Kasataan Bändiä Oulu/Kempele/Pudasjärvi suunnalta.. Tarkoituksena saada Hevi/Rock tyylinen bändi kasaan.. Itse osaan soittaa jotenkin kitaraa ja laulu menee (kuulemani mukaan) moitteetta.. [email protected]
Bändi kasaan Oulun suunnalla...
2
201
Vastaukset
- rose-marie
minkähä ikästä porukkaa aattelit vai onko bändi jo kasassa. Ite oon 20 kilsaa oulusta ja puol toista vuotta soittanu skitaa, ett jos kakkos kitaraa. Nopeesti opin tosipaikan tullen ja aikaa löytyy kyllä harjoitteluun...:-)
Oon soittanu vähän aikaa kitaraa joten osaan tällä hetkellä vasta helppoja biisejä mutta hevi/rock kiinnostaa, asun oulussa ja osaan soittaa myös saksofonia. En osaa oikeen laulaa mutta voin tarpeen vaatiessa opetella, niinku tarpeelliset soittimetki. Tosin en tiiä minkä ikästä porukkaa ootte, oon ite tyttö ja 14v joten se saattaapi olla probleemina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764