hei kaikki

x6x6

minun mielipiteeni gooteista:

1. gootti on tietynlaista julistamista, ja se on eräänlainen asenne elämään.

2. gootti kuuntelee tietysti goottia, mutta myös sen lisäksi voi kuunnella muutakin musiikkia, kuten minä kuuntelen heviä ja metallia gootin lisäksi.

3. gootti ei minun mielestäni viiltele itseään, vaan mun mielestä viilteleminen on huolestuttava sairaus, kuten anoreksiakin. sitä ei välttämättä itse tajua huolestuttavaksi ja turhaksi, kuten ei yli laihduttamistakaan.

4. gootti ei seuraa muotia, vaan pukeutuu oman päänsä mukaan.

siinä minun mielipiteet gootista.
mut mikä teijän mielestä gootti on? vastatkaa jos haluutte. muistakaa, että jokaisen mielipide on aina oikeassa ;-)!

9

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

"2. gootti kuuntelee tietysti goottia, mutta myös sen lisäksi voi kuunnella muutakin musiikkia, kuten minä kuuntelen heviä ja metallia gootin lisäksi. "

Sanopa yksikin goottibändi jota kuuntelet -__-

• x6x6

sisters of mercy.

• Shillis
        x6x6 kirjoitti:

sisters of mercy.

4. gootti ei seuraa muotia, vaan pukeutuu oman päänsä mukaan

Eikös goottihenkinen pukeutumistyyli ole nykyään muotia ?
        Ainakin mitä olen nykyään kakaroilla päällä nähnyt.

Tuosta viiltelystä ja anoreksiasta vielä, että sekin on jokin ihme muoti-ilmiö myöskin.

Enkä nyt todellakaan tarkoita niitä jotka oikeasta sairastavat moisia, vaan niitä kersoja jotka vaikka esim. punaisella kajaalilla vetää himmeästi ranteeseensa "viiltoja" ja näyttävät kavereillensa seuraavana päivänä kuinka masentuneita he ovat, ja kuinka he ovat olleet monta päivää syömättä koska laihdutavat ja ovat niin läskejä.
        (vaikka olisivatkin juuri olleet mäkkärissä perheen kanssa syömässä hampurilaiset.)

• BubbleGirl

Goottius on tosiaan tavallaan julistamista. Itsenäisyyden ja vastalauseen julistamista. Minulle goottius on myös tapa saada oma rauha. Ei tule turhaa porukkaa höpäjämään, kun on kunnolla pukeutunut ja laittautunut. Lisäksi tulee aina ajollain tapaa ylpeä olo, kun pukeudun gootimmin, kun tavalisesti. Eläköön kauneus!

Muodista sen verran, että olet oikeassa sen suhteen, etteivät gootit seuraa muotia, mutta omaa tyyliään kylläkin. Se, mitä yltä löytyy käsittää suhteellisen pitkälle Mortician ynnä muut, vai mitä? x)

• x6x6

juup :)

• just..

Katso tuonne vähän suomi24 logon alapuolele siinä lukee:

" Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > ******** > Gootti "

Mikä sana onkaan noiden kahdeksan *-merkin kohdalla?

• BubbleGirl
        just.. kirjoitti:

Katso tuonne vähän suomi24 logon alapuolele siinä lukee:

" Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > ******** > Gootti "

Mikä sana onkaan noiden kahdeksan *-merkin kohdalla?

'Musiikki' Ja pointti oli? En usko, että täällä on määrä puhua pelkästään musiikista, sillä gootille pukeutumiselle ei taida olla omaa lokeroaan. Jos on, voin kyllä mennä sinnekin, jos niin kovasti toivot.

O_o

• ......

1. gootti on tietynlaista julistamista, ja se on eräänlainen asenne elämään.
      ~Ja millähän tapaa se GOOTTEUS siihen asenteeseen vaikuttaa? Kyllä minä ainakin tunnen hoppareita, joilla on elämään sama asenne kuin minulla. Enkö siis olekaan truugootti?

2. gootti kuuntelee tietysti goottia, mutta myös sen lisäksi voi kuunnella muutakin musiikkia, kuten minä kuuntelen heviä ja metallia gootin lisäksi.
      ~No kukin luokittelee gootin miten luokittelee. Sama kysymys kuin se, voiko hevari kuunnella muutakin kuin heviä. Tietysti voi :P Mutta gootiksi luokittelisin henkilöt vasta, kun he kuuntelevat PÄÄSÄÄNTÖISESTI goottimusiikkia.

3. gootti ei minun mielestäni viiltele itseään, vaan mun mielestä viilteleminen on huolestuttava sairaus, kuten anoreksiakin. sitä ei välttämättä itse tajua huolestuttavaksi ja turhaksi, kuten ei yli laihduttamistakaan.
      ~Mun tietääkseni viiltely ja tyylisuunta ei ole mitenkään yhteydessä toisiinsa. Olen minäkin viillellyt itseäni, enkö siis voi olla gootti? :D Okei, tarkoitit varmaan, että itse gootteuteen ei kuulu viiltely. Tottahan tuo. Eihän anoreksiakaan kuulu mihinkään tyylisuuntaan. Mutta sen verran olen kyllä huomannut, että tietyntyylisillä ihmisillä on yleensä enemmän kuin yksi yhteinen asia (eikä aina, vaan yleensä). Esimerkiksi: Ihmiset jotka tykkäävät goottimusiikista, tykkäävät yleensä myös goottivaatteista, ja heidän keskuudessaan on myös normaalia enemmän sadomasokisteja (ainakin minun tutuissani, tästähän ei mitään tutkimustulosta ole). Tämän takia siis sadomasokistiset jutut, kuten esim. ruoskat, yhdistetään helposti gootti/hevikansaan.

~Suurin osa tuntemistani gooteista pukeutuu goottimuodin mukaan :P Gootteudessahan ei ole mitään persoonallista enää nykyään. Muiltahan se tyyli on kopioitu, ei se omasta päästä ole tullut.

• Satanachia89

- Kaikista goottivaatteista on tehty nykyään muotia. Syyttäkää pissiksiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1974
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      77
      1422
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1384
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1117
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1036
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      963
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      814
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      805
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      795
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      755
    Aihe