Bodega Salud

milla..

Millaisia kokemuksia kyseisestä tamperelaisesta ravintolasta? Vaikuttaisi sivujen perusteella aivan ihanalta paikalta.

5

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepi.

      No, todellisuus sitten onkin muuta. Ruoka on todella rasvaista, rasvan maku peittää kaiken allen. Paikka ei mitenkään erityisen viihtyisä, henkilökunta työhönsä kyllästynyttä. Itse joudun usein viemään firman asiakkaita ko. paikkaan, koska se on niin "tunnettu ja hyvämaineinen", no eivätpä halua toista kertaa. Mikäli itse olet maksamassa, mene muualle.

      Ennemmin vaikkapa Tiiliholvi...

    • oli maankuulu

      mutta siitä on jo pari vuosikymmentä.

      Silloin joskus 80-luvulla söin sellaisen eikä tuo pihvi hassumpi ollutkaan. Valitettavasti en ole käynyt aikoihin Tampereella enkä tsekkaamassa, onko taso pysynyt vai taantunut.

      • Kiril

        Saludin pippuripihvin joskus 1975 kun muutin Tampereelle. Jo silloin se oli ihanan herkullinen ja se kermakastike aivan taivaallista. Kyllä se taso on säilynyt vuosikymmenistä toiseen ja tässä kopio viime vuodelta.


        10.5.2005
        SALUDIN PIPPURIPIHVI VOITTI!

        Tamperelaisen ravintola Saludin pippuripihvi on Suomen paras ravintolaruoka. Yli tuhat Ilta-Sanomien lukijaa äänesti mitalisijoille myös turkulaiset Pippurimyllyn pippuripihvit ja Denniksen pizzat. Myös Saludin lampaankyljykset komeilivat listalla jaetulla 33. sijalla.


    • mennä!

      Pikaruokapaikan tyyppinen systeemi. Ruokalistat pöydissä valmiina pizzeriatyyliin.
      Tarjoilija kiireinen ja tuntui myös hieman ettei häntä enää kiinnostanut ko. työ.
      Ruokia saa odottaa vaikka ravintolassa ei olisi paljoakaan asiakkaita.

      Vie mieluummin rahasi johonkin muuhun parempaan ravintolaan!

    • Larry The Chef

      Paikka ollut joskus hieno, mutta 2 vimeistä kertaa olleet todellisia pettymyksiä.
      Tylsiä annoksia, tympeitä piikoja, likaisia tiskinalusia suoraan asiakkaan näkyvillä.
      En mene enään, ja on muuten vielä kallis mesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe