Oletteko kokeilleet Tohtori Tolosen Laihdutus-Kuitua? Aivan loistava tuote! Minulle on ongelmana se, että tuntuu koko ajan siltä kuin olisi nälkä ja aina tulee syötyä jotain turhaa. Nyt voin olla syömättä vaikka koko päivän tämän tuotteen ansiosta. Ei tule yhtään nälkä ja olo on loistava!
Laihdutus-Kuitu
7
2935
Vastaukset
- Näännyt kohta
Ei voi kovin terveellinen olla. Ei se kai ole ateriankorvike? Pitäähän silti jotain syödä.
- Kokeillut
Olen muutaman kerran kokeillut noita kuituja ja joka kerta olen saanut virtsatieinfektion. Tunnen pari muutakin, jotka ovat saaneet saman vaivan ko tuotteesta. Mistä moinen johtuu?
- pinkku
Popsin pari päivää noita. Kamalan turvonnut olo tuli, mutta ei kyllä nälkä ollut..
- johtuu...
ettei juo niiden kanssa tarpeeksi vettä. Pari litraa päivässä niin ei varmasti tule tulehduksia
- alkaa..
Nyt alkaa sitten laihdutus tällä kuidulla jota on kuulemma kritisoitu huonoksi ;S
Eilen otin 2 ja tänään 3. Huomenna alan ottamaan 5-10, painoindeksi on tällä hetkellä 22 ja pitäisi näyttää 16.. pitää vähentää syömistä ku oon ollu kauhee herkkusuu :( auttaakohan tää jos kirjotan näin julkisesti? TOIVOTTASVASTI ei opettajat ala valittaa niinku ne teki vuos sitte! Mut toivon että se paino menisi jonnekki 40-43 kg♥ Sit olisin taas kaunis jne. katotaan eka paljo tippuu painoa 2 viikos.- alkaa..
Nyt tuli aamulla syötyä liikaa leipää! joten alan laittaa eväät joka aamua varten eikä sen enempää saa sit ottaa.. :)
- Mixu
alkaa.. kirjoitti:
Nyt tuli aamulla syötyä liikaa leipää! joten alan laittaa eväät joka aamua varten eikä sen enempää saa sit ottaa.. :)
bmi 22 hyi mikä läski. kannattaa ottaa suoraa tuo 10 päiväs jos haluat tulla kauniiksi. Dump.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399