voi teitä skeptikkoja. miten teillä riittää aikaa puhua siitä mitä ei ole olemassa, kun joka tapauksessa aivonne eivät edes toimi 100%, eikä silmienne välittämä kuva pysty aivoissa edes kokonaan näkymään. Aurat ovat ihmisen energiakenttiä ja niitä voi nähdä, sielumme syntyy lukemattomia kertoja uudelleen ja kummituksia ja henkiä on olemassa. Te ette vain näe niitä ... ja jumalakin on :)
miten teillä riittää aikaa
11
861
Vastaukset
- ,,...,,
Keskity epäolennaiseen.Ymmärsitkö?
- srthsrth
Minä en ole koskaan nähnyt ihmisten auroja, sieluja, kummituksia, henkiä tai jumalia. Siksi niihin uskominen on vähän vaikeaa.
värillisiä kenttiä ihmisten ympärillä, mene heti silmälääkäriin. Se on viherkaihi.
- aurat_ympärillämme
Lääkäriin minun ei tarvitse mennä, vaikka auroja näenkin. Olen myös selvänäköinen ja näen sinunkin aurasi. Paljon epävarmuutta ilmassa. Yrität pitää itsesi kiireisenä, ettei tarvitsisi miettiä syntyjä syviä. Syvimmässäsi kuitenkin tiedät, ettei tämä maallinen elämä ole kovin pitkä. Epävarmuus tulevasta laittaa sinun kiinnostuksesi heräämään ja "salaa" katselet ja kuuntelet sellasia, jotka näistä muista asioista tietävät. Olet kuitenkin epävarma, ja taistelet vastaa, juuri tällä skeptisyyshyökkäykselläsi. Oletko käynyt Pääsiäis-Saarilla????? Ai et???? Et siis ole nähnyt niitä??? Ja et siis usko, että ne ovat totta... :)))Pärjäilehhän:)
aurat_ympärillämme kirjoitti:
Lääkäriin minun ei tarvitse mennä, vaikka auroja näenkin. Olen myös selvänäköinen ja näen sinunkin aurasi. Paljon epävarmuutta ilmassa. Yrität pitää itsesi kiireisenä, ettei tarvitsisi miettiä syntyjä syviä. Syvimmässäsi kuitenkin tiedät, ettei tämä maallinen elämä ole kovin pitkä. Epävarmuus tulevasta laittaa sinun kiinnostuksesi heräämään ja "salaa" katselet ja kuuntelet sellasia, jotka näistä muista asioista tietävät. Olet kuitenkin epävarma, ja taistelet vastaa, juuri tällä skeptisyyshyökkäykselläsi. Oletko käynyt Pääsiäis-Saarilla????? Ai et???? Et siis ole nähnyt niitä??? Ja et siis usko, että ne ovat totta... :)))Pärjäilehhän:)
Tarkista teelehtesi. OLen itse asiassa laiska kuin siamilaiskissa, koska aktiivinen työelämä on loppunut (kiitos laman). Meidän suvussamme eletään yli 90-vuotiaiksi, joten ei tarvitse piiiitkään aikaan huolehtia kuolevaisuudestaan. Pahoin pelkään, että olen varmempi ja luottavaisempi ihminen kuin sinä.
Ja olen tosissani siitä viherkaihista. Se täytyy hoitaa ennen kuin tilanne menee pahaksi. Vioittuneet näköhermot eivät palaudu, joten taudin etenemisen estäminen on erittäin tärkeää.- skjebo
aurat_ympärillämme kirjoitti:
tuo tietokoneesikin on epävarmojen skeptikoiden suunnittelema. aijjai, mitä olisivatkaan saaneet parempaa aikaan, jos olisivat vain uskoneet asioista paremmin tietäviä.
skjebo kirjoitti:
tuo tietokoneesikin on epävarmojen skeptikoiden suunnittelema. aijjai, mitä olisivatkaan saaneet parempaa aikaan, jos olisivat vain uskoneet asioista paremmin tietäviä.
Ystävällisesti ilmaise itseäsi selvemmin. Mitä tekemistä tietokoneiden suunnittelulla on "epävarmojen skeptikoiden" kanssa ja keitä ovat ne "asioista paremmin tietävät"? Epäilemättä tietokoneet olisi voinut tehdä paremmin, niissä on perustavan luonteisia ongelmia, jotka johtuvat niiden alkuperästä nörttien autotalleissa ja joita ei ole koskaan korjattu, mutta riittävän hyviä ne ovat silti. Ovatko PC-koneetkin sinusta tulleet "tähtien takaa" vai mitä tekemistä niillä on tämän kieltämättä sekavan ja koko ajan sekavammaksi menevät keskustelun kanssa?
MIksi muuten näppäimet ovat niin hankalassa järjestyksessä, tiedätkö sitä?- näppäimistä
sharyn kirjoitti:
Ystävällisesti ilmaise itseäsi selvemmin. Mitä tekemistä tietokoneiden suunnittelulla on "epävarmojen skeptikoiden" kanssa ja keitä ovat ne "asioista paremmin tietävät"? Epäilemättä tietokoneet olisi voinut tehdä paremmin, niissä on perustavan luonteisia ongelmia, jotka johtuvat niiden alkuperästä nörttien autotalleissa ja joita ei ole koskaan korjattu, mutta riittävän hyviä ne ovat silti. Ovatko PC-koneetkin sinusta tulleet "tähtien takaa" vai mitä tekemistä niillä on tämän kieltämättä sekavan ja koko ajan sekavammaksi menevät keskustelun kanssa?
MIksi muuten näppäimet ovat niin hankalassa järjestyksessä, tiedätkö sitä?Näppäimet voisi olla paremmassakin järjestyksessä!
Esim. aakkosjärjestyksessä.
Mitenkähän nuo lähtisi irti,jos omalta koneelta muuttaisin uuteen järjestykseen.
ps. Eihän laskukoneessakaan ole numeronäppäimet sekajärjestyksessä. Laskimen keksijät ovat olleet paljon viisaampia kuin kirjoituskoneen keksijät.
Auton vaihteetkin on jossakin loogisessa järjestyksessä. näppäimistä kirjoitti:
Näppäimet voisi olla paremmassakin järjestyksessä!
Esim. aakkosjärjestyksessä.
Mitenkähän nuo lähtisi irti,jos omalta koneelta muuttaisin uuteen järjestykseen.
ps. Eihän laskukoneessakaan ole numeronäppäimet sekajärjestyksessä. Laskimen keksijät ovat olleet paljon viisaampia kuin kirjoituskoneen keksijät.
Auton vaihteetkin on jossakin loogisessa järjestyksessä.Kirjoituskoneiden näppäimet pantiin aikoinaan tahallaan mahdollisimman vaikeaan järjestykseen. Kirjoituskoneissa oli silloin varret, ja ne sotkeutuivat liian nopeasti kirjoittaessa. Tämä yritettiin estää.
Vieläkin kärsimme tästä. Järjellisessä maailmassa useimmin käytetyt kirjaimet olisivat helpoimmin tavoitettavissa, mutta ovatko ne?- skjebo
sharyn kirjoitti:
MIksi muuten näppäimet ovat niin hankalassa järjestyksessä, tiedätkö sitä?ihan vastasin havainnollisesti näihin aiemmin ketjussa skeptikkouteen kohdistuneisiin epäilyihin. tietokone edusti heitossani tieteen saavutuksia, joita ei synny ilman skeptikkoutta.
jos et ymmärtänyt viiltävää leikkaustani, en voi asialle mitään. katso sanakirjasta sana 'ironia' ja sanonta 'nähdä metsä puilta'.
gwerty-järjestelmä näppäimistössä on vanha turvajärjestelmä ajalta, jolloin kirjoituskoneen metallivarret pakkasivat menemään solmuun. siksi yleiset (englannin) kirjaimet asetettiin kauaksi toisistaan. näppäimistöä ei ole muutettu, koska vanhaan on totuttu. - nyt mä
skjebo kirjoitti:
sen vasta hokasin. Tietokoneet on skeptisten insinöörien rakentamia.
Meillähän olisi ihan valtavan hienoja tietokoneita jos ne olisi jumalan suunnittelemia, toimisivat henkienergialla ja näyttönäkin toimisi auraprojektio suoraa aivoihin.
Nyt joudumme käyttämään surkeita tietokoneita jotka toimivat savulla. Kun savu lähtee koneesta niin se lakkaa toimimasta. Voi hitsin hitsi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892