Voiko olla sisäisesti gootti?

Tise11

tunnen olevani gootti.....

mutta voiko olla sisäisesti gootti?
-kuuntelen gootti musaa.
-meikkaan tummasti (en kouluun)
-olen joskus iloinen
-olen yrittänyt purra/raapia aukon käteeni.
-pidän mustasta..

Vastatkaa pliis ;/

16

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x6x6

      voihan sisäisestikin, mut toi käden pureminen vaikutti vähän turhalta...

    • birdy88

      Sen tuntee ja tiedostaa varpaissan asti jos on ajatukset kietoutuneina tummaan samettiin ja ajan
      kulku kuiskii salaisuuksiansa.Siihen ei tarvita mitään ulkoista,mutta jos se on elämän tapa niin
      sellaista leimaa ei tarvitsekaan,kun elää voi tupnkin tyyli suunnan ohjastamana myös vaivatta.
      Yleensä se synkähkö silo pinnalle kasvaa ajan saatossa kuin itseään ruokkimalla.

    • ¨¨¨¨¨¨

      Tuollainen on aika tyhmää. Ei se ole mitään pelkkää mustatkynttilätmeikitkorsettisistersofmercybauhausvampyyrinyyhnyyhiä vaan nimenomaan sitä että pitää siitä MUSIIKISTA. sitäkin on niin moneen lähtöön, on noita kasarigoottirockpostpunpsychobillyhömppiä homoebm:ää kuuntelevia, sitten neoclassical/folktyyppejä darkwavea industrialia jne kuuntelevia kaasumaskilatexpervoja jne. vaikka kyse onkin jonkinasteisesta massasta niin niitä ihmisiä ja bändejä on niin erilaisia.

      kuuntele mitä haluat, meikkaa miten haluat, ole iloinen aidosti, älä pure/raavi aukkoja käteesi koska siinä ei ole järkeä, ja elä värikäs elämä omana itsenäsi.

      • Satanachia89

        Jos kuuntelet jtn. uniklubia ja pukeudut mustaan, et ole gootti vaan suoraan sanottuna PISSIS. Jos olet "tosi gootti", niin pukeudut gootiksi, sinulla on synkkä elämänkatsomus ja kuuntelet goottimusiikkia. Tuo oli kyllä totta, et mitä ihmettä joku raapii tai puree käteensä aukkoja?
        Ei itsensä satuttaminen tee sinusta goottia!


      • Satanachia89

        Kyllä gootitkin voivat olla iloisia, vaikka he eivät sitä näyttäisikään.


    • BubbleGirl

      ...vai lieneekö sama?
      Pöpi. Ei voi muuta tähän sanoa.

      ...kuka tervejärkinen yrittää purra kätnsä puhki? Oletko ihan sekaisin? Mitä sieniä oikein popsit aamiaiseksi?

      ..juu, minäkin olen joskus iloinen. \o/

      • ..............................

        minäminä haluan purra käteeni aukon,olla oikea gootti!Voivoi sinualapsi hyvä...


    • Tise11

      Mutta en voi sille mitään että yritän raapia/purra kättäni, se vaan tulee ;(

    • ronjashka

      Totta kai. Mielestäni voi olla gootti näyttämätä ulospäin siltä. Mutta, älä viiti purra omaa kättäsi puhki, saatat tarvita sitä vielä.

      • mieltä

        ronjashkan kanssa. ei mustakaan sellasta näy ulospäin koska käytän toisinaan värittäikin vaatteita. piirustuksista ja musiikista sen vaan minusta huomaa. ja toi "olen iloinen joskus"... ite en voi olla olematta iloinen ja nauran päivästä suurimman osan.


    • animagus

      ja tunnen itsenikin sellaiseksi. En ole tosin koskaan purrut kättäni... Tuo "olen joskus iloinen" on erityisen hauska kohta. Edellyttääkö goottius sinusta sitä, että pitää olla koko ajan synkkä? Minä en usko sitä. Ihmisiä gootitkin ovat ja ihmisen luonteeseen kuuluu olla joskus iloinen.

      • Tise11

        Ei Pidä olla synkkä.Millainen on gootti joka on ilmeetön?!


    • O--------------------------...

      Daa.

    • =)))

      Trolli.

    • -Kuolematar-

      voi olla sisäisesti gootti,mutta sinuna suosittelisin ensin tutustumaan vähän tarkemmin tuohon gotiikkaan,ennekuin alat kutsua tai pitämään itseäsi "goottina".:)mä en sit hauku kettään tää on vaan mun milei pide,mutta se käsien raapiminen ym.ei ole ns. "gootahtavaa":)mutta tovon sinulle onnea!

    • *Hepsu*

      V*t*u mä hajosin tolle purra/repiä ranteita auki jutuille. :DD Ei gootit oo mitn emoja kummiskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe