Posion ympäristö - millaista asua?

Perheellinen

Olen kiinnostunut Posion alueesta perheemme uutena asuin paikkana? Millaista Posiolla on asua? Millainen on keskusta ja mitä sieltä löytyy? Millaista on asua syrjäisemmillä seuduilla? Miten järjestetään lasten koulumatkat, entä harrastusmahdollisuudet? Onko alueella esim. partiotoimintaa? Olen kaikista tiedoista kiitollinen.

4

1989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pauli

posion nettisivut aluksi, sieltä löytyy perustietoa.

• Perheellinen

Hei vaan!

Kiitos vastauksesta, mutta netistä olen kolunnut lähes kaiken mitä Posiosta löytyy :) , nyt kiinnostaisi todelliset kokemukset....

• Perheenäiti
        Perheellinen kirjoitti:

Hei vaan!

Kiitos vastauksesta, mutta netistä olen kolunnut lähes kaiken mitä Posiosta löytyy :) , nyt kiinnostaisi todelliset kokemukset....

Minusta Posio on hyvä paikka lasten kanssa asua ja elää. Turvallinen, rauhallinen ja luontoa ympärillä. Partiotoimintaa on kyllä, Kitkankiertäjien yhteystietoja saa ainakin piiritoimistosta. Urheiluseuran, Posion Pyrinnön, toiminta taitaa olla todella aktiivista, ainakin lehtijuttujen perusteella. Mannerheimin Lastensuojeluliitto on pitänyt lasten liikuntakerhoa ja järjestää muunkinlaista toimintaa. Seurakunnalla on monenlaista toimintaa lapsille, päiväkerho ja mm. luistelukerho, sekä avoin kerho vanhemmille ja lapsille.

Tontteja kaavoitetaan keskustaan ja vähän kauemmaksi, jos rakentamaan haluaa ruveta. Taloja on jonkin verran myynnissä, parhaiten niistä saa tiedon kun laittaa itse lehteen ilmoituksen.

Tervetuloa Posiolle!

• täällä
        Perheenäiti kirjoitti:

Minusta Posio on hyvä paikka lasten kanssa asua ja elää. Turvallinen, rauhallinen ja luontoa ympärillä. Partiotoimintaa on kyllä, Kitkankiertäjien yhteystietoja saa ainakin piiritoimistosta. Urheiluseuran, Posion Pyrinnön, toiminta taitaa olla todella aktiivista, ainakin lehtijuttujen perusteella. Mannerheimin Lastensuojeluliitto on pitänyt lasten liikuntakerhoa ja järjestää muunkinlaista toimintaa. Seurakunnalla on monenlaista toimintaa lapsille, päiväkerho ja mm. luistelukerho, sekä avoin kerho vanhemmille ja lapsille.

Tontteja kaavoitetaan keskustaan ja vähän kauemmaksi, jos rakentamaan haluaa ruveta. Taloja on jonkin verran myynnissä, parhaiten niistä saa tiedon kun laittaa itse lehteen ilmoituksen.

Tervetuloa Posiolle!

Posio on mitä rauhallisin paikka asua,
        kun urheilu on kiinnostavaa niin tekemistäkin
        riittää

partioryhmiä on sudarit ja vartiolaiset tytöt
        sekä sudarit pojat

vetäjiä kaivattaisiin partiotoimintaan kovasti
        lisää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3422
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3242
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3068
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      50
      2663
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1983
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1880
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1555
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1445
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1350
    Aihe