Kyllä Ronnie näytti olevan omaa luokkaa Mastersissa. Pää oli saatu näköjään kuntoon edellisen turnauksen jäljiltä ja tulos oli sen mukaista. Tuolle miehelle ei kerta kaikkiaan pärjää kukaan,mikäli hän saa vain sopivan pelihuumorin kaivettua esiin. Voisi todellakin luulla snookeria helpoksi peliksi kun katsoo Ronnien otteita pöydällä.
Vähän kävi jopa sääliksi Junhuita, kun hän romahti täysin ja menetti itsehillintänsä. Taisi olla ensimmäinen kerta kun mies näyttää minkääaisia tunteita pelatessaan. No, miehellä on joka tapauksessa loistava tulevaisuus edessä.
Sullivan nro1
Jimmy White -fani
1
430
Vastaukset
- moksu.
Ronnie on tuulella käyvä pelaaja, ja kun tuuli käy oikeasta suunnasta, ei häntä pysäytä mikään. Viime turnauksen katastrofin jälkeen luulin kuitenkin ettei Ronnie tule vähään aikaan esittämään huippuotteita. Olin aivan varma, että finaalissa Ronnie saisi köniinsä tyyliin 10-2 (tuo oli siis oma veikkaukseni). Kävi kuitenkin juuri päinvastoin. Tosin täytyy sanoa että finaalin loppuvaiheet olivat ikävää katsottavaa. En ole kyllä ennen nähnyt niin huonosti ja liki rasistisesti käyttäytyvää snooker-yleisöä. Siksi täydet sympatiat Junhuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804