en ole ennen tehnyt coctailtikkuja, ja kysyisinkin että lämmitänkö ja annan jäähtyä prinssi nakit ja lhapyörykät enne tikkuihin laittoa?
coctailtikut?
4
4512
Vastaukset
- lämmitä..
Ainakaan nakkeja, koska ne sitten jäähtyessään tulevat ryppyisiksi. Lihapullatkin ok kylminä/huoneenlämpöisinä.
- TOTTAKAI lämmitetään!
TOTTAKAI sekä lihapullat että prinssarit ENSIN lämmitetään normaalisti, ja pyritään tuomaan lämpiminä tarjolle. Kannatta vielä nimenomaan paistaa eli ruskistaa, ei vain mikrolämmittää. Kyllä ne sitten omia aikojaan jäähtyvät.
- Neafari
Niin coctail-tikut ovat kylmää naposteltavaa joten ei niitä tartte lämmittää. Toki lihapullat jne... kannattaa paistaa ja nakit keittää antaa jääntyä näin niissä on enemmän makua. Siis huoneenlämpösinä ei jääkaappikylminä.
Tietenkin voidaan paistaa/keittää ja tikuttaa valmiis ja sitten tarjoiluajan tullessa hetki mikros ja sit tarjolle.
Ja se myös ratkasee mitä noissa tikuissa on, jos viinirypäleitä, hedelmiä lihapullien jne.. lisäks niin silloin parempa huoneenlämpösenä kuin lämmitettynä.
Tämä on tietenkin makuasia ja riippuu paljolti missä tarkoituksessa noita coctailtikkuja tarjotaan. - olikin nimenomaan
Neafari kirjoitti:
Niin coctail-tikut ovat kylmää naposteltavaa joten ei niitä tartte lämmittää. Toki lihapullat jne... kannattaa paistaa ja nakit keittää antaa jääntyä näin niissä on enemmän makua. Siis huoneenlämpösinä ei jääkaappikylminä.
Tietenkin voidaan paistaa/keittää ja tikuttaa valmiis ja sitten tarjoiluajan tullessa hetki mikros ja sit tarjolle.
Ja se myös ratkasee mitä noissa tikuissa on, jos viinirypäleitä, hedelmiä lihapullien jne.. lisäks niin silloin parempa huoneenlämpösenä kuin lämmitettynä.
Tämä on tietenkin makuasia ja riippuu paljolti missä tarkoituksessa noita coctailtikkuja tarjotaan.juuri puhe lihapullista ja prinssinnakeista eikä juusto-viinirypäle-tikuista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802