Kasataan Bändiä Oulu/Kempele/Pudasjärvi suunnalta.. Tarkoituksena saada Hevi/Rock tyylinen bändi kasaan.. Itse osaan soittaa jotenkin kitaraa ja laulu menee (kuulemani mukaan) moitteetta.. [email protected]
Bändi kasaan Oulun suunnalla...
2
195
Vastaukset
- rose-marie
minkähä ikästä porukkaa aattelit vai onko bändi jo kasassa. Ite oon 20 kilsaa oulusta ja puol toista vuotta soittanu skitaa, ett jos kakkos kitaraa. Nopeesti opin tosipaikan tullen ja aikaa löytyy kyllä harjoitteluun...:-)
Oon soittanu vähän aikaa kitaraa joten osaan tällä hetkellä vasta helppoja biisejä mutta hevi/rock kiinnostaa, asun oulussa ja osaan soittaa myös saksofonia. En osaa oikeen laulaa mutta voin tarpeen vaatiessa opetella, niinku tarpeelliset soittimetki. Tosin en tiiä minkä ikästä porukkaa ootte, oon ite tyttö ja 14v joten se saattaapi olla probleemina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019