Hei !
Kiinostais tietää mikä on Hesan seudun paras avantouinti paikka ja miksi.
Onko Rastilan sekavuoro millainen?
Kertokaa !
Mikä Hesan lähellä paras
3
949
Vastaukset
- Kokeile
Vantaan Kuusijärvi, koska siellä on kaikki.
- virtaa nyt...
mukavasti, mutta varo koskia...
- jääkarhu
Olen käynyt Rastilassa ja Kuusijärvellä. Viimeksimainittu oli minusta parempi, koska siellä on aidattu (turvallinen)iso alue uimista varten. Todella hyvä sauna ja tilava pukuhuone (jos haluaa saunasta mennä uimaan). Rannassa on myös hyvät "kylmät" pukukopit jos haluaa mennä uimaan "kylmiltään". Rastilassa matka saunalta avannolle on viimainen (reittiä ei ole suojattu mitenkään). Lisäksi mielestäni "avanto" on aika pieni eikä se ole aidattu (ainakaan ei ollut silloin kun siellä kävin)......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311