Pienen naisen

itäsuomalainen kiipeilyvietti

Miten pieni nainen soveltuu kiipeilemään? Ulottuvuus kun on mitä on, että aina puuttuu ylähyllylle kurkottaessa se pari senttiä ;)

onko ne kiipeilyseinät tehty nk. eu-standardimittaisille henkilöille?

niin, ja missä itäsuomessa on toiveita aloittaa kyseinen harrastus? Olen kyllästynyt kiipeilemään puissa.

5

1261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiikkuja

Eikös tuo maailman paras kiipeilijä ole 150cm pitkä nainen (Lynn Hill)?

Eli kai tuo sopii.

• Marra

Puissakiipeily on terveellisempää kuin halleissa roikkuminen. Lisäksi siinä saa aitoa jännitystä, putoaako vaiko ei. Halleissahan olet varustettu turvavälinein. Jos siellä ote lipsahtaa, ei käy kuinkaan.
      Pikkupoikana suoritimme hyötykiipeilyä puissa keräämällä käpyjä. Sieltä vaan keväällä kävyt alas kantavalle hangelle ja eikun kauppaan ja taskurahoiksi.

• pientä naista

kiikkumassa puissa..

Ei enää näin 26v. kovin viitsi lyöttäytyä kakaroiden seuraan. Päätin, että olkoon omat pojat seuraavat jotka kiipeävät jo äiten korkkaamia puita.

Kai se on itsesuojeluvaisto joka haluaa jo ne turvaköydet ;)

Opiskeluvuodet kiipeiltiin kaljakoreja ja heleppoo oli kun heinän teko. Miehet sai kaljamahan, minä aina uusia ennätyksiä :) Mutta nyt siitäkin puuttuu haaste jo. Pitäs saada ainakin hartwallin tms. juomafirman sponsori ja lisää taivastilaa kiivetä.

• Marra
        pientä naista kirjoitti:

kiikkumassa puissa..

Ei enää näin 26v. kovin viitsi lyöttäytyä kakaroiden seuraan. Päätin, että olkoon omat pojat seuraavat jotka kiipeävät jo äiten korkkaamia puita.

Kai se on itsesuojeluvaisto joka haluaa jo ne turvaköydet ;)

Opiskeluvuodet kiipeiltiin kaljakoreja ja heleppoo oli kun heinän teko. Miehet sai kaljamahan, minä aina uusia ennätyksiä :) Mutta nyt siitäkin puuttuu haaste jo. Pitäs saada ainakin hartwallin tms. juomafirman sponsori ja lisää taivastilaa kiivetä.

Olihan se aika uhkarohkeaa poikasena kiipeillä männyissä käpyjenkeruussa. Siinä iässä ei ajattele sillä tavalla turvallisuutta. Onneksi ei mitään sattunut.
        Parempi on kiipeillä turvavarusteiden kanssa, ettei tarvitse katua. Näin vanhempana sen vasta tajuaa.

• pienenä naisena
        Marra kirjoitti:

Olihan se aika uhkarohkeaa poikasena kiipeillä männyissä käpyjenkeruussa. Siinä iässä ei ajattele sillä tavalla turvallisuutta. Onneksi ei mitään sattunut.
        Parempi on kiipeillä turvavarusteiden kanssa, ettei tarvitse katua. Näin vanhempana sen vasta tajuaa.

kokeiltua tuokin :)

ei pöllömpi harraste vaikkakaan ei ehkä tavallisin.

jos sen vaan tekisi näin "vanhoilla päivillään" vielä jotenkin fiksusti. jokin vetää kiipeämään vielä. jonnekin. jotenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      84
      6432
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4606
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4337
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4091
    5. 57
      3517
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3098
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2778
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      38
      2394
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      205
      2208
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46