Öö, tota noin.. Kysymys miehille.
Laitetaanpa riviin vaikka 10 meikattua naista. Te katotte niitä hetken. Vähän ajan päästä teidän täytyy valita se kaikkein kaunein. Mutta hetkonen.. Miten se muka onnistuu? KAIKKIHAN NE ON KAUNIITA!
Siis, miten te miehet voitte koskaan ottaa itellenne naista (ellette sitten ota meikkaamatonta), koska naiset jotka meikkaa, nehän on kaikki kauniita! Meikki kaunistaa. Eihän niistä voi valita sitä kauneinta, vai? Ellei sitten mennä sinne sisimpään.
Mutta laitetaanpa riviin 10 meikkaamatonta naista. Nyt teidän on helpompi valita niistä se kaunein. Kenelläkään ei ole meikkiä, se oma, todellinen naama on esillä.
Meikki kaunistaa
42
2674
Vastaukset
- plääplöö
Ei ne ymmärrä. Ne haluaa luonnollisen näköisen naisen, mutta ne valitsee kauneimman näköisen (jolla on ehkä jopa paljon meikkiä naamassa)
- gekko-
Oletko huomannut, että jotkut miehet eivät edes tunnista meikkiä tai meikattua naista?
Joskus joku miespuolinen kaveri on kommentoinut jotain näkemäänsä naista ja itse olen vastannut jotain sen meikistä. Reaktio: siis onko sillä meikkiä?
- lilylioneye
että kaikki meikatut naiset on kauniita. Olen tarkkaillut kanssasisarieni meikkaustaitoja ja joidenkin rinnalla jopa sirkuspellet näyttävät värittömiltä.
Jotkin naiset eivät ikinä opi hommaa. Rajaukset on puoli senttiä kohteen ylä- tai alapuolella, värit liian tummia tai vaaleita. Usein tehdään se virhe, että meikkiä laitetaan liian paljon eikä sitä osata tehdä edes tasaisesti.
Luulen, että miehetkään eivät ole niin sokeita, että pitäisivät helvetin huonosti meikattua lärvää kauniina.- gekko-
"...helvetin huonosti meikattua lärvää kauniina."
:D :D :D
Joo näitä "lärviä" on myös liikenteessä, varmaan repeän seuraavan kerran kun näen kuvailemasi näköisen "lärvän".
- essdfffggd
Ei rumaa naama meikillä peitetä.
- LK.
Ihan sama se siellä kotona on, mutta täytyy napata sieltä rivistä se miehelle itselleen mieluisimman näköinen nainen. Sellainen jonka kanssa voi pyöriä kaupungilla ja ihmisten ilmoilla muutenkin, ettei tarvitse ihan nolostella. Lähes kaikkihan naiset kumminkin meikkaa ulos lähtiessään. Ihan sama miltä se nainen näyttää, kun se tiskaa kotona astioita, tai katsotaan jotain leffaa telkusta..jne.
- jhjhg
Ennemmin otan sellaisen naisen jolla ei ole meikkiä tai sitten on sitä vain vähän. Litra pakkelia naamassa = *yrjö*
- Komea mies
Mulle kelpaa vain luonnonkauniit naiset, joten ei kiinnosta yhtään, kuinka kauniiksi nainen meikattuna muuttuu. Meikit on vain kemikaaleja, eikä liity naisen ulkonäköön mitenkään.
Jos miehet meikkais enemmän, naiset alkais vaatimaan, että näkevät miehen luonnollisena viimeistään kuukauden sisällä tapaamisesta. Monet miehet on vaan niin tajuttoman ääliöitä, että kiinnostuu naisesta meikattuna. Sitten kun näkevät naisensa ilman meikkiä, kauhistellaan vähän aikaa, mutta ei enää siinä vaiheessa viitsitä erota. Itse haluan aina nähdä naisen täysin meikittömänä, ennenkuin suhde voi muuttua yhtään vakavammaksi.- kaunista
ei olekkaan ,kaikki valjuja ilman meikkiä..tää on taivahan tosi.
- takkukakku
aika pinnallista paskaa. ei kauneus oo kaikki kaikessa. yhenillan jutut erikseen.
- Naisen mielipide
Ei pahalla, mutta miksi mulle tuli viestiäsi lukiessani mieleen, ettei sulla ole koskaan ollut yhtään pitkäkestoista seurustelusuhdetta? Kerrohan, jos jaksat.;D Luen, jos jaksan & ehdin.
Sulle tuntuu naisen ulkonäöllä olevan korostunut merkitys. Veikkaan, että ikäsi olisi n. 21 -vuotta. Olenko väärässä?
:) - Komea mies
Naisen mielipide kirjoitti:
Ei pahalla, mutta miksi mulle tuli viestiäsi lukiessani mieleen, ettei sulla ole koskaan ollut yhtään pitkäkestoista seurustelusuhdetta? Kerrohan, jos jaksat.;D Luen, jos jaksan & ehdin.
Sulle tuntuu naisen ulkonäöllä olevan korostunut merkitys. Veikkaan, että ikäsi olisi n. 21 -vuotta. Olenko väärässä?
:)Pitkäkestoisia suhteita on ollut yksi. Iältäni olen päälle 20-vuotias, en viitsi sen tarkemmin sanoa.
"Sulle tuntuu naisen ulkonäöllä olevan korostunut merkitys."
Ei ole. Vuosien saatossa, kun olen tiedostanut oman tasoni, olen myös nostanut rimaa naisten ulkonäön suhteen. Vaadin itseni tasoisen naisen, mitä väärää siinä on? Vähintään 80-90 prosenttia naisista huolii vakavaan suhteeseen vain itseään paremmannäköisen miehen, joten eihän minun asenteeni eroa naisten enemmistöstä mitenkään. Olen kyllä aina sanonut, että mulla on naisen aivot ja ehkä tästä syystä osaan lukea naisia, kuin avointa kirjaa. :)
- Mies pimpan päälle
Kato nyt vaikka, ei noi kaikki oo kauniita. Tosta joukostakin se kaunein löyty suht helposti ja suurimmalla osalla on ihan liikaa meikkiä noissa kuvissa. Et sillei.
http://www.nelonen.fi/otj/salkunhoitajat.html- Axel.S
Noistakin oli lähes kaikki kauniita, ja jotain malleja tais olla kaikki, paitsi 2 tai 3..huh..just
- naikkonen.
Vain kolme nättiä tyttöä löytyi! Tanja, Aliisa ja Noora. Kaikilla kolmella on kauniit kasvonpiirteet, mikä tarkoittaa myös sitä että ilman meikkiä on myös nätit kasvot. Monilla tuola oli epäsymmetriset kasvonpiirteet jolloin ne tietenkin vaan korostuu kun ei ole meikkiä. En ymmärrä miten osa tuonne edes pääsi
Mitäs sanotte?
- eipä tuo
meikkikään kaunista..
...kaunistaa, kun sen tekee ammattilainen. Meikillä kun ei ole tarkoitus peittää, vaan korostaa :)
- Serpico
infinite_dreams kirjoitti:
...kaunistaa, kun sen tekee ammattilainen. Meikillä kun ei ole tarkoitus peittää, vaan korostaa :)
Hyvä nikki :)
- Serpico
eikö? ;)
Can't be all coincidence - Too many things are evident! Totta :D
- korostaa
rumuutta .
- tai tavallinen.
korostaa kirjoitti:
rumuutta .
Mihinkäs kategoriaan sinä kuulut?
- mies-----
kyllähän ne ammattilais meikkaajat saa vaikka hevosen perseestä kauniin jos niikseen menee, mutta noin yleisellä tasolla ajateltuna, kyllä sen huomaa millanen naama siellä meikin alla oikeen on. Jo kasvon piirteet kertovat aika paljon.Ja läheltä katsottuna kyllä huomaa jos siellä pakkelin alla sattuu olemaan joku haulikkonaama.
Kyllä kauniit kasvot erottuvat joukosta vaikka niissä vähän meikkiä olisikin. Sitä paitsi itse olen kyllä sitä mieltä että ne kaikista kauneimmat neitoset ovat juuri niitä vähiten meikkaavia, hevosen naamat ne vetää sitä pakkelia kilotolkulla naamaansa....luulevat ressukat etteivät sieltä kuoren alta erotu!!! - mikään naamari ole
Kyllä meikin takana olevat meikittömän kasvonpiirteet on helppo tunnistaa. Ei meikilläkään ihan kaikkea voi tehdä. Sillä voidaan ainoastaan korostaa silmiä ja huulia, sekä korjata epätäydellisyyksiä ihosta. Kaunis nainen on kaunis vaikka voissa paistaisi, samoin ruma. Hassua että rumat naiset ovat usein niitä, jotka väittävät kauniiden naisten olevan pelkkiä taviksia ilman paksua meikkikerrosta ja että kuka tahansa meikkaava nainen pystyy samaan ammattilaisen kourissa.
http://img65.imageshack.us/my.php?image=bbzx9.jpg - Naisen mielipide
..siten, että se häivyttäisi naisen omat piirteet, jotka oikeasti tekevät sen kauneuden.
Jos naisella sattuu olemaan perunanenä, ohuet huulet, matalat poskipäät jne., niin ei se nainen kauniiksi muutu, vaikka heivais kilon pakkelia naamaansa. Onneksi itselläni ei ole mitään noista, heh heh.
Taviksen näköisestä voi meikillä tulla sievä, mutta ei ikinä vaikuttavan kaunista. Meikkaamiseen keskittyminen sinänsä aivan turhaa.- Komea mies
muuta sitä tosiasiaa, että sen avulla tavallisennäköisestä naisesta tulee nätti ja nätistä kaunis. Omasta näkökulmastani naiset tekevät suurimman virheen juuri meikkaamalla, jolloin en näe, minkänäköisiä he oikeasti ovat.
- Komea mies
vaikutuksen kirjoittamalla, että naisen omat piirteet tekevät kauneuden. Tämä on samaa naisten pikkunokkelaa tosiasioiden kiertelyä, kuin se vanha sanonta, että meikillä vain korostetaan omia parhaita puolia. Vaikka tätä meikkaamisaihetta kiertelisi, kaartelisi, kääntelisi ja vääntelisi miten päin tahansa, ei se muuta sitä tosiasiaa, että meikeillä nainen näyttää valheellisesti kauniimmalta, kuin mitä todellisuudessa on ja ainakaan itse en halua ns. "ostaa sikaa säkissä". :)
Naisten meikkaaminen on täysin rinnastettavissa siihen, että mies deitti-ilmoituksessaan valehtelisi silmiensä tai hiustensa värin tai ilmoittaisi pituutensa yläkanttiin. - Kaunotar!
NO HEH HEH!!! Vaikka onkin vanha viesti niin pakko kommentoida. Minulla on "peruna" nenä, matalat poskipäät ja pienen pienet huulet ja mä olen ihan s**t*n*n kaunis!!!!!
- hähä!
Kaunotar! kirjoitti:
NO HEH HEH!!! Vaikka onkin vanha viesti niin pakko kommentoida. Minulla on "peruna" nenä, matalat poskipäät ja pienen pienet huulet ja mä olen ihan s**t*n*n kaunis!!!!!
jazuli ja mee takasin nukkumaan...............
- au-liskot
nenän muoto on väärä niin kyllä siinä useampi kymmenen tai satakin grammaa pakkelia menee, kun muotoilee !11!!!
- .,,.,.,.,,.,,.
Ruman Naisen Kanssa
http://www.youtube.com/watch?v=AGluazDO0PA palstan naisista nähnyt meikkaamattomana, tai vähällä meikillä ja luoja ovat kauniita ja lutuisia.
..eivät tod ole automaattisesti kauniita! Mistä noin virheellinen olettamus?! Mutta en kyllä myöskään valitsis naista, joka vierastaa meikkaamista. Kevyt ja huolella laitettu päivämeikki on ilo silmälle.. ;D
- au-liskot
männä viikolla tuli vastaan eräs keltaisten sivujen julkkis, eikä se meikki niin kauheasti tilannetta pelastanut
- lklmgmklmglmglkm
Kun kaikilla on maalit naamassa erottuu edelleen joukosta ne joilla on miehekäs leuka tai jotain muuta. Vain niin ja niin paljon pystyy peittämään niillä tärpättiohenteisilla.
Tosin tässä tietenkin meikkauksen laatu ratkaisee myös, eli siis kannattaa joko opetella se taito ihan oikeasti tai kääntyä ammattilaisen puoleen. Tiedättekö muuten miksi ne ammattilaiset on aina vanhoja kurppia?
Koska ne on niitä joilla on ollut eniten peitettävää, mitä karumpi työmaa sen suurempi taitotaso että on pärjännyt. Teinitytöt näyttää huora-pesukarhuilta yksinkertaisesti sen takia että niiden luontaista hehkeyttä ei pysty se säälittävä räpellys naamalla piilottamaan. Meikit löytää paikkansa sitä nopeampaa mitä enemmän piilotettavaa kertyy. Nykynuorison elämäntavoilla onkin ymmärrettävää miksi maassamme on OT-kosmetologiarmeija.- jk
http://seehere.blogspot.com/2006/08/celebrities-without-makeup.html
osassa kuvista on tosin meikin lisäksi myös runsaasti photosoppia.
- kjhkjhi
En ole mies, mutta ei kaikki ole yhtä kauniita. "Kaunis" meikkaamattomanakin on musta ihminen, jolla on vahvat piirteet ja vahva perusväritys: eli esim tapaukset, joiden on pakko pigemntoinneilla muotoilla ja nuljuttaa esim. kulmakarvojaan saadakseen ne näyttäviksi tai potaattinokat jne. eivät välttämättä ole kaikkein suurimpia kaunottaria ilman meikkejä. Mutta ei kaikkien tarvitsekaan olla kauniita, jokainen on ulkoisesti viehäöttävä, jos on persoonan viehättävä.
Se juttu mistä mä itse olen ylpeä on, etten ole mikään viiruhuuli. Olis hirveää olla hyvin ohuthuulinen nainen, se on mielestäni aika useinkin miehekkään näköistä. Joskin jotkut ohuthuulisetkin oman sukupuoleni edustajat ovat kauniita. Ja samaten olis hirveää, jos olis sellaiset, noh, esim. tyystin ulostyöntyvät pyöreät pallosilmät, mihin ei pystyisi meikkaamaan muotoa. Mieluummin olen vaikka se seksikkään näköinen pienisilmä, kuin olen, kuin mikään britti-Jamesin mollukka.
Muista että päänsisältö ratkaisee: tampio nainen ei ole viehättävä, vaikka olisi minkä näköinen! Pitää osaa jutskaa sivistyneesti small- talkia.;) Sillä rotunaiset erottuu. Kauniista naisesta loistaa sivistys: usein se pohjaa vahvasti tietopohjaan ja vilpittömään sosiaaliseen haluun ymmärtää ihmisiä, eli ne on eri mimmejä, jotka istuu vaikka minareissakin jalat levällään raflan pöydässä (lady ei kehtaisi, ei ikinä) ja jotka kehtaa mäykyttää esim. purkkaa missä tahansa sosiaalisessa tilanteessa.- kjhkjhi
Ja lisään edeltävään ai paska, en tajunnut, että toi oli taas jonkun iänkaiken vahvan keskustelun nosto...V*ttu. En olisi edes vastannut, jos olisin katsonut aloituksen postauksen päivämäärän.
- kkkk5
Ei sillä ole juuri väliä minkä näköisenä avovaimo kotona pyörii näin monen vuoden seurustelun jälkeen. Kuitenkin on musta ihan kivaa katsottavaa kun nainen ulos, esim. juhliin lähtiessä laittautuu, punaa huulet yms.
henkilökohtaisesti käytän valinta metodina (valitse tissien perusteella) noi on mun! Koska kukaan ei tietääkseni meikkaa rintojaan ja jos meikkaa niin mitä sitten.
- tonou
Siitähän on jo aikaa. Onko tämä yhä sulle se juttu? Nyt savo muna käteen ja maailmalle.
aika sitten, että olen syönyt 6kg huulipunaa elämäni aikana ja tämä vain siksi että olen suostunut suutelemaan naisia joilla on ollut hyvät tissit ja paljon huulipunaa. Aikamoinen määrä näin jälkikäteen ajatellen. Monttelle ja kumppaneille tiedoksi etten ole seurannut haittavaikutuksia sen kummemmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131514Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621465- 1081134
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1221082- 76756
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 141671
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala376582- 52572
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515