Mix te kaikki ootte (masentuneita) on niin tylsää lukee tollasii viesteei.
Jos joku ottaa tän niin että vittuilen nii en vaan KYSYN! (en pahalla kirjota tällasii)
tylsää luettavaa
4
288
Vastaukset
- Just just
no miks sä oot joku teinix...? Suomen kielessä ei käytetä x-kirjainta ks:n sijasta!
- gothstorm
Ai että tylsää? Minun mielestä täällä on ihan kiinnostavaa luettavaa. Mutta eihän tuollainen teiniXXX ymmärrä gooteista mitään niiQ!
- on..
gothstorm kirjoitti:
Ai että tylsää? Minun mielestä täällä on ihan kiinnostavaa luettavaa. Mutta eihän tuollainen teiniXXX ymmärrä gooteista mitään niiQ!
Ei täällä koskaan ole puhetta esim genren musiikista, viihdyn enemmän mm. muutaman genren clubin keskustelupalstoilla
- BubbleGirl
Pääsin siitä jo yli. Mikä minun teksteissäni on vikana?? *hymyilee etusormet poskissa*
Kyse on vain siitä, ettei kukaan ole koko ajan avaamassa uutta keskustelunaihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662822- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91721- 1081575
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099