AAMIAINEN 1:
Vähähiilihydraattinen jugurtti
pieni hedelmä
kaksi palaa kinkkua/ juustoa
1 tl oliiviöljyä
kahvia/ teetä
AAMIAINEN 2:
2 krt vkossa kaurapuuroa
kaksi palaa kinkkua/ juustoa
1 tl Omega-3-öljyä
kahvia/ teetä
AAMIAINEN 3:
2 dl tummia viinirypäleitä
5-6 pähkinää
viipale kinkkua / juustoa
kahvia/ teetä
LOUNAS 1:
150 g broilerin rintafilee
vihanneksia tai
salaattia
1 rkl oliiviöljyä
omena/ tummia rypäleitä
LOUNAS 2:
150 g lohta / silakoita
kasviksia
1 tl Omega-3-öljyä
LOUNAS 3:
120 g porsaankyljys
sekasalaattia
1 rkl oliiviöljyä
omena/ tummia rypäleitä
VÄLIPALA:
jugurtti
omena
muutama pähkinä
1 tl Omega-3-öljyä
PÄIVÄLLINEN:
kuten lounas
ILTAPALA:
hedelmiä esim.
3-4 luumua
kirsikoita
juustoa
1 tl Omega-3-öljyä
Eli erilaisia vaihtoehtoja viikon varalle. Mitä liikaa, mitä jäi pois. Yritän vähentää hiilareita.
Mitkä pähkinät parhaita?
Laittakaapa kommenttejanne
*Maria67*
2
600
Vastaukset
- menhir
ihan kunnolla vastata, koska noudatan vähän muunneltua VHH:ta.
Ite en söisi kaurapuuron ja hedelmien aikana ollenkaan rasvaa.
Mutta parhaimmat pähkinät ovat saksan- ja hasselpähkinät. Saksanpähkinöissä hieman vähemmän viel hiilihydraatteja. - ....
oikein olen ymmärtänyt niin viinirypäleet on melko hiilari pitosia, että jos hiilareita haluut vähentää, niin varmaan ne kannattaa vaihtaa johonkin muuhun. mutta saatan kyllä olla ihan hakoteillä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400