Suuri Kuukiista!? Lehti ottaa yllättäen kantaa asiaan, jota olen harrastanut parisen vuotta. Ja vielä "Tieteen maailma" osastolla!!
TM 2/07 sivu 89 "kuu"
11
1386
Vastaukset
- ei tuu tm
Mikähän kiista siellä on, kerro meillekkin. Ei kaikki halua tilata roskalehtiä.
- nneu
Kyse on siitä, onko kuussa käyty vai ei!?
- .......
nneu kirjoitti:
No, käytiinkö siellä?
- Stafroty
....... kirjoitti:
No, käytiinkö siellä?
on kahden "supervallan" välinen macho egotusmittelö, ja sen voittamiseen tarvittiin sitten "kuulento" keinolla millä hyvänsä. mitähän mieltä venäjällä ollaan kyseisestä asiasta, onko ollut missään länsimediassa juttua siitä?
Jostain luin, että avaruudessa on niin paljon radioaktiivista säteilyä, ettei siellä ihminen hengissä selviäisi, toisin on taas maan kiertoradalla, jota maan magneettikenttä vielä suojelee. Epäilen feikiksi koko kuulentoa, ei oikein moisilla suojauksilla olisi mahdollista tulla hengissä takaisin, kun lyijyä pitäisi kuuleman mukaan olla 2 metriä suojana. - iiinnnjh
Stafroty kirjoitti:
on kahden "supervallan" välinen macho egotusmittelö, ja sen voittamiseen tarvittiin sitten "kuulento" keinolla millä hyvänsä. mitähän mieltä venäjällä ollaan kyseisestä asiasta, onko ollut missään länsimediassa juttua siitä?
Jostain luin, että avaruudessa on niin paljon radioaktiivista säteilyä, ettei siellä ihminen hengissä selviäisi, toisin on taas maan kiertoradalla, jota maan magneettikenttä vielä suojelee. Epäilen feikiksi koko kuulentoa, ei oikein moisilla suojauksilla olisi mahdollista tulla hengissä takaisin, kun lyijyä pitäisi kuuleman mukaan olla 2 metriä suojana.Ettei kuussa ole ihminen käynyt, vielä.
- nneu
iiinnnjh kirjoitti:
Ettei kuussa ole ihminen käynyt, vielä.
ihmisen kuussa tai ulkoavaruudessa käynnistä! En ole löytänyt vielä yhtään todistetta, kuussa EI ole käyty!
- sdfdsf
nneu kirjoitti:
ihmisen kuussa tai ulkoavaruudessa käynnistä! En ole löytänyt vielä yhtään todistetta, kuussa EI ole käyty!
Radioliikenteen jäljittäminen.
On käyty.
Kuukeskustelu päättyy. - ostin lehden
nneu kirjoitti:
Hyvä, että lehdistökin on ruvennut epäilemään kuussakäyntiä.
Siinä on muutama linkki? - yrfmyrm
ostin lehden kirjoitti:
Hyvä, että lehdistökin on ruvennut epäilemään kuussakäyntiä.
Siinä on muutama linkki?Minä olen käynyt paskalla (vuosina 1960-2007).
Ihminen on käynyt Kuussa (vuosina 1969-1972).
Muuta epäilevät ovat hölmöjä idiootteja.
Siinä todisteet. Piste. - Yxi Niistä
yrfmyrm kirjoitti:
Minä olen käynyt paskalla (vuosina 1960-2007).
Ihminen on käynyt Kuussa (vuosina 1969-1972).
Muuta epäilevät ovat hölmöjä idiootteja.
Siinä todisteet. Piste.paskoit housuus vai.
Nyt kun näin tieteellisesti todistit kuussakäynnit todeksi,vvoinkin alkaa odottamaan joulupukkia (sitä aitoa) saapuvaksi (tasan 10kk), sekä sittemmin saapuvaa jeesusta joka päästää meidät meitävaivaavista tolloista.
- noin
. aika helvetisti toi kuukkakäynti. Siis sen verran mitä on perehtynyt asiaan niin HUHHUH!
Olenkohan liian helposti käännettävissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst12010790- 2564666
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1774021Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1783523PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija833351Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58443182Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,803138Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i272749Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.681831Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1841674