Kasataan Bändiä Oulu/Kempele/Pudasjärvi suunnalta.. Tarkoituksena saada Hevi/Rock tyylinen bändi kasaan.. Itse osaan soittaa jotenkin kitaraa ja laulu menee (kuulemani mukaan) moitteetta.. [email protected]
Bändi kasaan Oulun suunnalla...
2
230
Vastaukset
- rose-marie
minkähä ikästä porukkaa aattelit vai onko bändi jo kasassa. Ite oon 20 kilsaa oulusta ja puol toista vuotta soittanu skitaa, ett jos kakkos kitaraa. Nopeesti opin tosipaikan tullen ja aikaa löytyy kyllä harjoitteluun...:-)
Oon soittanu vähän aikaa kitaraa joten osaan tällä hetkellä vasta helppoja biisejä mutta hevi/rock kiinnostaa, asun oulussa ja osaan soittaa myös saksofonia. En osaa oikeen laulaa mutta voin tarpeen vaatiessa opetella, niinku tarpeelliset soittimetki. Tosin en tiiä minkä ikästä porukkaa ootte, oon ite tyttö ja 14v joten se saattaapi olla probleemina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323797- 1391583
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111451Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931101- 711088
- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26997Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38981Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78915