Moi!
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
1.
Minkä mallisella keihäällä treenaatte/Mikä on teidän lempi malli?
2.
Mikä sai teidät kiinnostumaan lajista?
3.
Kuinka pitkään olette heittäneet keihästä/Kuinka usein treenaatte?
4.
Oletteko välttyneet pahoilta loukkaantumisilta.
Keihäänheittäjät?
4
774
Vastaukset
- minä juuri
1. ei mitään lempparia. jokainen keihäs erimerkkii ja -mallii. ihan fiiliksen mukaan paras löytyy. nemethistä tykkään.
2. en enää pärjänny muissa lajeissa :DD
3. sellaset nelisen vuotta pelkkää keihästä. joka päivä jonkinlaista treeniä.
4. en oo. - sepposeponseppo
1. Nemeth tai OTE
2. Soul 1988
3.16 vuotta. 3xVKO
4.Ei - Mä vaan
1. Polanik 600g. En sitten muita keihäitä omistakkaan kuin sitten 400g ja merkkiä en tiedä.
2. Joskus kun olin pieni niin Aki Parviainen aikoinaan pärjäskin kisoissa niin se sai syttymään. Oli muistaakseni aika tiukka kamppailu. Vuotta en muista.
3. Oliskohan neljäs kesä lähdössä. Joka viikko treenaan mutta ihan mielen ja kunnon mukaan.
4. Eipä loukkaantumisia toistaiseksi ole tullut muuta kuin normaalia lihassärkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943889Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512762Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per751324Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu171256Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101169- 46954
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020951- 48881
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt214839Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä106652