Olen kiinnostunut Posion alueesta perheemme uutena asuin paikkana? Millaista Posiolla on asua? Millainen on keskusta ja mitä sieltä löytyy? Millaista on asua syrjäisemmillä seuduilla? Miten järjestetään lasten koulumatkat, entä harrastusmahdollisuudet? Onko alueella esim. partiotoimintaa? Olen kaikista tiedoista kiitollinen.
Posion ympäristö - millaista asua?
4
1989
Vastaukset
- Pauli
posion nettisivut aluksi, sieltä löytyy perustietoa.
- Perheellinen
Hei vaan!
Kiitos vastauksesta, mutta netistä olen kolunnut lähes kaiken mitä Posiosta löytyy :) , nyt kiinnostaisi todelliset kokemukset.... - Perheenäiti
Perheellinen kirjoitti:
Hei vaan!
Kiitos vastauksesta, mutta netistä olen kolunnut lähes kaiken mitä Posiosta löytyy :) , nyt kiinnostaisi todelliset kokemukset....Minusta Posio on hyvä paikka lasten kanssa asua ja elää. Turvallinen, rauhallinen ja luontoa ympärillä. Partiotoimintaa on kyllä, Kitkankiertäjien yhteystietoja saa ainakin piiritoimistosta. Urheiluseuran, Posion Pyrinnön, toiminta taitaa olla todella aktiivista, ainakin lehtijuttujen perusteella. Mannerheimin Lastensuojeluliitto on pitänyt lasten liikuntakerhoa ja järjestää muunkinlaista toimintaa. Seurakunnalla on monenlaista toimintaa lapsille, päiväkerho ja mm. luistelukerho, sekä avoin kerho vanhemmille ja lapsille.
Tontteja kaavoitetaan keskustaan ja vähän kauemmaksi, jos rakentamaan haluaa ruveta. Taloja on jonkin verran myynnissä, parhaiten niistä saa tiedon kun laittaa itse lehteen ilmoituksen.
Tervetuloa Posiolle! - täällä
Perheenäiti kirjoitti:
Minusta Posio on hyvä paikka lasten kanssa asua ja elää. Turvallinen, rauhallinen ja luontoa ympärillä. Partiotoimintaa on kyllä, Kitkankiertäjien yhteystietoja saa ainakin piiritoimistosta. Urheiluseuran, Posion Pyrinnön, toiminta taitaa olla todella aktiivista, ainakin lehtijuttujen perusteella. Mannerheimin Lastensuojeluliitto on pitänyt lasten liikuntakerhoa ja järjestää muunkinlaista toimintaa. Seurakunnalla on monenlaista toimintaa lapsille, päiväkerho ja mm. luistelukerho, sekä avoin kerho vanhemmille ja lapsille.
Tontteja kaavoitetaan keskustaan ja vähän kauemmaksi, jos rakentamaan haluaa ruveta. Taloja on jonkin verran myynnissä, parhaiten niistä saa tiedon kun laittaa itse lehteen ilmoituksen.
Tervetuloa Posiolle!Posio on mitä rauhallisin paikka asua,
kun urheilu on kiinnostavaa niin tekemistäkin
riittää
partioryhmiä on sudarit ja vartiolaiset tytöt
sekä sudarit pojat
vetäjiä kaivattaisiin partiotoimintaan kovasti
lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350