hoi kaikki järkevät keskustelijat!

gootti13

1. onko siis mielestänne teinigootti paha asia?
2. onko teinigootti aina poikkeuksetta
12-16 vuotias nais sukupuolinen hahmo?
3. ja voiko 12-16 vuotias henkilö mielestänne
olla gootti?

6

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x6x6

      1. riippuu vähän
      2. jos nyt puhutaan "teiniksiä puhuvasta tekosynkästä teinigootista", niin
      ei tietenkään aina! sekin riippuu ihan ihmisestä.
      3. tottakai, senhän päättää jokainen ihminen itse, että minkälainen haluaa olla.

    • Jumalan hylkäämä yön lapsi

      Sinä alhainen konformisti, et ansaitse olla gootti, koska olet typerä mukarankka teingootti. Veikkaanpa että et osaa edes viillellä itseäsi kunnolla, kuten minunkaltaiset true-gootit. Pimeän voimat ovat puolellani. Ha. Ha. Ha.

      • BubbleGirl

        ..mitenhän tämäkin liittyy konformisteihin?
        Käsittääkseni ei millään muotoa.


    • Dirael-

      1.ei se maailmaa kaada ;)
      2. tyttöjä ne varmaan suurin osa on, ne seuraavat herkemmin muoti suuntauksia
      3. 12-16 on vielä aika nouri tietämään mitä haluaa olla...

    • BubbleGirl

      No onhan taas tämäkin... kirjoitusvirheitäkin taas kasapäin. No joo... joka tapauksessa...

      1. Teinigoottius ei ole ollenkaan paha asia, se vain toisinaan herättää pientä kyllästyneisyyttä. On todella huvittavaa kuunnella 13-vuotiaiden tyttöjen tai poikienkin keskustelevan siitä, millä he viiltelevät ranteitaan ja mihin suuntaan (yleensä suuntaa ei edes ajatella, vaan se tapahtuu automaattisesti aina siihen väärään suuntaan). Musiikki saattaa ailahdella gootista poppiin ja toiset taas pitävät Negativea goottina tai heavynä.
      Tietenkin saa etsiä itseään ja onhan se aina plussaa hakea sitä tästä suunnasta eikä sitä vastoin liian pienistä housuista ja pikkutopeista. ...minun mielestäni.
      Teinigoottius on tavallaan alkavaa goottiutta, joka joko johtaa tiensä loppuun asti tai sitten lyssähtää kesken matkaa. Vähän kuin miehen penis! ...ha ha... Lopputulos on kuitenkin, ettei se ole ollenkaan paha asia, ennemminkin positiivinen.

      2. Miksi juuri nainen? On niitä miehiäkin. Ei olisi naisia ilman miehiä tai toisin päin. Teinigoottiutta esiintyy kummallakin sukupuolella. Teinigoottius on minun näkemykseni mukaan lähinnä henkinen tila, joka kuitenkin yleensä esiintyy tuon ikäisillä johtuen juuri omasta kypsymisestä ja identiteetin rakentamisesta. Teinigootteja voi silti olla iäkkäämpiäkiin, koska jotkut vanhemmatkin henkilöt saattavat aivan hyvin käyttäytyä yhtä hönösti, kuin nuoret gootinalut.

      3. Kyllä nuorikin ihminen saattaa jo aikaisessa vaiheessa löytää oman polkunsa ja näin ollen olla koko sydämestään omistautunut asialleen, esim. juuri goottiudelle. Tyylin kunnollinen omaaminen ja sen mukaan eläminen vaatii kuitenkin tiettyä kypsyyttä, jota murrosikäiset harvemmin omaavat, mutta ei sekään sula mahdottomuus ole.

      ...että näin taas minun mielestäni.

    • ensinnäkin ei varmaan ole järkevää kysellä muiden mielipiteitä, varsinkaan tällaisessa paikassa jossa on sen sata eri mielipidettä,mitä saat siitä irti,ollako vai ei?
      eikä se ole aina 12-16..no ehkä teinit on, hehän useimmiten etsivät silloin itseään tai hakevat huomiota mitä karuimmalla tavalla, mutta jos vaikka selviät tonne elämäsi loppuun asti goottina niin vasta silloin olet todellinen gootti.
      täältä on minun mielestäni aivan turha kysellä kuka kukin voi olla, varsinkin jos puhut itsestäsi tai jostain muusta. En tiedä teetkö jotain galluppia, mutta jos kyseenalaistat itsesi se on huonompi asia!Ole mitä haluat,älä etsi vastauksia liia kaukaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe