minun mielipiteeni gooteista:
1. gootti on tietynlaista julistamista, ja se on eräänlainen asenne elämään.
2. gootti kuuntelee tietysti goottia, mutta myös sen lisäksi voi kuunnella muutakin musiikkia, kuten minä kuuntelen heviä ja metallia gootin lisäksi.
3. gootti ei minun mielestäni viiltele itseään, vaan mun mielestä viilteleminen on huolestuttava sairaus, kuten anoreksiakin. sitä ei välttämättä itse tajua huolestuttavaksi ja turhaksi, kuten ei yli laihduttamistakaan.
4. gootti ei seuraa muotia, vaan pukeutuu oman päänsä mukaan.
siinä minun mielipiteet gootista.
mut mikä teijän mielestä gootti on? vastatkaa jos haluutte. muistakaa, että jokaisen mielipide on aina oikeassa ;-)!
hei kaikki
9
674
Vastaukset
- ........
"2. gootti kuuntelee tietysti goottia, mutta myös sen lisäksi voi kuunnella muutakin musiikkia, kuten minä kuuntelen heviä ja metallia gootin lisäksi. "
Sanopa yksikin goottibändi jota kuuntelet -__-- x6x6
sisters of mercy.
- Shillis
x6x6 kirjoitti:
sisters of mercy.
4. gootti ei seuraa muotia, vaan pukeutuu oman päänsä mukaan
Eikös goottihenkinen pukeutumistyyli ole nykyään muotia ?
Ainakin mitä olen nykyään kakaroilla päällä nähnyt.
Tuosta viiltelystä ja anoreksiasta vielä, että sekin on jokin ihme muoti-ilmiö myöskin.
Enkä nyt todellakaan tarkoita niitä jotka oikeasta sairastavat moisia, vaan niitä kersoja jotka vaikka esim. punaisella kajaalilla vetää himmeästi ranteeseensa "viiltoja" ja näyttävät kavereillensa seuraavana päivänä kuinka masentuneita he ovat, ja kuinka he ovat olleet monta päivää syömättä koska laihdutavat ja ovat niin läskejä.
(vaikka olisivatkin juuri olleet mäkkärissä perheen kanssa syömässä hampurilaiset.)
- BubbleGirl
Goottius on tosiaan tavallaan julistamista. Itsenäisyyden ja vastalauseen julistamista. Minulle goottius on myös tapa saada oma rauha. Ei tule turhaa porukkaa höpäjämään, kun on kunnolla pukeutunut ja laittautunut. Lisäksi tulee aina ajollain tapaa ylpeä olo, kun pukeudun gootimmin, kun tavalisesti. Eläköön kauneus!
Muodista sen verran, että olet oikeassa sen suhteen, etteivät gootit seuraa muotia, mutta omaa tyyliään kylläkin. Se, mitä yltä löytyy käsittää suhteellisen pitkälle Mortician ynnä muut, vai mitä? x)- x6x6
juup :)
- just..
Katso tuonne vähän suomi24 logon alapuolele siinä lukee:
" Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > ******** > Gootti "
Mikä sana onkaan noiden kahdeksan *-merkin kohdalla? - BubbleGirl
just.. kirjoitti:
Katso tuonne vähän suomi24 logon alapuolele siinä lukee:
" Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > ******** > Gootti "
Mikä sana onkaan noiden kahdeksan *-merkin kohdalla?'Musiikki' Ja pointti oli? En usko, että täällä on määrä puhua pelkästään musiikista, sillä gootille pukeutumiselle ei taida olla omaa lokeroaan. Jos on, voin kyllä mennä sinnekin, jos niin kovasti toivot.
O_o
- ......
1. gootti on tietynlaista julistamista, ja se on eräänlainen asenne elämään.
~Ja millähän tapaa se GOOTTEUS siihen asenteeseen vaikuttaa? Kyllä minä ainakin tunnen hoppareita, joilla on elämään sama asenne kuin minulla. Enkö siis olekaan truugootti?
2. gootti kuuntelee tietysti goottia, mutta myös sen lisäksi voi kuunnella muutakin musiikkia, kuten minä kuuntelen heviä ja metallia gootin lisäksi.
~No kukin luokittelee gootin miten luokittelee. Sama kysymys kuin se, voiko hevari kuunnella muutakin kuin heviä. Tietysti voi :P Mutta gootiksi luokittelisin henkilöt vasta, kun he kuuntelevat PÄÄSÄÄNTÖISESTI goottimusiikkia.
3. gootti ei minun mielestäni viiltele itseään, vaan mun mielestä viilteleminen on huolestuttava sairaus, kuten anoreksiakin. sitä ei välttämättä itse tajua huolestuttavaksi ja turhaksi, kuten ei yli laihduttamistakaan.
~Mun tietääkseni viiltely ja tyylisuunta ei ole mitenkään yhteydessä toisiinsa. Olen minäkin viillellyt itseäni, enkö siis voi olla gootti? :D Okei, tarkoitit varmaan, että itse gootteuteen ei kuulu viiltely. Tottahan tuo. Eihän anoreksiakaan kuulu mihinkään tyylisuuntaan. Mutta sen verran olen kyllä huomannut, että tietyntyylisillä ihmisillä on yleensä enemmän kuin yksi yhteinen asia (eikä aina, vaan yleensä). Esimerkiksi: Ihmiset jotka tykkäävät goottimusiikista, tykkäävät yleensä myös goottivaatteista, ja heidän keskuudessaan on myös normaalia enemmän sadomasokisteja (ainakin minun tutuissani, tästähän ei mitään tutkimustulosta ole). Tämän takia siis sadomasokistiset jutut, kuten esim. ruoskat, yhdistetään helposti gootti/hevikansaan.
~Suurin osa tuntemistani gooteista pukeutuu goottimuodin mukaan :P Gootteudessahan ei ole mitään persoonallista enää nykyään. Muiltahan se tyyli on kopioitu, ei se omasta päästä ole tullut. - Satanachia89
- Kaikista goottivaatteista on tehty nykyään muotia. Syyttäkää pissiksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882