hei kaikki

x6x6

minun mielipiteeni gooteista:

1. gootti on tietynlaista julistamista, ja se on eräänlainen asenne elämään.

2. gootti kuuntelee tietysti goottia, mutta myös sen lisäksi voi kuunnella muutakin musiikkia, kuten minä kuuntelen heviä ja metallia gootin lisäksi.

3. gootti ei minun mielestäni viiltele itseään, vaan mun mielestä viilteleminen on huolestuttava sairaus, kuten anoreksiakin. sitä ei välttämättä itse tajua huolestuttavaksi ja turhaksi, kuten ei yli laihduttamistakaan.

4. gootti ei seuraa muotia, vaan pukeutuu oman päänsä mukaan.

siinä minun mielipiteet gootista.
mut mikä teijän mielestä gootti on? vastatkaa jos haluutte. muistakaa, että jokaisen mielipide on aina oikeassa ;-)!

9

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      "2. gootti kuuntelee tietysti goottia, mutta myös sen lisäksi voi kuunnella muutakin musiikkia, kuten minä kuuntelen heviä ja metallia gootin lisäksi. "

      Sanopa yksikin goottibändi jota kuuntelet -__-

      • x6x6

        sisters of mercy.


      • Shillis
        x6x6 kirjoitti:

        sisters of mercy.

        4. gootti ei seuraa muotia, vaan pukeutuu oman päänsä mukaan

        Eikös goottihenkinen pukeutumistyyli ole nykyään muotia ?
        Ainakin mitä olen nykyään kakaroilla päällä nähnyt.

        Tuosta viiltelystä ja anoreksiasta vielä, että sekin on jokin ihme muoti-ilmiö myöskin.

        Enkä nyt todellakaan tarkoita niitä jotka oikeasta sairastavat moisia, vaan niitä kersoja jotka vaikka esim. punaisella kajaalilla vetää himmeästi ranteeseensa "viiltoja" ja näyttävät kavereillensa seuraavana päivänä kuinka masentuneita he ovat, ja kuinka he ovat olleet monta päivää syömättä koska laihdutavat ja ovat niin läskejä.
        (vaikka olisivatkin juuri olleet mäkkärissä perheen kanssa syömässä hampurilaiset.)


    • BubbleGirl

      Goottius on tosiaan tavallaan julistamista. Itsenäisyyden ja vastalauseen julistamista. Minulle goottius on myös tapa saada oma rauha. Ei tule turhaa porukkaa höpäjämään, kun on kunnolla pukeutunut ja laittautunut. Lisäksi tulee aina ajollain tapaa ylpeä olo, kun pukeudun gootimmin, kun tavalisesti. Eläköön kauneus!

      Muodista sen verran, että olet oikeassa sen suhteen, etteivät gootit seuraa muotia, mutta omaa tyyliään kylläkin. Se, mitä yltä löytyy käsittää suhteellisen pitkälle Mortician ynnä muut, vai mitä? x)

      • x6x6

        juup :)


      • just..

        Katso tuonne vähän suomi24 logon alapuolele siinä lukee:

        " Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > ******** > Gootti "

        Mikä sana onkaan noiden kahdeksan *-merkin kohdalla?


      • BubbleGirl
        just.. kirjoitti:

        Katso tuonne vähän suomi24 logon alapuolele siinä lukee:

        " Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > ******** > Gootti "

        Mikä sana onkaan noiden kahdeksan *-merkin kohdalla?

        'Musiikki' Ja pointti oli? En usko, että täällä on määrä puhua pelkästään musiikista, sillä gootille pukeutumiselle ei taida olla omaa lokeroaan. Jos on, voin kyllä mennä sinnekin, jos niin kovasti toivot.


        O_o


    • ......

      1. gootti on tietynlaista julistamista, ja se on eräänlainen asenne elämään.
      ~Ja millähän tapaa se GOOTTEUS siihen asenteeseen vaikuttaa? Kyllä minä ainakin tunnen hoppareita, joilla on elämään sama asenne kuin minulla. Enkö siis olekaan truugootti?

      2. gootti kuuntelee tietysti goottia, mutta myös sen lisäksi voi kuunnella muutakin musiikkia, kuten minä kuuntelen heviä ja metallia gootin lisäksi.
      ~No kukin luokittelee gootin miten luokittelee. Sama kysymys kuin se, voiko hevari kuunnella muutakin kuin heviä. Tietysti voi :P Mutta gootiksi luokittelisin henkilöt vasta, kun he kuuntelevat PÄÄSÄÄNTÖISESTI goottimusiikkia.

      3. gootti ei minun mielestäni viiltele itseään, vaan mun mielestä viilteleminen on huolestuttava sairaus, kuten anoreksiakin. sitä ei välttämättä itse tajua huolestuttavaksi ja turhaksi, kuten ei yli laihduttamistakaan.
      ~Mun tietääkseni viiltely ja tyylisuunta ei ole mitenkään yhteydessä toisiinsa. Olen minäkin viillellyt itseäni, enkö siis voi olla gootti? :D Okei, tarkoitit varmaan, että itse gootteuteen ei kuulu viiltely. Tottahan tuo. Eihän anoreksiakaan kuulu mihinkään tyylisuuntaan. Mutta sen verran olen kyllä huomannut, että tietyntyylisillä ihmisillä on yleensä enemmän kuin yksi yhteinen asia (eikä aina, vaan yleensä). Esimerkiksi: Ihmiset jotka tykkäävät goottimusiikista, tykkäävät yleensä myös goottivaatteista, ja heidän keskuudessaan on myös normaalia enemmän sadomasokisteja (ainakin minun tutuissani, tästähän ei mitään tutkimustulosta ole). Tämän takia siis sadomasokistiset jutut, kuten esim. ruoskat, yhdistetään helposti gootti/hevikansaan.

      4. gootti ei seuraa muotia, vaan pukeutuu oman päänsä mukaan.
      ~Suurin osa tuntemistani gooteista pukeutuu goottimuodin mukaan :P Gootteudessahan ei ole mitään persoonallista enää nykyään. Muiltahan se tyyli on kopioitu, ei se omasta päästä ole tullut.

    • Satanachia89

      4. gootti ei seuraa muotia, vaan pukeutuu oman päänsä mukaan.

      - Kaikista goottivaatteista on tehty nykyään muotia. Syyttäkää pissiksiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe