miten teillä riittää aikaa

tyhjänpäiväiseen????

voi teitä skeptikkoja. miten teillä riittää aikaa puhua siitä mitä ei ole olemassa, kun joka tapauksessa aivonne eivät edes toimi 100%, eikä silmienne välittämä kuva pysty aivoissa edes kokonaan näkymään. Aurat ovat ihmisen energiakenttiä ja niitä voi nähdä, sielumme syntyy lukemattomia kertoja uudelleen ja kummituksia ja henkiä on olemassa. Te ette vain näe niitä ... ja jumalakin on :)

11

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,...,,

      Keskity epäolennaiseen.Ymmärsitkö?

    • srthsrth

      Minä en ole koskaan nähnyt ihmisten auroja, sieluja, kummituksia, henkiä tai jumalia. Siksi niihin uskominen on vähän vaikeaa.

    • värillisiä kenttiä ihmisten ympärillä, mene heti silmälääkäriin. Se on viherkaihi.

      • aurat_ympärillämme

        Lääkäriin minun ei tarvitse mennä, vaikka auroja näenkin. Olen myös selvänäköinen ja näen sinunkin aurasi. Paljon epävarmuutta ilmassa. Yrität pitää itsesi kiireisenä, ettei tarvitsisi miettiä syntyjä syviä. Syvimmässäsi kuitenkin tiedät, ettei tämä maallinen elämä ole kovin pitkä. Epävarmuus tulevasta laittaa sinun kiinnostuksesi heräämään ja "salaa" katselet ja kuuntelet sellasia, jotka näistä muista asioista tietävät. Olet kuitenkin epävarma, ja taistelet vastaa, juuri tällä skeptisyyshyökkäykselläsi. Oletko käynyt Pääsiäis-Saarilla????? Ai et???? Et siis ole nähnyt niitä??? Ja et siis usko, että ne ovat totta... :)))Pärjäilehhän:)


      • aurat_ympärillämme kirjoitti:

        Lääkäriin minun ei tarvitse mennä, vaikka auroja näenkin. Olen myös selvänäköinen ja näen sinunkin aurasi. Paljon epävarmuutta ilmassa. Yrität pitää itsesi kiireisenä, ettei tarvitsisi miettiä syntyjä syviä. Syvimmässäsi kuitenkin tiedät, ettei tämä maallinen elämä ole kovin pitkä. Epävarmuus tulevasta laittaa sinun kiinnostuksesi heräämään ja "salaa" katselet ja kuuntelet sellasia, jotka näistä muista asioista tietävät. Olet kuitenkin epävarma, ja taistelet vastaa, juuri tällä skeptisyyshyökkäykselläsi. Oletko käynyt Pääsiäis-Saarilla????? Ai et???? Et siis ole nähnyt niitä??? Ja et siis usko, että ne ovat totta... :)))Pärjäilehhän:)

        Tarkista teelehtesi. OLen itse asiassa laiska kuin siamilaiskissa, koska aktiivinen työelämä on loppunut (kiitos laman). Meidän suvussamme eletään yli 90-vuotiaiksi, joten ei tarvitse piiiitkään aikaan huolehtia kuolevaisuudestaan. Pahoin pelkään, että olen varmempi ja luottavaisempi ihminen kuin sinä.

        Ja olen tosissani siitä viherkaihista. Se täytyy hoitaa ennen kuin tilanne menee pahaksi. Vioittuneet näköhermot eivät palaudu, joten taudin etenemisen estäminen on erittäin tärkeää.


      • skjebo
        aurat_ympärillämme kirjoitti:

        Lääkäriin minun ei tarvitse mennä, vaikka auroja näenkin. Olen myös selvänäköinen ja näen sinunkin aurasi. Paljon epävarmuutta ilmassa. Yrität pitää itsesi kiireisenä, ettei tarvitsisi miettiä syntyjä syviä. Syvimmässäsi kuitenkin tiedät, ettei tämä maallinen elämä ole kovin pitkä. Epävarmuus tulevasta laittaa sinun kiinnostuksesi heräämään ja "salaa" katselet ja kuuntelet sellasia, jotka näistä muista asioista tietävät. Olet kuitenkin epävarma, ja taistelet vastaa, juuri tällä skeptisyyshyökkäykselläsi. Oletko käynyt Pääsiäis-Saarilla????? Ai et???? Et siis ole nähnyt niitä??? Ja et siis usko, että ne ovat totta... :)))Pärjäilehhän:)

        tuo tietokoneesikin on epävarmojen skeptikoiden suunnittelema. aijjai, mitä olisivatkaan saaneet parempaa aikaan, jos olisivat vain uskoneet asioista paremmin tietäviä.


      • skjebo kirjoitti:

        tuo tietokoneesikin on epävarmojen skeptikoiden suunnittelema. aijjai, mitä olisivatkaan saaneet parempaa aikaan, jos olisivat vain uskoneet asioista paremmin tietäviä.

        Ystävällisesti ilmaise itseäsi selvemmin. Mitä tekemistä tietokoneiden suunnittelulla on "epävarmojen skeptikoiden" kanssa ja keitä ovat ne "asioista paremmin tietävät"? Epäilemättä tietokoneet olisi voinut tehdä paremmin, niissä on perustavan luonteisia ongelmia, jotka johtuvat niiden alkuperästä nörttien autotalleissa ja joita ei ole koskaan korjattu, mutta riittävän hyviä ne ovat silti. Ovatko PC-koneetkin sinusta tulleet "tähtien takaa" vai mitä tekemistä niillä on tämän kieltämättä sekavan ja koko ajan sekavammaksi menevät keskustelun kanssa?

        MIksi muuten näppäimet ovat niin hankalassa järjestyksessä, tiedätkö sitä?


      • näppäimistä
        sharyn kirjoitti:

        Ystävällisesti ilmaise itseäsi selvemmin. Mitä tekemistä tietokoneiden suunnittelulla on "epävarmojen skeptikoiden" kanssa ja keitä ovat ne "asioista paremmin tietävät"? Epäilemättä tietokoneet olisi voinut tehdä paremmin, niissä on perustavan luonteisia ongelmia, jotka johtuvat niiden alkuperästä nörttien autotalleissa ja joita ei ole koskaan korjattu, mutta riittävän hyviä ne ovat silti. Ovatko PC-koneetkin sinusta tulleet "tähtien takaa" vai mitä tekemistä niillä on tämän kieltämättä sekavan ja koko ajan sekavammaksi menevät keskustelun kanssa?

        MIksi muuten näppäimet ovat niin hankalassa järjestyksessä, tiedätkö sitä?

        Näppäimet voisi olla paremmassakin järjestyksessä!
        Esim. aakkosjärjestyksessä.
        Mitenkähän nuo lähtisi irti,jos omalta koneelta muuttaisin uuteen järjestykseen.

        ps. Eihän laskukoneessakaan ole numeronäppäimet sekajärjestyksessä. Laskimen keksijät ovat olleet paljon viisaampia kuin kirjoituskoneen keksijät.
        Auton vaihteetkin on jossakin loogisessa järjestyksessä.


      • näppäimistä kirjoitti:

        Näppäimet voisi olla paremmassakin järjestyksessä!
        Esim. aakkosjärjestyksessä.
        Mitenkähän nuo lähtisi irti,jos omalta koneelta muuttaisin uuteen järjestykseen.

        ps. Eihän laskukoneessakaan ole numeronäppäimet sekajärjestyksessä. Laskimen keksijät ovat olleet paljon viisaampia kuin kirjoituskoneen keksijät.
        Auton vaihteetkin on jossakin loogisessa järjestyksessä.

        Kirjoituskoneiden näppäimet pantiin aikoinaan tahallaan mahdollisimman vaikeaan järjestykseen. Kirjoituskoneissa oli silloin varret, ja ne sotkeutuivat liian nopeasti kirjoittaessa. Tämä yritettiin estää.

        Vieläkin kärsimme tästä. Järjellisessä maailmassa useimmin käytetyt kirjaimet olisivat helpoimmin tavoitettavissa, mutta ovatko ne?


      • skjebo
        sharyn kirjoitti:

        Ystävällisesti ilmaise itseäsi selvemmin. Mitä tekemistä tietokoneiden suunnittelulla on "epävarmojen skeptikoiden" kanssa ja keitä ovat ne "asioista paremmin tietävät"? Epäilemättä tietokoneet olisi voinut tehdä paremmin, niissä on perustavan luonteisia ongelmia, jotka johtuvat niiden alkuperästä nörttien autotalleissa ja joita ei ole koskaan korjattu, mutta riittävän hyviä ne ovat silti. Ovatko PC-koneetkin sinusta tulleet "tähtien takaa" vai mitä tekemistä niillä on tämän kieltämättä sekavan ja koko ajan sekavammaksi menevät keskustelun kanssa?

        MIksi muuten näppäimet ovat niin hankalassa järjestyksessä, tiedätkö sitä?

        ihan vastasin havainnollisesti näihin aiemmin ketjussa skeptikkouteen kohdistuneisiin epäilyihin. tietokone edusti heitossani tieteen saavutuksia, joita ei synny ilman skeptikkoutta.

        jos et ymmärtänyt viiltävää leikkaustani, en voi asialle mitään. katso sanakirjasta sana 'ironia' ja sanonta 'nähdä metsä puilta'.

        gwerty-järjestelmä näppäimistössä on vanha turvajärjestelmä ajalta, jolloin kirjoituskoneen metallivarret pakkasivat menemään solmuun. siksi yleiset (englannin) kirjaimet asetettiin kauaksi toisistaan. näppäimistöä ei ole muutettu, koska vanhaan on totuttu.


      • nyt mä
        skjebo kirjoitti:

        tuo tietokoneesikin on epävarmojen skeptikoiden suunnittelema. aijjai, mitä olisivatkaan saaneet parempaa aikaan, jos olisivat vain uskoneet asioista paremmin tietäviä.

        sen vasta hokasin. Tietokoneet on skeptisten insinöörien rakentamia.

        Meillähän olisi ihan valtavan hienoja tietokoneita jos ne olisi jumalan suunnittelemia, toimisivat henkienergialla ja näyttönäkin toimisi auraprojektio suoraa aivoihin.

        Nyt joudumme käyttämään surkeita tietokoneita jotka toimivat savulla. Kun savu lähtee koneesta niin se lakkaa toimimasta. Voi hitsin hitsi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe