Ei kai hei kukaan kehtaa myöntää oikeasti näin sivistysmaassa nielevänsä sideharsoa ja hilaamalla sillä sitten epäpuhtauksia mahastaan? Intian takamailla tämän ymmärtäisin jollei nykytiede ole ihan vielä sinne asti kerinnyt,
Trasselia kurkusta alas?
6
708
Vastaukset
- RajahCurry
Olikohan täällä edes asutusta, kun me Intiassa nieltiin kangasta?
- Maha Radja
Niin ja Suomessa ollut asutusta hyvin nopeasti jääkauden jälkeen. Väitätkö tosiaan että keskimäärin intiassa on sivistyneempää sakkia kuin Suomessa? Esimerkiksi lukutaito tai perus yleistieto. Minä sentään tiedän missä kohtaa planeettaa asun, toisinkuin moni intian noin 1 miljoonasta katulapsesta.
- Swami Isomahanada
Maha Radja kirjoitti:
Niin ja Suomessa ollut asutusta hyvin nopeasti jääkauden jälkeen. Väitätkö tosiaan että keskimäärin intiassa on sivistyneempää sakkia kuin Suomessa? Esimerkiksi lukutaito tai perus yleistieto. Minä sentään tiedän missä kohtaa planeettaa asun, toisinkuin moni intian noin 1 miljoonasta katulapsesta.
Mitä hyötyä on sivistyksestä,jos suolet on tukossa?
Mihin perustuu tietosi sijainnistasi tällä planeetalla,ei ainakaan omakohtaiseen kokemukseesi. - Mullah Kajar
Swami Isomahanada kirjoitti:
Mitä hyötyä on sivistyksestä,jos suolet on tukossa?
Mihin perustuu tietosi sijainnistasi tällä planeetalla,ei ainakaan omakohtaiseen kokemukseesi.Laksatiiveja saa apteekista ja ripuli ei haittaa kun on viemäriverkosto.
Ainakin minun tietoni sijaintiini tällä planeetalla sijaitsee peruskouluopetukseen ja nykyajan tietoyhteiskunnassa en voi olla tietämättä missä asun.
Kangasta nielemällähän puhdistetaan muka paksusuolta. Kysymys herää kuinka pitkä kankaansuirun siis olisi oltava ylettyäksensä peräsuoleen. Vastauksen tähän löytää peruskoulun biologiakirjasta. - tyttöinenköhän
Mullah Kajar kirjoitti:
Laksatiiveja saa apteekista ja ripuli ei haittaa kun on viemäriverkosto.
Ainakin minun tietoni sijaintiini tällä planeetalla sijaitsee peruskouluopetukseen ja nykyajan tietoyhteiskunnassa en voi olla tietämättä missä asun.
Kangasta nielemällähän puhdistetaan muka paksusuolta. Kysymys herää kuinka pitkä kankaansuirun siis olisi oltava ylettyäksensä peräsuoleen. Vastauksen tähän löytää peruskoulun biologiakirjasta.että kuka haluu sen kaiken mönjän suuhunsa???
- Sive Lee
tyttöinenköhän kirjoitti:
että kuka haluu sen kaiken mönjän suuhunsa???
Toimi sitten tai ei :) Minä ainakin oletan että tuskin kovin toimiva metodi puhdistautua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828