Moi!
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
1.
Minkä mallisella keihäällä treenaatte/Mikä on teidän lempi malli?
2.
Mikä sai teidät kiinnostumaan lajista?
3.
Kuinka pitkään olette heittäneet keihästä/Kuinka usein treenaatte?
4.
Oletteko välttyneet pahoilta loukkaantumisilta.
Keihäänheittäjät?
4
691
Vastaukset
- minä juuri
1. ei mitään lempparia. jokainen keihäs erimerkkii ja -mallii. ihan fiiliksen mukaan paras löytyy. nemethistä tykkään.
2. en enää pärjänny muissa lajeissa :DD
3. sellaset nelisen vuotta pelkkää keihästä. joka päivä jonkinlaista treeniä.
4. en oo. - sepposeponseppo
1. Nemeth tai OTE
2. Soul 1988
3.16 vuotta. 3xVKO
4.Ei - Mä vaan
1. Polanik 600g. En sitten muita keihäitä omistakkaan kuin sitten 400g ja merkkiä en tiedä.
2. Joskus kun olin pieni niin Aki Parviainen aikoinaan pärjäskin kisoissa niin se sai syttymään. Oli muistaakseni aika tiukka kamppailu. Vuotta en muista.
3. Oliskohan neljäs kesä lähdössä. Joka viikko treenaan mutta ihan mielen ja kunnon mukaan.
4. Eipä loukkaantumisia toistaiseksi ole tullut muuta kuin normaalia lihassärkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1121666
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123967
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800