on teidän lempi malli?
2.
Mikä sai teidät kiinnostumaan lajista?
3.
Kuinka pitkään olette heittäneet keihästä/Kuinka usein treenaatte?
4.
Oletteko välttyneet pahoilta loukkaantumisilta.
Keihäänheittäjät?
4
673
Vastaukset
- minä juuri
1. ei mitään lempparia. jokainen keihäs erimerkkii ja -mallii. ihan fiiliksen mukaan paras löytyy. nemethistä tykkään.
2. en enää pärjänny muissa lajeissa :DD
3. sellaset nelisen vuotta pelkkää keihästä. joka päivä jonkinlaista treeniä.
4. en oo. - sepposeponseppo
1. Nemeth tai OTE
2. Soul 1988
3.16 vuotta. 3xVKO
4.Ei - Mä vaan
1. Polanik 600g. En sitten muita keihäitä omistakkaan kuin sitten 400g ja merkkiä en tiedä.
2. Joskus kun olin pieni niin Aki Parviainen aikoinaan pärjäskin kisoissa niin se sai syttymään. Oli muistaakseni aika tiukka kamppailu. Vuotta en muista.
3. Oliskohan neljäs kesä lähdössä. Joka viikko treenaan mutta ihan mielen ja kunnon mukaan.
4. Eipä loukkaantumisia toistaiseksi ole tullut muuta kuin normaalia lihassärkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875