Arvon tässä märkäpuvun kokoa (M vai joku pienempi), sillä olen hankkimassa sellaista. Asun korvessa, joten en pääse kovin helposti sitä sovittamaan.
Kertokaapa mielipiteenne. Tiedän että märkäpuvussa ei saa olla löysiä eikä saa olla liian tiiviskään.
Mitat ovat
A (pituus) 170 cm
B (rinnan ympärys) 95 cm
C (vyötärön leveys) 88 cm
D (lantion leveys) 100 cm.
Jos otan M-koon se on muuten sopiva, mutta se voi olla liian pitkä sillä kokotaulukko sanoo 173-178 senttisille.
Jos taas otan M:ää pienemmän koon, niin se on vyötäröltä ja lantiolta 4-5 cm kokotaulukon mukaan liian pieni. Mutta pituus osuisi paremmin.
Argh.. Aaapuva! :)
Märkäpuvun kokoon kaivataan mielipiteitä
4
1182
Vastaukset
- bzq
Jos ostat pukua, on se pakko käydä kokeilemassa paikan päällä. Se on ehkä koko elämäsi tiukin asuste, jonka tulet ostamaan. Mitä paksumpi, niin sen tarkempi pitää puvun koon kanssa olla. Sulle sopii varmasti esim mareksen koko 3, 4 on ehkä vähän iso. Muutaman sentin pituusero ei niin pahasti haittaa.
- BZQ
SnoukkaBoy kirjoitti:
Kiitoksia!
Pitääpä sitten käydä reissussa ja samalla kokeilla.
-SnoukkaboyKannataa vielä katsoa, ettei puku purista liikaa rintakehän kohdalta. Kun maha ja rintakehä painuu kasaan, jää ilman tilavuus keuhkoissa jopa alle puoleen normitilanteesta. Eli liian tiukassa puvussa on hengitys työläämpää, ja esim hengityksien taajuus kasvaa, mikä kuluttaa ilmaa paljon enemmän.
BZQ kirjoitti:
Kannataa vielä katsoa, ettei puku purista liikaa rintakehän kohdalta. Kun maha ja rintakehä painuu kasaan, jää ilman tilavuus keuhkoissa jopa alle puoleen normitilanteesta. Eli liian tiukassa puvussa on hengitys työläämpää, ja esim hengityksien taajuus kasvaa, mikä kuluttaa ilmaa paljon enemmän.
Joo, näyttäisi siltä että mun kandee ottaa aavistus pidempi puku jos on muute sopiva. Mut pitänee käydä sovittamassa silti.
Kiitoksii kovasti :)'
-Snoukkaboy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1607169Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142628Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481908Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901345Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271139- 711137
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.491095- 691017