Koskakohan urheiluruutukin lakkaa kertomasta jääpallon tuloksista? Sen verran harvinaisesta lajista on kysymys.
Botnia-Veiterä 18-20
6
1280
Vastaukset
- Nimetön
Miten se on harvinainen, kun sitä pelataan sm tasolla joka viikko talvisaikaan ja monella eri paikkakunnalla. Yleisöäkin on joillakin paikkakunnilla.
Peliä on pelattu kohta 100 vuotta. Nyt en ymmärrä miten tällainen peli on Suomessa harvinainen. Espanjassa, Italiassa ja Australiassa tämä peli muuten on harvinainen.- bandyman
Tämä maahan on joukkueurheilun kehitysmaa. Ainoa joka seurataan on puolijoukkuepeli jääkiekko, josta täällä luullaan, että kyse jostakin suurestakin lajista. Muualla Euroopassa sitä ja jääpalloa tunnetaan tasan yhtä paljon. Pohjois-Amerikassa jo showpaini eli wrestling on suositumpaa. Hulk Hogan on valitetttavasti vain paljon suurempi stara kuin Teemu Selänne, joka oli muuten jääpallon Suomen mestari ainakin D -junnuissa.
- pelaaja8
bandyman kirjoitti:
Tämä maahan on joukkueurheilun kehitysmaa. Ainoa joka seurataan on puolijoukkuepeli jääkiekko, josta täällä luullaan, että kyse jostakin suurestakin lajista. Muualla Euroopassa sitä ja jääpalloa tunnetaan tasan yhtä paljon. Pohjois-Amerikassa jo showpaini eli wrestling on suositumpaa. Hulk Hogan on valitetttavasti vain paljon suurempi stara kuin Teemu Selänne, joka oli muuten jääpallon Suomen mestari ainakin D -junnuissa.
Teemu tais pelata ainakin B junnuissa jääpalloa Botniassa ja jääpallosta oppi huikean luistelutaitonsa.
- stranger
300.000 kävi paikan päällä katsomassa jääpalloa Siperiassa asti viime viikolla ja internetin yli katsottiin niin että serverit tukkiutuivat. Ylen verkkosivuilla laji on ollut ykkösaiheita haastatteluineen MM-kisojen aikaan.
- Kalkkia
Katkerat kaukisveljetkö siellä taas lähestyy jääpalloveljiä kirjoituksillaan. Eikö teillä ole riittävästi tekemistä oman lajin kanssa, olisin siitä enemmän huolissani
- teemu selänne
pölyimurikauppias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517